falc.be
Legacy Member
xTwL- zei:Excuseer?
Mijn mening, deal with it
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xTwL- zei:Excuseer?
Grmbl.makila zei:rallyrijders
falc.be zei:Mijn mening, deal with it
makila zei:Hij is nu niet de allerbeste rallyrijder, maar het contrast met zijn ploegmaat is toch wel héél erg groot.
Stop daar eens meemakila zei:2 goeie jonge rallyrijders, echter nog slechtst plaats voor maar eentje.

makila zei:Rallyrijder rallyrijder rallyrijder ..
F1-rijder. Zo beter? Maar dat is niet correct, want ze rijden niet in de F1 en autocoureur is dan weer geen echt Nederlands, dat is deels Frans. No offense.
Rallypiloot kan ook nog. Klinkt dat wat beter?
Waarom zeg je niet gewoon wat jij dan verkiest dat ik zeg ipv te zeggen dat ik ermee moet ophouden. Dat laatste heeft weinig zin als ik daarna opnieuw een woord gebruik dat je niet zint![]()

makila zei:Rallyrijder rallyrijder rallyrijder ..
F1-rijder. Zo beter? Maar dat is niet correct, want ze rijden niet in de F1 en autocoureur is dan weer geen echt Nederlands, dat is deels Frans. No offense.
Rallypiloot kan ook nog. Klinkt dat wat beter?
Waarom zeg je niet gewoon wat jij dan verkiest dat ik zeg ipv te zeggen dat ik ermee moet ophouden. Dat laatste heeft weinig zin als ik daarna opnieuw een woord gebruik dat je niet zint![]()

marcel zei:ongelooflijk dat daar een halve pagina over geleuterd moet worden...


[DZM]Gorak;19398555 zei:Ecclestone is precies het loopjongetje geworden van REDBULL
Laten we terug naar de V8 gaan en dan kan REDBULL terug domineren.

TeknomanFan zei:Ik verwacht het niet, maar stel dat Red Bull uit de F1 stappen.
Zouden jullie dat eigenlijk erg vinden?
Een groot verlies zou ik het niet vinden. Het is niet echt een team dat veel geschiedenis heeft met F1 zoals Ferrari, McLaren, Williams en Sauber bv wel hebben. En hun houding van "wij zijn Red Bull en wij eisen een competitieve motor zodat we jullie kunnen kloppen en kampioen kunnen worden" stoort me. Je hebt goede perioden en je hebt slechte perioden. Dat is eigen aan de sport en daar moet je je bij kunnen neerleggen. Anders moet je weggaan.
Nu als ze weggaan, is er misschien meer geld beschikbaar voor aan de kleine team uit te delen![]()