Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

EagleEye

Legacy Member
Neenee, vorige week was het echt een slecht voorbereid toneeltje van Ferrari, beschamend gewoon. Maar deze keer is er niet eens een radiotransmissie geweest, en vettel geeft zichzelf en mark webber de schuld.Iets helemaal anders imo.

Scifo

Legacy Member
idd, ik denk dat die Ferrari in Spa uitstekend gaat zijn. Wellicht zijn er nog even geschikte tracks in de loop van het seizoen?

shiftyke

Legacy Member
Michael zijn commentaar is ook nog niets verbetert hoor. Tussen hem en Rubens zit het goed scheef :p
En Rubens had meer dan gelijk!


LuCian zei:
hier gaat commentaar op komen maar schumi doet imo niks verkeerd, itt hamilton wijkt hij maar 1 keer uit naar links van zijn lijn, en dat is volgens de regels, hij speelt het wel heel hard & maakt de ruimte ontzettend klein, maar dan is het aan barichello om af te geven of erin te duiken
(tis ook niet dat barichello niet wist wie er voor hem rijdt he)

Uitleg van een fanboy...?

Iedereen zag dat Rubens hem ging pakken en hij duwt hem gewoon tegen de muur.

xDama

Legacy Member
LuCian zei:
hier gaat commentaar op komen maar schumi doet imo niks verkeerd, itt hamilton wijkt hij maar 1 keer uit naar links van zijn lijn, en dat is volgens de regels, hij speelt het wel heel hard & maakt de ruimte ontzettend klein, maar dan is het aan barichello om af te geven of erin te duiken
(tis ook niet dat barichello niet wist wie er voor hem rijdt he)

Jawatte.

Barrichello zit er naast én op topsnelheid. Schumacher duwt hem volledig opzij, van de baan op een deel van de pitlane én dan NOG eens met 2 wielen in het gras. Hier was gewoon geen ruimte meer en had Barrichello zijn wagen niet meer onder controle gehad, lagen ze er alletwee af.

Al heet je Michael Schumacher en heb je 7 titels, dit was echt wel onaanvaardbaar.

[DZM]Gorak

Legacy Member
Begint stil aan tijd worden dat schumacher es goed bestraft voor zulke move
Barrichello had echt heel veel geluk dat de muur daar eindigt.

blizzard

Legacy Member
LuCian zei:
hier gaat commentaar op komen maar schumi doet imo niks verkeerd, itt hamilton wijkt hij maar 1 keer uit naar links van zijn lijn, en dat is volgens de regels, hij speelt het wel heel hard & maakt de ruimte ontzettend klein, maar dan is het aan barichello om af te geven of erin te duiken
(tis ook niet dat barichello niet wist wie er voor hem rijdt he)

Wat? Zelfs met de huidige wagens die enorm veilig zijn, had dat enorm slecht kunnen aflopen. Op topsnelheid even iemand in een betonnen muur duwen is gewoon levensgevaarlijk, Schumacher had geen enkele kans meer om nog fair te verdedigen.

Mathelas

Legacy Member
Wat zei Schummie mss?

Ze hebben hier de irritante gewoonte om het direct te verzetten zodra de race gedaan is... :sop:

EagleEye

Legacy Member
Ik dacht trouwens dat we allemaal in slaap gingen vallen in't begin van de race, wat een saaie track is da toch... En toen kwam de Safety Car :D ik sprong recht uit mijne stoel!

De chaos bij die pitstops was ook wel immens... Rosberg met 3 wielen (cf. Hungaroring 2009 met Alonso, die ook heeft moeten opgeven omdat er ne slimme zijn wiel niet had vastgemaakt), die botsing, ...

Mathelas zei:
Wat zei Schummie mss?
Dat zijn move gewoon een hint was aan Barrichello dat hij maar aan de linkerkant moest proberen. Want Schumacher had een lijn waaraan hij zich moest houden, en het is zijn schuld niet dat daar een Braziliaan tussen komt staan!

(ongeveer he) :p

Lucian

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Jawatte.

Barrichello zit er naast én op topsnelheid. Schumacher duwt hem volledig opzij, van de baan op een deel van de pitlane én dan NOG eens met 2 wielen in het gras. Hier was gewoon geen ruimte meer en had Barrichello zijn wagen niet meer onder controle gehad, lagen ze er alletwee af.

Al heet je Michael Schumacher en heb je 7 titels, dit was echt wel onaanvaardbaar.

beetje zoals webber & vettel in turkije dus met als enige verschil dat er daar alleen gras & geen muur was?
termen als levensgevaarlijk zijn hier wel zwaar overdreven hoor, in het ergste geval stonden ze alle 2 200m verder in het gras te discussiëren

blizzard

Legacy Member
LuCian zei:
beetje zoals webber & vettel in turkije dus met als enige verschil dat er daar alleen gras & geen muur was?

Serieus, blinde mens. Daar gaat juist heel de discussie over, dat Barrichello gewoon in een BETONNEN MUUR wordt geduwd.

Proim

Legacy Member
Mathelas zei:
Wat zei Schummie mss?

Ze hebben hier de irritante gewoonte om het direct te verzetten zodra de race gedaan is... :sop:
"There are different views and than you have Rubens..." Nadat hij uitlegde dat zijn banden al meer kapot waren en hij Rubens wilde aanmanen om de andere kant van zijn wagen te kiezen.
Langs de ene kant leuk om te zien dat Schumi het nog niet verleerd is maar dat was echt wel gevaarlijk.

Vettel die dat bordje ramt :')

Mathelas

Legacy Member
Ach, ik hou wel van zo een beetje extra spanning...

Gelukkig is het nog goed afgelopen.

Lucian

Legacy Member
blizzard zei:
Serieus, blinde mens. Daar gaat juist heel de discussie over, dat Barrichello gewoon in een BETONNEN MUUR wordt geduwd.

wat maakt het nu 1 ruk uit of daar een betonnen muur staat of niet
barichello weet ook dat die daar staat he, vindt hij het gevaarlijk drukt hij op zijn rem, opgelost.
neemt hij het risico, moet hij ook niet janken

in monaco & singapore staan overal muren, mag je nergens je plaats gaan verdedigen dan?

EagleEye

Legacy Member
LuCian zei:
termen als levensgevaarlijk zijn hier wel zwaar overdreven hoor, in het ergste geval stonden ze alle 2 200m verder in het gras te discussiëren
Weet gij wel wat er gebeurt als zo'n auto tegen een betonnen muur graast tegen die snelheid? Barrichello zei ook net dat het het gevaarlijkste ding was dat hem was overkomen, en hij is over het algemeen een heel rustige mens...

Lucian

Legacy Member
shiftyke zei:
Michael zijn commentaar is ook nog niets verbetert hoor. Tussen hem en Rubens zit het goed scheef :p
En Rubens had meer dan gelijk!




Uitleg van een fanboy...?

Iedereen zag dat Rubens hem ging pakken en hij duwt hem gewoon tegen de muur.

ik ben ferrari fan hoor, alonso :)

maar ik heb het voor rijders met een over mijn lijk mentaliteit
wil je erlangs moet je het maar proberen.

maar ik vind de hypocrisie beetje belachelijk
doet schumacher het is het een grote smeerlap die bestraft moet worden, maar aan de andere kant is senna voor 90% wat hier post wel een halfgod

TX.Conn

Legacy Member
Op een saai circuit als deze, hebben we toch nog wat spektakel mogen aanschouwen!

Mayhem tijdens de SC, enrom spijtig van Sutil en Kubica die botsten in de pits, 100% de schuld van de lollipopman van Kubica :(.

Red Bull die haasje over spelen in een onwaarschijnlijk scenario, man wat Webber daar deed wanneer het erop aan kwam was fantastisch!

En dan het veel besproken race maneuvre van het momenten: Schumacher - Barrichello, Schumacher die echt nooit af geeft en Barrichello gewoon bijna de muur doet inrijden :wtf:. Ik dacht zelfs dat Barrichello eventje's met zijn rechtervoorwiel de muur raakte, echt ongeloofelijk dicht tegen die muur, niet normaal :eek: :x. Gelukkig vielen er daar geen brokken, het kon lelijk geweest zijn.

blizzard

Legacy Member
LuCian zei:
wat maakt het nu 1 ruk uit of daar een betonnen muur staat of niet
barichello weet ook dat die daar staat he, vindt hij het gevaarlijk drukt hij op zijn rem, opgelost.
neemt hij het risico, moet hij ook niet janken

in monaco & singapore staan overal muren, mag je nergens je plaats gaan verdedigen dan?

Er viel niets meer te verdedigen, Barrichello was sneller en zat vlak naast het. De enige manier waarop hij kon verdedigen was Barrichello eruitrammen, wat hij bijna had gedaan.

shiftyke

Legacy Member
LuCian zei:
maar ik vind de hypocrisie beetje belachelijk
doet schumacher het is het een grote smeerlap die bestraft moet worden, maar aan de andere kant is senna voor 90% wat hier post wel een halfgod

Touché

EagleEye

Legacy Member
LuCian zei:
ik ben ferrari fan hoor, alonso :)

maar ik heb het voor rijders met een over mijn lijk mentaliteit
wil je erlangs moet je het maar proberen.

maar ik vind de hypocrisie beetje belachelijk
doet schumacher het is het een grote smeerlap die bestraft moet worden, maar aan de andere kant is senna voor 90% wat hier post wel een halfgod
Schumacher IS (was?) ook een ongelooflijk getalenteerde driver, zeker als ge het vroeger wat hebt gevolgd. Maar dat betekent toch niet dat hij nu immuun moet zijn voor FIA-beslissingen ofzo?

En met Senna, dat ga je altijd hebben he. Eenmaal ze dood zijn vergeten mensen de slechte kantjes ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan