ShApeBE
Legacy Member
squan zei:Dat was inderdaad Vettel zijn schuld, hij kwam naar binnen om de bocht te halen, dacht waarschijnlijk dat Webber ook wat zou laveren (vooral omdat hij ervoor zat) maar deed dat dus blijkbaar te aggressief en te vroeg.
Ik denk dat ze er alletwee veel schuld bij hebben. Webber omdat Vettel zijn wagen er al voor de helft voorbij was en omdat vettel ook niet het risico wil lopen om ingehaald door hamilton door webber zijn tragere pace.
En vettel zijn fout omdat hij mss te vroeg en te aggresief naar buiten ging en omdat je normaal je ploeggenoot niet oversteekt.
Het is een mes dat langs twee kanten snijdt.





waarom kan da nie nog een uur duren