Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeltex

Legacy Member
Mja dan heeft Renault met Alonso en Piquet wel een hele mooie line-up voor 2008. Dat belooft voor de toekomst.

Toch wel een beetje vreemd dat Kovalainen moet vertrekken, die is wat twijfelachtig aan het seizoen begonnen maar heeft daarna veel progressie gemaakt. Ik veronderstel dat McLaren hem dus wel snel zal binnenhalen, tenzij Trulli ook weg moet bij Toyota misschien.

Eigenlijk een beetje de omgekeerde gang van zaken, ze vliegen buiten bij hun team en in plaats van te degraderen zouden ze promoveren naar McLaren. Zelden meegemaakt. Nu goed Trulli en Kovalainen zijn allebei sneller dan De la Rosa dus ik zou niet lang moeten twijfelen moest ik Ron heten.

eniac

Legacy Member
Oeh, ik hoop dat Piquet Alonso wat kan bijhouden. Maar dat zal net wat te hoog gegrepen zijn.

Darth-Falcon zei:
k vind de laatste nieuwe trend maar op nix trekken, hoeveel zonen van zijn de laaste tijd al betrokken geraakt bij F1 ?? Rosberg, piquet, winkelhock, piquet, nakajima,...

Als je niet goed bent zal je niet binnenraken ook hoor. Enfin, dat is toch van alle tijden? Hill, Villeneuve, Andretti, en zo zijn er nog zovelen...

KIA_Killer

Legacy Member
Taxichauffeur Schumacher racet door stad
di 11/12/07 - Om te vermijden dat hij te laat kwam op de luchthaven heeft Michael Schumacher even voor taxichauffeur gespeeld. "Hij deed ongelofelijke inhaalmanoeuvres", vertelde de echte chauffeur.
Michael Schumacher (foto) heeft zaterdag een taxichauffeur de rit van zijn leven bezorgd.
(Belga)
De zevenvoudige wereldkampioen Formule 1 dreigde met zijn vrouw en twee kinderen te laat te komen voor een vlucht.

Hij vroeg aan de chauffeur of hij het stuur mocht overnemen. Dankzij een dolle rit kwam de familie Schumacher toch nog op tijd aan op de luchthaven.

"Ik zat op de passagierszetel met "Schumi" naast mij, het was ongelooflijk", vertelde de taxichauffeur in een Duitse krant.

"Hij deed ongelooflijke inhaalmanoeuvres en reed met volle snelheid in de bochten." Ondertussen heeft de woordvoerster van Schumacher het verhaal al bevestigd.

www.sporza.be

=====

Zo moet dat :D

Hij kan het echt niet laten hé :)

herc

Legacy Member
Mee zei:
Moest het gene F1-coureur geweest zijn werd em opgepakt :naughty:

Als ze er bewijzen van hebben zullen ze nog wel komen aankloppen.

En het feit dat hij niet tegengehouden is geweest is wss omdat ze hem niet gezien hebben. Want van ver kunnen ze dat niet zien, dat het schumi achter het stuur was.

Guard

Legacy Member
idd.
als hij een boete krijg zal hij dat wel mooi betalen
die heeft geld genoeg

Darth-Falcon

Legacy Member
montoya en Alesi oa hebben al s hun rijbewijs verloren.

Racers pakken ze nog harder aan.

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Zeker omdat Schumacher net een ambassadeur is voor verkeersveiligheid :)
Ik hoop zoooo dat Alonso naar huis wordt gereden door Nelsinho Piquet, nuja, zal wel niet zeker? :(

squan

Legacy Member
herc zei:
En het feit dat hij niet tegengehouden is geweest is wss omdat ze hem niet gezien hebben. Want van ver kunnen ze dat niet zien, dat het schumi achter het stuur was.

Dat en het feit dat schumi gewoon door niemand te stoppen is.


Schumacher > fysica > politie > verkeersregels > de duitse bevolking

xDama

Legacy Member
Bwa, ik denk dat Piquet volgend jaar vriend en vijand nog kan verrassen. Die heeft zich nu effectief een jaar kunnen voorbereiden voro de F1, heeft ervaring met de Renault én heeft nog eens een serieus hoopje lef!
Ik weet nog goed met die testen te Spa deze zomer, dat ik Piquet regelmatig hard driftend de Raidillion zag opstormen. Getuigt toch van serieus wat ballen.

Nuja, ik kan alweer niet wachten tot volgend seizoen... Nog zolang :(

hatetn

Legacy Member
nu dunno of iemand deze week het profiel van alonso heeft gezien op vrt teletekst


alsonso's eerste overwinning: hongarije 2001(bij minardi:eek:)
zijn pole's vergeleken met recordhouder senna die er 65 heeft

hoe lomp zijn ze daar eigenlijk dat ze zo'n blunders dagen laten staan

nu ot piquet valt niet te onderschatten imo en als hij de kans krijgt gaat hij het alonso in bepaalde races toch lastig kunnen maken(met superieur materiaal uiteraard want anders verliest alonso niet)

xDama

Legacy Member
squanman zei:
Honda anyone?


Ervaring en talent, zowel op technisch als rijdersvlak, daar gaat het om. Ik verwacht dus hetzelfde van Force India als van Spyker, all the way in the back. En ik zal wss gelijk hebben ook.

Ik betwijfel dat feitelijk ten strengste. Spyker heeft halverwege dit seizoen een enorme stap voorwaarts gezet. Force India heeft een serieus hoger budget als Spyker vorig jaar, dus die gaan deze winter veel testen en ontwikkelen.

+

Sutil! Imo nog een WK in wording hoor!

Ik durf er veel op verwedden dat we die mannen nog serieus in de middenmoot zullen zien.

hatetn

Legacy Member
eniac zei:
I'm with squanman. Wordt weer trage bucht.



kzou ze toch niet onderschatten ze, als ze motivatie en geld hebben is alles mogelijk. en moesten ze iemand als Fisichella kunnen binnenhalen of zelfs een ralf schumacher, die mannen hebben tonnen ervaring en kunnen enorm veel feedback geven aan het team. het enige probleem met het team is dat het de laatste jaren enorm veel van eigenaar heeft veranderd en dat is nooit goed, als er iemand een paar jaar mee bezig is gaan die wel kunnen strijden met de middenmoot. kijk maar naar torro rosso en super aguri, die hebben dit jaar een enorme sprong gemaakt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan