Darth-Falcon zei:
er is al zoveel ontkent terwijl het even later toch bevestigd wordt
²
Mooi voorbeeldje van zoiets, vorig jaar, voor het seizoen 2007 begon zei Ron Dennis iets in de aard van "L. Hamilton rijdt nog niet voor McLaren in 2007"... wie zat er dan toch in de McLaren van 2007, juist... L.Hamilton

.
jeltex zei:
Kunnen we meteen es zien of de inbreng van Alonso en Brawn het team eindelijk wat hogerop kan brengen, want ook dit jaar waren ze toch maar weer op de sukkel.
Grotendeels waarom Honda op de sukkel was dit jaar was door het probleem met de windtunnel die verkeerd stond ingesteld. Moest hij juist ingesteld gestaan hebben zou het er wrs anders uitgezien hebben.
jeltex zei:
En Button is zo iemand die volgens mij wel mooie dingen kan laten zien, maar vrijwel nog nooit het materiaal heeft gehad om het effectief te doen. Hij zou alleszins een veel waardigere vervanger zijn van Alonso dan die prutser van een De la Rosa.
Af en toe lees ik wel eens zoiets, iemand die De La Rosa de grond inboord... begrijp enkel niet waarom.
Nog niet veel F1 race's gezien van hem, maar toen hij bij Mclaren iemand van de vaste rijders moest vervangen... reed hij wel telkens in de punten en finishte ook met punten, terwijl die vaste rijder moeite had om in de punten te rijden. Begrijp dan niet goed waarom iemand hem dan de grond inboord.
666-Damarus-666 zei:
Best raar dat je in de jaren 80 en begin jaren 90 constant vonken vanonder de auto's zag komen omdat ze tegen de grond kwamen. Zelfs in bochten, maar bij Senna zou daardoor de auto zo onbestuurbaar geworden zijn dat hij eruit vloog...
Hmmm... Ik geloof er geen zak van
En het is naar mijn weten NGC die dat als enige officieël vertelt. Dat proces en onderzoek naar de oorzaak is nog altijd niet afgerond.
Zelf ook al die docu gezien over Senna... ze legden allerlei theorieën voor, gebroken stuurwiel, banden die te koud waren... waardoor de bodem de grond bleef raken, etc etc.
Maar weet ook niet hoe betrouwbaar NGC de feiten weergeeft, ze hebben ook eens een docu gemaakt over de Koersk... daar stelde ik me toch wel vragen bij hoe betrouwbaar dat was

... ik vond het allesinds niet geloofwaardig overkomen, die docu over de Koersk op NGC, ma bon das andere materie.