Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

boozeke

Legacy Member
Next on:

Today, 12:10 on BBC One
Synopsis
Episode image for The Monaco Grand Prix

Jake Humphrey presents live coverage of the Monaco Grand Prix, one of the most glamorous events on the sporting calendar. The race has been won by a British driver in each of the past two years and both Jenson Button and Lewis Hamilton will fancy their chances of adding another victory to their CV this season. Five-time winner Michael Schumacher will also be reacquainting himself with the famous Monte Carlo street circuit.

1310 dus,nog een uur wachten :(

Goldrusher

Legacy Member
Brick Top zei:
De race zelf is toch vandaag hé? Heb nog geen enkele race meegepikt dit seizoen maar Monaco is altijd toch speciaal (ik zeg opzettelijk 'speciaal' want spannend is het daar eigenlijk nooit). Hoe laat begint de uitzending/race op bbc? Vind het niet meteen terug op de website.
14u begint de race, meeste zenders beginnen half uur tot een uur op voorhand al met uitzenden. Samenvatting van de trainingen en qualifying, wat interviews, grid walks, insights, etc.

CosMiced

Legacy Member
Goldrusher zei:
14u begint de race, meeste zenders beginnen half uur tot een uur op voorhand al met uitzenden. Samenvatting van de trainingen en qualifying, wat interviews, grid walks, insights, etc.

Maar dan zijn er ook betere zenders die een uur voor de race doen (bbc) en zender die maar 10min voor de race het doen (sporza)

ps : weet iemand al iets meer voor de licenties voor volgend jaar van de tv rechten ?

falc.be

Legacy Member
CosMiced zei:
Maar dan zijn er ook betere zenders die een uur voor de race doen (bbc) en zender die maar 10min voor de race het doen (sporza)

ps : weet iemand al iets meer voor de licenties voor volgend jaar van de tv rechten ?

laatste dat ik gelezen heb is dat VT4 interesse heeft voor de F1 rechten

dat betekent wellicht ook opnieuw commentaar van peter baert aangezien ik hem overlaatst een autosport programma heb zien presenteren op vt4

ook de motogp gaat op vt4 komen

Bill

Legacy Member
Dacht dat je via iPlayer wel BBC kon ontvangen...

Inderdaad veel zal er niet te zien zijn maar alonso die zijn weg naar voren baant zal toch wel voor wat spektakel zorgen :).

Toch straf van die Webber gisteren, ik was al zeker dat Kubica pole had. Ik zei nog net tegen een maat, die RBR lappen het altijd in die laatste minuten en baf, Webber 1:13:8

Maar VT4 voor F1, dat is elke 15 minuten reclame, nee laat maar. Ik vind dat BBC dit heel goed doet, geen reclame en goede commentaar!

falc.be

Legacy Member
Alonso gaat niet ver vooruit raken, hij zal misschien de HRT wagens in kunnen halen maar daar blijft het toch bij

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Stiekem hoop ik dat Vettel wint :p
Verder ga ik me niet aan teveel spektakel verwachten. Of er moest een plotse regenbui aankomen

bumba007

Legacy Member
Als jullie vlc player hebben kunnen julie de volgende link openen bij netwerkstream :

Playlist

Werkt hier perfect en zal dat daat ook wel doen zeker :P

Ps : Beeldverhouding daarna wel op 16:9 zetten want anders zie je zotte koppen

blizzard

Legacy Member
Haha, diejen Brundle is echt n kieken zonder kop soms. Was wel droog "That's the spanish girl that kicks my legs if i ask questions when she's around :lol: "

Baats

Legacy Member
Die BBC show is zo goed ^^

En die kerel die de gridwalk doet, hoe noemt die? Ik vind hem hilarisch :)

Mee

Legacy Member
Grappig dat de reporter (Ted) de team engineer vertelt dat er iets mis is met de auto :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan