jeltex
Legacy Member
Mja dan heeft Renault met Alonso en Piquet wel een hele mooie line-up voor 2008. Dat belooft voor de toekomst.
Toch wel een beetje vreemd dat Kovalainen moet vertrekken, die is wat twijfelachtig aan het seizoen begonnen maar heeft daarna veel progressie gemaakt. Ik veronderstel dat McLaren hem dus wel snel zal binnenhalen, tenzij Trulli ook weg moet bij Toyota misschien.
Eigenlijk een beetje de omgekeerde gang van zaken, ze vliegen buiten bij hun team en in plaats van te degraderen zouden ze promoveren naar McLaren. Zelden meegemaakt. Nu goed Trulli en Kovalainen zijn allebei sneller dan De la Rosa dus ik zou niet lang moeten twijfelen moest ik Ron heten.
Toch wel een beetje vreemd dat Kovalainen moet vertrekken, die is wat twijfelachtig aan het seizoen begonnen maar heeft daarna veel progressie gemaakt. Ik veronderstel dat McLaren hem dus wel snel zal binnenhalen, tenzij Trulli ook weg moet bij Toyota misschien.
Eigenlijk een beetje de omgekeerde gang van zaken, ze vliegen buiten bij hun team en in plaats van te degraderen zouden ze promoveren naar McLaren. Zelden meegemaakt. Nu goed Trulli en Kovalainen zijn allebei sneller dan De la Rosa dus ik zou niet lang moeten twijfelen moest ik Ron heten.




)