Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
pas maar op, want ross brawn samen met iemand als Alonso heeft heel veel kansen om goed te komen

jeltex

Legacy Member
Pfff Honda, is er echt geen beter team waar hij naartoe kan? Ik snap nog altijd niet waarom hij en McLaren niet verder doorgaan. De samenwerking stopzetten is een lose-lose situatie. Enerzijds zal Alonso volgend jaar waarschijnlijk niet het materiaal hebben om te strijden voor de wereldtitel, en anderzijds geeft McLaren één van de beste rijders van het veld cadeau aan de concurrentie. Zowel Alonso als McLaren kampen nu eigenlijk met hetzelfde probleem: alle andere topteams zitten vol en alle andere toprijders liggen onder contract. Alonso vindt dus geen team dat hem waardig is en McLaren vindt geen rijder die hen waardig is. Hadden we toch maar niet es beter 2 keer nagedacht, jongens?

eniac

Legacy Member
Tja jeltex, ik zou ook niet voort willen met een rijder die van bij het minste geurtje in de pers smijt dat hij benadeeld wordt.
En van Alonso's kant... Tja, de man heeft zo wel zijn trots, en bij Mclaren blijven zou die trots teveel krenken.

hatetn

Legacy Member
ik blijf hopen dat hij bij force india terechtkomt. khoop eigenlijk dat em nergens raakt maar dat is te positief denken imo

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Prolly Honda hé :)

Met Brawn en Alonso kunnen die wel eens terug aan de top graken..
En De La Rosa bij Mclaren hé ;) die rijdt tenminste altijd uit en pakt punten..

hatetn

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
Prolly Honda hé :)

Met Brawn en Alonso kunnen die wel eens terug aan de top graken..
En De La Rosa bij Mclaren hé ;) die rijdt tenminste altijd uit en pakt punten..


het zal zeker dit jaar niet zijn dan
maar hoelang gaat het dan duren voor hij boel heeft met button want die gaat zichzelf ook niet onder de sloef laten leggen en die heeft ook talent om te rijden. weer een jaar en dan vertrekken?

Darth-Falcon

Legacy Member
verschil is dat button bijlange niet zo goed is als hamilton, en als het zover komt, button wel buiten gewerkt zal worden.

het is gewoon nog niet opgevallen omdat tot nu toe al zijn teamgenoten ook van zijn niveau waren.

Defkes

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
verschil is dat button bijlange niet zo goed is als hamilton, en als het zover komt, button wel buiten gewerkt zal worden.

het is gewoon nog niet opgevallen omdat tot nu toe al zijn teamgenoten ook van zijn niveau waren.

Ik schat Button toch hoger in dan Hamilton. Maar als Alonso naar Honda trekt, is het volgens mij in de plaats van Button. Brawn weet dat hij met Barrichello een schitterende tweede viool heeft.

Dus Alonso naar Honda en Button naar McLaren? :p

hatetn

Legacy Member
Defkes zei:
Ik schat Button toch hoger in dan Hamilton. Maar als Alonso naar Honda trekt, is het volgens mij in de plaats van Button. Brawn weet dat hij met Barrichello een schitterende tweede viool heeft.

Dus Alonso naar Honda en Button naar McLaren? :p



de geruchten rond honda zijn al ontkracht
het volgende wordt dat hij bij force india gaat testen:unsure:
een punt staat vast alonso heeft nu al zijn seizoen verpest:applause:

maar button zou in principe nog niet slecht zijn bij mclaren, imo zou hij goed overeenkomen met hamilton

Darth-Falcon

Legacy Member
er is al zoveel ontkent terwijl het even later toch bevestigd wordt

jeltex

Legacy Member
Button naar McLaren en Alonso naar Honda zou ik best wel nog willen zien gebeuren.

Kunnen we meteen es zien of de inbreng van Alonso en Brawn het team eindelijk wat hogerop kan brengen, want ook dit jaar waren ze toch maar weer op de sukkel. Zou mooi zijn mochten hij bij Honda hetzelfde kunnen doen als hij destijds bij Renault deed.

En Button is zo iemand die volgens mij wel mooie dingen kan laten zien, maar vrijwel nog nooit het materiaal heeft gehad om het effectief te doen. Hij zou alleszins een veel waardigere vervanger zijn van Alonso dan die prutser van een De la Rosa.

En mocht dit alles dan toch weer niet doorgaan dan zal er zo stilaan niks anders opzitten dan dat ik zelf de telefoon pak en naar Ron bel om me kandidaat te stellen om volgend jaar bij McLaren te gaan rijden. Dan zouden we nog eens wat zien. Lewis wie zei u? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan