Archief - FIA Formula One 2015 - Season Aftermath

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

makila

Legacy Member
Rallyrijder rallyrijder rallyrijder ..

F1-rijder. Zo beter? Maar dat is niet correct, want ze rijden niet in de F1 en autocoureur is dan weer geen echt Nederlands, dat is deels Frans. No offense.
Rallypiloot kan ook nog. Klinkt dat wat beter?

Waarom zeg je niet gewoon wat jij dan verkiest dat ik zeg ipv te zeggen dat ik ermee moet ophouden. Dat laatste heeft weinig zin als ik daarna opnieuw een woord gebruik dat je niet zint ;)

Fryto

Legacy Member
makila zei:
Rallyrijder rallyrijder rallyrijder ..

F1-rijder. Zo beter? Maar dat is niet correct, want ze rijden niet in de F1 en autocoureur is dan weer geen echt Nederlands, dat is deels Frans. No offense.
Rallypiloot kan ook nog. Klinkt dat wat beter?

Waarom zeg je niet gewoon wat jij dan verkiest dat ik zeg ipv te zeggen dat ik ermee moet ophouden. Dat laatste heeft weinig zin als ik daarna opnieuw een woord gebruik dat je niet zint ;)

Ze rijden ook geen rally, en rally is ook geen nederlands woord ;)

Tyfius

Legacy Member
makila zei:
Rallyrijder rallyrijder rallyrijder ..

F1-rijder. Zo beter? Maar dat is niet correct, want ze rijden niet in de F1 en autocoureur is dan weer geen echt Nederlands, dat is deels Frans. No offense.
Rallypiloot kan ook nog. Klinkt dat wat beter?

Waarom zeg je niet gewoon wat jij dan verkiest dat ik zeg ipv te zeggen dat ik ermee moet ophouden. Dat laatste heeft weinig zin als ik daarna opnieuw een woord gebruik dat je niet zint ;)

Betekenis ' autocoureur ' | Van Dale

Het staat in Van Dale, dus mag het zonder probleem gebruikt worden.

FlatSix

Legacy Member
Als je denkt dat rallyrijder correcter is dan autocoureur voor een F1-piloot...

vishnusixclix

Legacy Member
Rally = BRC (belgische rally) , WRC ( van FIA) en andere raceklasses waar je over gewone banen knalt met een navigator naast je

Piloot/coureur = F1 en andere raceklasses (zowel één zitters als bvb GT wagens). Slechts 1 rijder in de wagen.

Ongelooflijk dat dit moet verduidelijkt worden :)

marcel

Legacy Member
ongelooflijk dat daar een halve pagina over geleuterd moet worden...

Scifo

Legacy Member
Dit is een rallyrijder :D Of eigelijk was :unsure:

[video=youtube;HBITgght8uo]https://www.youtube.com/watch?v=HBITgght8uo[/video]

jeltex

Legacy Member
marcel zei:
ongelooflijk dat daar een halve pagina over geleuterd moet worden...

Hehe idd. Net als je dacht het wel allemaal gelezen te hebben op dit forum ...

Dat t maar snel de volgende GP is zeker? :)

Cerulean

Legacy Member
Nu wil Ecclestone V8's FORCEREN voor volgend jaar. Dus zonder instemming van de teams.
Oh boy...

[DZM]Gorak

Legacy Member
Ecclestone is precies het loopjongetje geworden van REDBULL
Laten we terug naar de V8 gaan en dan kan REDBULL terug domineren.

TeknomanFan

Legacy Member
Ik verwacht het niet, maar stel dat Red Bull uit de F1 stappen.
Zouden jullie dat eigenlijk erg vinden?

Een groot verlies zou ik het niet vinden. Het is niet echt een team dat veel geschiedenis heeft met F1 zoals Ferrari, McLaren, Williams en Sauber bv wel hebben. En hun houding van "wij zijn Red Bull en wij eisen een competitieve motor zodat we jullie kunnen kloppen en kampioen kunnen worden" stoort me. Je hebt goede perioden en je hebt slechte perioden. Dat is eigen aan de sport en daar moet je je bij kunnen neerleggen. Anders moet je weggaan.
Nu als ze weggaan, is er misschien meer geld beschikbaar voor aan de kleine team uit te delen :)

[DZM]Gorak

Legacy Member
Redbull is echt wel arrogant geworden met hun eisen.
Ferrari en Mercedes hebben keihard gewerkt om hun motor top te krijgen en redbull zegt zoveel als nu is die van ons.
Misschien moeten Ferrari en Mercedes maar eens het Redbull 2016 chassis met telkens de laatste updates opeisen.
Khad niks tegen Redbull maar ze zouden beter vertrekken.
Kweet wel niet of hun vertrek goed zou zijn voor de kleine teams want hun vertrek zal wellicht de weg open leggen voor 3 Ferrari's en 3 Mercedessen

FlatSix

Legacy Member
TeknomanFan zei:
Ik verwacht het niet, maar stel dat Red Bull uit de F1 stappen.
Zouden jullie dat eigenlijk erg vinden?

Een groot verlies zou ik het niet vinden. Het is niet echt een team dat veel geschiedenis heeft met F1 zoals Ferrari, McLaren, Williams en Sauber bv wel hebben. En hun houding van "wij zijn Red Bull en wij eisen een competitieve motor zodat we jullie kunnen kloppen en kampioen kunnen worden" stoort me. Je hebt goede perioden en je hebt slechte perioden. Dat is eigen aan de sport en daar moet je je bij kunnen neerleggen. Anders moet je weggaan.
Nu als ze weggaan, is er misschien meer geld beschikbaar voor aan de kleine team uit te delen :)

Misschien toch maar wat meer onderzoek doen dan naar wat RBR allemaal voor de F1 doet en betekent. RB nu verliezen is erger voor de sport dan Sauber of Williams.

Verhaaltje van de geschiedenis vind ik helemaal nonsens. Vier titels op rij, weet je hoeveel teams dat al hebben gedaan? Dat is geschiedenis genoeg, het is gewoon niet lang geleden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan