Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VishnuSixDix zei:Rofl , Vettel zo pissed met zijn 3de plaats dat hij zijn bordje "3" in parc fermé bijna omver rijdt![]()
![]()
![]()

VishnuSixDix zei:Rofl , Vettel zo pissed met zijn 3de plaats dat hij zijn bordje "3" in parc fermé bijna omver rijdt![]()
![]()
![]()

hatetn zei:imo zit het zo. schumi is toch de stig en hij wou er mee afrekenen dat hij sneller ging

falc.be zei:Bedenk daarbij dat de circuits waar red bull de sterkste kan zijn zo goed als op zijn. De volgende 2 gaan moeilijk worden
VishnuSixDix zei:Schumacher met een ware moodpoging op Barrichello![]()
EagleEye zei:Thb vind ik het niet eens zo vergezocht, dat Vettel een instructie zou gekregen hebben om wat verder achter te blijven... Zoals Brundle ook zei op dat moment.
duhEagleEye zei:Thb vind ik het niet eens zo vergezocht, dat Vettel een instructie zou gekregen hebben om wat verder achter te blijven... Zoals Brundle ook zei op dat moment.
666-Damarus-666 zei:Afstraffen die handel. Als ze begin dit jaar al zo'n drama maken van Hamilton die teveel aan het weaven was met Petrov, dan is dit op zijn minst een gridpenalty voor volgende race.
En dat is niet de eerste keer dit seizoen dat hij serieus over de schreef gaat als hij ingehaald wordt...