Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

boeffel

Legacy Member
Mee zei:
Iemand al iets gelezen over Alonso's Ferrari? Zou het hun lukken om hem op tijd te repareren?

gebruiken ze niet gewoon nieuwen auto?

:offtopic: lol, gij zijt van Haacht :)

Proim

Legacy Member
Jamesallenonf1

#f1 Disaster for Ferrari, Alonso has damaged the chassis and will not take part in qualifying. Seeking confirmation from Ferr.

edit: Confirmed that Alonso will not qualify, will use a new chassis in race and therefore must start from pit lane on Sunday


Verdomme :sad:

marcel

Legacy Member
boeffel zei:
gebruiken ze niet gewoon nieuwen auto?

:offtopic: lol, gij zijt van Haacht :)

reserve-wagens zijn niet meer toegestaan, iirc

edit:
van het autosport.com live-verslag van de laatste sessie:

08:53 The teams no longer have a fully assembled spare car available for instant dispatch on to the circuit as they would have a few years ago, piling the pressure on the drivers not to make any mistakes this morning.

Any crash will have to be repaired before the start of qualifying, just two hours after the end of practice, or the driver will find himself at the back of the 24 car field - a heavy price to pay for failing to take part in the knockout session.

Even worse, if the chassis is damaged beyond repair in practice or qualifying, the driver will be forced to start the race from the pitlane in a car built around a new tub - something Mark Webber found out to his cost in Japan last year.

A heavy prang with the barriers this morning is set to be very costly, in more ways than one.

falc.be

Legacy Member
Defkes zei:
D'Ambrosio is gisteren als achtste gefinishd en zal vandaag dus vanaf pole mogen starten. Zou niet slecht zijn moest hij zijn eerste GP2-overwinning in Monaco pakken :).

Hij is er als enige rijder gisteren in geslaagd om ingehaald te worden. dus oppassen

het is wellicht zijn enige kans want DAMS is een waardeloos team

boeffel

Legacy Member
levert echt wel mooie beelden op, hoe dicht dat die auto's niet langs de rails voorbijrijden :o

falc.be

Legacy Member
En zoals gewoonlijk hebben de rijders weer liggen zagen om een probleem dat er helemaal niet was. volgorde is redelijk normaal atm

whatever9

Legacy Member
2 keer spinnen en geen schade.....sjanske :D

wel zot hoe de wielen effectief van de grond komen op meerdere plaatsen :o die dingen staan echt wel hard :D

Close_Up

Legacy Member
Nice van kubica, goed dat ik net renault in mijn team gezet heb :)

Kdenk nie dat er een straf voor massa zal zijn imo.

TX.Conn

Legacy Member
Schitterende qualify, damn!

Kubica is toch wel al de man van het weekend voor mij :love:!
Echt een zalige prestatie die hij liet zien, enkel spijtig dat hij de pole nog moest afstaan aan Webber.

squan

Legacy Member
Mooi van Kubica en Webber.

Iemand trouwens die BBC-cameraman in de hottub zien staan filmen? Britse humor ten top. :)

EagleEye

Legacy Member
Dillyracer zei:
Crap, dan moet ik mijn prono serieus aanpassen.
Proim zei:
Ook mijn prono wat aangepast.
Close_Up zei:
Nice van kubica, goed dat ik net renault in mijn team gezet heb :)
Zeg mannekes... Daar is nen andere thread voor he :sop:

Ontopic:
Wel een verassing, ik had eigenlijk een Ferrari op pole verwacht hier... Maar RedBull laat zijn kunsten nog eens zien. :p

Petrov was wel grappig om te zien, als een zot aan da stuur draaien en maar over en't weer vliegen... En dan in de vangrails :D

TheRedDevils

Legacy Member
Lees net dat Alonso gecrasht is :( :(
Bah, dan kijk ik morgen zeker niet.

Edit : lol, ik las Massa :D
Ik kijk morgen dus wel :p

boeffel

Legacy Member
blijft toch wel spannend kampioenschap, webber heeft potentieel om WC te worden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan