Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hamiltoe zei:Hopelijk pakt Hamilton Webber in de eerste bocht bedoel je.
Defkes zei:Begrijp me niet verkeerd, ik heb Button nooit hoog in het vaandel gedragen, maar wat hij tot dusver bij McLaren heeft laten zien, is imo wereldklasse (in tegenstelling tot Hami die zijn team natrapt bij elke misstap en bovendien bewijst dat hij enkel kan racen, maar geen graantje inzicht heeft).
bumba007 zei:En de uitzending op BBC One is begonnen.
Of zoals Vettel net deed... Die nieuwe harde banden zijn redelijk wat sneller dan de versleten softs. Lijkt mij dus logisch dat je meer tijd wint door eerst te pitten.Mee zei:Als Hamilton straks als eerste pit moet die toch voorbij Webber jumpen imo...