Beste race van dit en vorig seizoen! Ik had 20 euro ingezet op Hamilton en heb er nu 80 euro van gemaakt.

Ik geloofde in de kansen van Hamilton maar wat een thriller voor me. Was ik ff blij toen die Red Bulls elkaar eruit reden. Toen Button Hamilton inhaalde kwam ik wel ff slecht, maar Hamilton laat zich niet zo snel doen.
Ik denk dat Hamilton het echt niet verwacht had. Hij wist dat ze beide benzine moesten sparen. Doet me denken aan het incident tussen teammates Gilles Villeneuve en Didier Pironi back in the old days. Beide Ferrari rijders zaten ook bijna zonder benzine en Didier haalde totaal onverwacht Gilles in, Gilles haalt Didier terug in en in de laatste bocht doet Didier de smerig move opnieuw. De twee hebben nooit meer een woord tegen elkaar gezegd en in de volgende race heeft deels de rivaliteit ervoor gezorgd dat Gilles Villeneuve teveel risico's nam met de dood tot gevolg.
P.S.: Schumi is improving again!