Disqualificatie meteen voor ferrari aub, dank u. (deze race bedoel ik of de volgende race als laatste beginnen +20 seconden aftrekken bovenop).
Ps; ik ben ferrari fan maar ze moeten ook zoiets niet gaan doen zeker niet zo opvallend,manman en zeker als je weet teamorders niet meer mogen nu, vroeger mocht dit wel.
Moeten ze dan nu geen awoert roepen? Met schumacher geen probleem maar met een ander die mag het allemaal???
Ik heb schumacher zijn interview nog gezien en ik geef hem wel gelijk ; alonso gaat voor het kampioenschap dus moet massa natuurlijk alonso voorbij laten maar zo overduidelijk terwijl teamorders niet meer mogen dat moet zwaar bestraft worden dan moet je ferrari zwaar bestraffen dat doe je bij hen niet bv met een boete, daar zijn ze te rijk voor en lachen ze weg.
Teamorders mogen nu éénmaal niet meer en als de FIA die zomaar laat dan maken ze zich nog meer dan ooit belachelijk.
Verschil is dat ik dit toen bij schumacher zo vond; het kampioenschap primeert en doodnormale zaak barrichello schumacher voorliet maarja, dat was schandalig en nu blijkbaar voor de supporters niet of toch wel???
De alonso fans stonden toen ferm op schumacher te kakken, gaan ze nu hetzelfde durven doen? Ik denk het niet want deze fase is identiek hetzelfde zenne, een paar ronden ervoor of niet maakt geen moer uit, het is hetzelfde alleen met het verschil het toen mocht en nu niet meer. Ik moet er wel bij zeggen dat ik voor teamorders ben, ik vind dat niet dat dat moet dat men geen teamorders meer mag geven.
Begijp me ook niet verkeerd wat alonso betreft, ik verwijt alonso niks zenne, ik geef hem zelfs gelijk maar dit kan nu niet tegenop tegen de zaken die zijn verandert en ook doordat ferrari een grote fout heeft gemaakt door het zo duidelijk te maken die teamorders.
Wat ook het verschil nog was tussen schumacher bij ferrari toen is dat is nog voor barrichello z'n handtekening zette deze heel goed wist deze 2de rijder zou zijn en in dienst zou moeten rijden voor schumacher, dit is bij alonso en massa niet het geval.