Proim zei:
Als je alles een rustig nagaat proim en eens zeer goed de beelden bekijkt en naar ross brawn z'n uitleg en zelfs bewijzen luisterd dan begrijp je het wel.
Dat ene regeltje die slechts uit 2tal zinnekes bestaat waar ze zich op baseren kan niet op tegen al hetgeen ross brawn kan voorleggen en die je alsook zelfs kan zien op de tv beelden, het slaat dus nergens op schumacher zo zwaar gestraft word voor iets waar de man helemaal niet kan aandoen en ik zeg nog een laatste maal waarom; schumacher kreeg de info van het team ze fouten hebben gemaakt en dat is de reden waarom ze tegen schumacher zegden van ga er maar voor als je de kans hebt, dat alonso nog eens aan het slapen was is ook schumi z'n fout niet en het is sowieso niet meer dan normaal dat schumacher alonso passeerde snap je dhet? Dus hoe kan je dan schumi voor deze aktie bestraffen?
Die moet gewoon die 6de plaats behouden,punt.
En als ze perssee vervelend willen doen dat ze dan mercedes straffen.
Maarja, zoals ik al heb gezegd,,opeens is hill racesteward en ze hadden het al voorspeld als er toch iets zou gebeuren schumacher het aan zijne rekker zou hebben en zo geschiedde het, wees er maar zeker van hill nog steeds verveeld loopt wat er in 94 is gebeurd en zag nu z'n kans om zich als een klein kind te gedragen en schumacher dan maar ten onrechte te gaan bestraffen en wat denk je nu zelf, een ex f1 kampioen dat die geen invloed kan hebben op die paar andere mensen die mee moeten beslissen? tuurlijk datte, wees er maar zeker van hill een invloed op heeft.
falc.be zei:
gij zijt precies selectief blind en leest alleen wat ge wilt lezen
astublieft:
Artikel 40.13 van het sportief reglement schrijft het volgende 'als de race eindigt terwijl de safety car is ingezet, zal het de pitstraat binnen komen aan het einde van de laatste ronde. De wagens zullen de finishvlag over rijden zonder in te halen'.
Mss eerst eens in de spiegel kijken na al hetgene hier al gepost is geweest.
Is op basis van 40.13
Citaat:
Origineel gepost door 40.13
40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the
cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
Als je iets meer leest zie je
Citaat:
Origineel gepost door 40.11
As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and
replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car
crosses the Line.
Citaat:
Origineel gepost door 40.7
With the following exceptions, overtaking is forbidden until the cars reach the first safety car line after the
safety car has returned to the pits.
Dus volgens 40.13 mag je niet voorbijsteken maar volgens 40.7 wel. Wie snapt het nog
En heb je nog al die andere zaken die zelfs gewoon zijn aangetoond en die je alsook op de beelden mooi kan zien.
Zoals ik al zeg; dat slechts ene regeltje met 1-2 zinnetjes weegt absoluut niet op tegen al hetgeen ross brawn aanhaalt en je zelf met beide ogen op de beelden zelf te zien krijgt, overduidelijk, schumacher doet niks verkeerds.