nokeyboard
Legacy Member
byter zei:Mechanische issues. De motor was het aan het begeven dus hebben ze hem laten retiren.
Daar vreesde ik al voor.
No party mode, no party

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
byter zei:Mechanische issues. De motor was het aan het begeven dus hebben ze hem laten retiren.

nokeyboard zei:Daar vreesde ik al voor.
No party mode, no party![]()
." Bottas krijgt een slechte start en zit midden in het pak waardoor zijn motor voortdurend dreigt te overhitten. Lewis zat in zijn inhaalrace ook regelmatig uit een slipstream te rijden om zijn motor meer te koelen.Natuurlijk geloof ik dat zelf niet. Ik reageerde maar op het feit dat hij het helemaal niet verdiende om plots op P2 te mogen herstarten.Timothy555 zei:Komaan, dit geloof je toch zelf niet. Rode vlag was echt terecht, bandenmuur was volledig kapot...
sink zei:Ja lap, eerste race in jaren dat ik bewust niet naar kijk. Ben heel de namiddag weg, kom net thuis en eerste wat ik lees: "Gasly wint in Monza". Zelden zo een grote WTF geroepen![]()
![]()

Jouw woorden, niet de mijne...Shaddix zei:Ja Vettel, wat ne loser om zijn remschijf te laten fikken.
Ja ? Ik niet. Vettel is beter dan Stroll maar is zijn prijs niet waard.Shaddix zei:Ik zou Vettel altijd boven Stroll kiezen.
_Pe_ zei:Lance had trouwens moeten winnen. Het is door zijn eigen fout dat hij pas 3de gewonnen
Voor welke actie is Albon gestraft? Niet genoeg ruimte laten, maar was dat bij die actie bij de start want dat werd toch als raceincident gezien?Shaddix zei:Bottas leek wel een sulletje vandaag. Benieuwd of daar nog iets van een mechanisch probleem naar boven komt, ik zou hem toch hoger inschatten...
Albon ook gene vetten, maar had blijkbaar zware schade onderaan de wagen.
_Pe_ zei:Jouw woorden, niet de mijne...
Ik had het eerder over de positie waar hij zat rond te karren voordat hij remproblemen kreeg.
Ja ? Ik niet. Vettel is beter dan Stroll maar is zijn prijs niet waard.
eniac zei:Ik denk het eigenlijk niet. Pace van Gasly was beter en zelf hij haalde het maar net. Indien Stroll wel voor Gasly was gebleven bij de start had hij Gasly opgehouden en had Sainz beiden wel gepakt.
Shaddix zei:Je kan wel niet ontkennen dat er meer pace in die Racing Point zou moeten zitten dan in de Alpha Taurri. Misschien niet zoveel als in de McLaren, maar Stroll kwam nog niet in de buurt van de stunt die Gasly uitvoert en dat had beter gemoeten.
Mefke zei:Voor welke actie is Albon gestraft? Niet genoeg ruimte laten, maar was dat bij die actie bij de start want dat werd toch als raceincident gezien?
Iemand die trouwens de regels wat kent: zat tijdens de race te denken. Allemaal goed dat de pits gesloten worden omwille van die wagen die daar staat, maar stel dat ge nu dringend van banden moet wisselen omdat die echt op zijn. Kan je dan binnen komen onder het mom van veiligheid? Of wordt je sowieso ook gestraft?
Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
Je kan gelijk hebben maar ik denk het niet. Hij had misschien Gasley opgehouden maar ik denk niet dat Gasley of Sainz langs hem door zou gegaan zijn. Ten eerste hebben we voor de rode vlag gezien dat inhalen heel moeilijk was want P2 t.e.m P7 reed op een zakdoek en toch werd er niet ingehaald. En ten tweede denk ik dat het vooral heel moeilijk zou zijn om zo een Racing Point in te halen en dit door die Mercedes motor. Qua topsnelheid zit het wel goed met die Racing Point.eniac zei:Ik denk het eigenlijk niet. Pace van Gasly was beter en zelf hij haalde het maar net. Indien Stroll wel voor Gasly was gebleven bij de start had hij Gasly opgehouden en had Sainz beiden wel gepakt.
Kijk, ik rate Vettel ook hoger dan Stroll hoor. En ik vind het ook heel normaal dat hij meer geld vraagt en krijgt dan Stroll. Hij is immers een 4-voudig wereldkampioen. Maar moest ik een teammanager zijn dan zou ik mijn geld eerder spenderen aan ontwikkeling van de wagen dan aan Sebastian Vettel. Ik zou een andere, veel goedkopere 1st piloot nemen (Perez lijkt me de ideale kandidaat) en ik zou gewoon Stroll houden als 2de piloot. Ik zie echt niet wat Vettel meer zou kunnen laten zien dan Perez. Zeker omdat, indien ik Perez zou houden, ik geld zou overhouden om mijn auto te verbeteren.Shaddix zei:Ik rate Vettel zijn skills echt niet meer op hoe hij nu rondrijdt. Hij heeft geen motivatie, zijn team heeft geen motivatie om hem te steunen, de wagen suckt...
Hij heeft in ieder geval al veel meer bewezen dan Stroll. Het talent zit er bij Vettel sowieso in.
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij bij Aston Martin een gelijkaardig salaris zou eisen als bij Ferrari.
_Pe_ zei:Je kan gelijk hebben maar ik denk het niet. Hij had misschien Gasley opgehouden maar ik denk niet dat Gasley of Sainz langs hem door zou gegaan zijn. Ten eerste hebben we voor de rode vlag gezien dat inhalen heel moeilijk was want P2 t.e.m P7 reed op een zakdoek en toch werd er niet ingehaald. En ten tweede denk ik dat het vooral heel moeilijk zou zijn om zo een Racing Point in te halen en dit door die Mercedes motor. Qua topsnelheid zit het wel goed met die Racing Point.
eniac zei:Ik snap je nu even niet goed. Sainz heeft Stroll toch gewoon ingehaald?
Verstappen ook trouwens.