Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

LuCian zei:hier gaat commentaar op komen maar schumi doet imo niks verkeerd, itt hamilton wijkt hij maar 1 keer uit naar links van zijn lijn, en dat is volgens de regels, hij speelt het wel heel hard & maakt de ruimte ontzettend klein, maar dan is het aan barichello om af te geven of erin te duiken
(tis ook niet dat barichello niet wist wie er voor hem rijdt he)
LuCian zei:hier gaat commentaar op komen maar schumi doet imo niks verkeerd, itt hamilton wijkt hij maar 1 keer uit naar links van zijn lijn, en dat is volgens de regels, hij speelt het wel heel hard & maakt de ruimte ontzettend klein, maar dan is het aan barichello om af te geven of erin te duiken
(tis ook niet dat barichello niet wist wie er voor hem rijdt he)
LuCian zei:hier gaat commentaar op komen maar schumi doet imo niks verkeerd, itt hamilton wijkt hij maar 1 keer uit naar links van zijn lijn, en dat is volgens de regels, hij speelt het wel heel hard & maakt de ruimte ontzettend klein, maar dan is het aan barichello om af te geven of erin te duiken
(tis ook niet dat barichello niet wist wie er voor hem rijdt he)
ik sprong recht uit mijne stoel!Dat zijn move gewoon een hint was aan Barrichello dat hij maar aan de linkerkant moest proberen. Want Schumacher had een lijn waaraan hij zich moest houden, en het is zijn schuld niet dat daar een Braziliaan tussen komt staan!Mathelas zei:Wat zei Schummie mss?

666-Damarus-666 zei:Jawatte.
Barrichello zit er naast én op topsnelheid. Schumacher duwt hem volledig opzij, van de baan op een deel van de pitlane én dan NOG eens met 2 wielen in het gras. Hier was gewoon geen ruimte meer en had Barrichello zijn wagen niet meer onder controle gehad, lagen ze er alletwee af.
Al heet je Michael Schumacher en heb je 7 titels, dit was echt wel onaanvaardbaar.
LuCian zei:beetje zoals webber & vettel in turkije dus met als enige verschil dat er daar alleen gras & geen muur was?
"There are different views and than you have Rubens..." Nadat hij uitlegde dat zijn banden al meer kapot waren en hij Rubens wilde aanmanen om de andere kant van zijn wagen te kiezen.Mathelas zei:Wat zei Schummie mss?
Ze hebben hier de irritante gewoonte om het direct te verzetten zodra de race gedaan is...![]()
blizzard zei:Serieus, blinde mens. Daar gaat juist heel de discussie over, dat Barrichello gewoon in een BETONNEN MUUR wordt geduwd.
Weet gij wel wat er gebeurt als zo'n auto tegen een betonnen muur graast tegen die snelheid? Barrichello zei ook net dat het het gevaarlijkste ding was dat hem was overkomen, en hij is over het algemeen een heel rustige mens...LuCian zei:termen als levensgevaarlijk zijn hier wel zwaar overdreven hoor, in het ergste geval stonden ze alle 2 200m verder in het gras te discussiëren
shiftyke zei:Michael zijn commentaar is ook nog niets verbetert hoor. Tussen hem en Rubens zit het goed scheef
En Rubens had meer dan gelijk!
Uitleg van een fanboy...?
Iedereen zag dat Rubens hem ging pakken en hij duwt hem gewoon tegen de muur.

.
. Ik dacht zelfs dat Barrichello eventje's met zijn rechtervoorwiel de muur raakte, echt ongeloofelijk dicht tegen die muur, niet normaal
. Gelukkig vielen er daar geen brokken, het kon lelijk geweest zijn.LuCian zei:wat maakt het nu 1 ruk uit of daar een betonnen muur staat of niet
barichello weet ook dat die daar staat he, vindt hij het gevaarlijk drukt hij op zijn rem, opgelost.
neemt hij het risico, moet hij ook niet janken
in monaco & singapore staan overal muren, mag je nergens je plaats gaan verdedigen dan?
LuCian zei:maar ik vind de hypocrisie beetje belachelijk
doet schumacher het is het een grote smeerlap die bestraft moet worden, maar aan de andere kant is senna voor 90% wat hier post wel een halfgod
Schumacher IS (was?) ook een ongelooflijk getalenteerde driver, zeker als ge het vroeger wat hebt gevolgd. Maar dat betekent toch niet dat hij nu immuun moet zijn voor FIA-beslissingen ofzo?LuCian zei:ik ben ferrari fan hoor, alonso
maar ik heb het voor rijders met een over mijn lijk mentaliteit
wil je erlangs moet je het maar proberen.
maar ik vind de hypocrisie beetje belachelijk
doet schumacher het is het een grote smeerlap die bestraft moet worden, maar aan de andere kant is senna voor 90% wat hier post wel een halfgod
