Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
omdat ze de honda va vorig jaar hadden en de red bull van dit jaar.

torro rosso zat trouwens op hetzlefde niveau, ze hebben gewoon geluk gehad met de punten

eniac

Legacy Member
hatetn zei:
kzou ze toch niet onderschatten ze, als ze motivatie en geld hebben is alles mogelijk. en moesten ze iemand als Fisichella kunnen binnenhalen of zelfs een ralf schumacher, die mannen hebben tonnen ervaring en kunnen enorm veel feedback geven aan het team.

Jaja tuurlijk. En toch gebeurt zoiets nooit. Zelden geweten dat een team van nul naar "goed" ging op korte tijd. De markantste vooruitgang die ik al heb geweten was misschien het Ferrari sinds Schumacher. En die waren voorheen nu ook zo barslecht niet.

Ik onderschat ze niet, volgend jaar wordt dat trage bucht :p

Anoniem04

Legacy Member
eniac zei:
Jaja tuurlijk. En toch gebeurt zoiets nooit. Zelden geweten dat een team van nul naar "goed" ging op korte tijd. De markantste vooruitgang die ik al heb geweten was misschien het Ferrari sinds Schumacher. En die waren voorheen nu ook zo barslecht niet.

Ik onderschat ze niet, volgend jaar wordt dat trage bucht :p

Williams, heel lang geleden :unsure:

Darth-Falcon

Legacy Member
da gaat niet bij 2 blijven.

de meeste races in het oosten zullen nachtraces worden, zodat ze s'middags op tv kunnen komen in Europa.

ecclestone wilt verspreiden over heel de wereld maar europa is toch het belangrijkste voor de tv kijkers.

mij hoort ge niet klagen ffcourse.

jeltex

Legacy Member
Mij kunnen die nachtraces eigenlijk bijzonder weinig schelen, ik snap echt niet waarom er zo'n heisa rond gemaakt wordt. F1-wagens met lichten lijkt mij op zich al een afzichtelijk idee, en 's nachts rijden komt de veiligheid wsch ook niet ten goede. Alweer een zoveelste maatregel van Bernie om de F1 zogezegd "aantrekkelijker" te maken, en alweer de zoveelste keer dat ik echt niet overtuigd ben. Bernie is echt wel n beetje aan het dolen de laatste jaren, de enige reden dat hij nog steeds F1-baas is is wsch omdat er maar geen plaatsen vrijkomen in het lokale bejaardentehuis.

Sonic4liv3

Legacy Member
jeltex zei:
Mij kunnen die nachtraces eigenlijk bijzonder weinig schelen, ik snap echt niet waarom er zo'n heisa rond gemaakt wordt. F1-wagens met lichten lijkt mij op zich al een afzichtelijk idee, en 's nachts rijden komt de veiligheid wsch ook niet ten goede. Alweer een zoveelste maatregel van Bernie om de F1 zogezegd "aantrekkelijker" te maken, en alweer de zoveelste keer dat ik echt niet overtuigd ben. Bernie is echt wel n beetje aan het dolen de laatste jaren, de enige reden dat hij nog steeds F1-baas is is wsch omdat er maar geen plaatsen vrijkomen in het lokale bejaardentehuis.

Er gaan toch geen lichten op de F1 wagen zelf komen? alles word rondom het circuit belicht met float lights ofzoiets :p

Ik ben wel voorstander van nachtraces, kan nog leuk worden :)

squan

Legacy Member
Nacht of niet, treintje rijden blijft saai, eender welke tijd van de dag. Dat ze daar nou maar eens eerst verder werk van maken.

xDama

Legacy Member
¦¦ $óñï¢ ¦¦ zei:
Er gaan toch geen lichten op de F1 wagen zelf komen? alles word rondom het circuit belicht met float lights ofzoiets :p

Ik ben wel voorstander van nachtraces, kan nog leuk worden :)

Het nut ervan ontgaat me ook hoor. Ze doen dan een 'nachtrace' maar er is bijna evenveel licht als overdag... Nuja, nog afwachten tot na de eerste echte nachtrace vooraleer ik een finaal oordeel vel, maar momenteel sta ik er ook maar sceptisch tegenover.

Anoniem04

Legacy Member
Ik wou het juist posten :p

Ik ben benieuwd naar zijn prestaties in de McLaren.

squan

Legacy Member
Ik denk eerder dat het de campcar zelf is die voor de sfeer zorgt dan het concept nachtrace in da filmke.

Moesten ze nu eens nachtraces in Europa doen, da zou nog iets geven. Alle piloten half slapend op de baan :)

Darth-Falcon

Legacy Member
terug een sprankeltje hoop op een Belg in F1

Jerome D'ambrosio rijd GP2 volgend jaar

Sonic4liv3

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Het nut ervan ontgaat me ook hoor. Ze doen dan een 'nachtrace' maar er is bijna evenveel licht als overdag... Nuja, nog afwachten tot na de eerste echte nachtrace vooraleer ik een finaal oordeel vel, maar momenteel sta ik er ook maar sceptisch tegenover.

1 voordeel is dat de vriendin niet klaagt dat de tv te luid staat bij het volgen van de F1 s'nachts terwijl zij nog wil verder slapen :p

Defkes

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
omdat ze de honda va vorig jaar hadden en de red bull van dit jaar.

torro rosso zat trouwens op hetzlefde niveau, ze hebben gewoon geluk gehad met de punten

Ik denk dat je bij Toro Rosso niet echt van geluk kan spreken. Vettel reed de ene race (met geluk) op een derde plek, maar die 4e plek van 2 weken later was toch wel op eigen kracht. En in Brazilië reed hij ook in de punten toen hij uitviel dus...

Kova naar McLaren :(. McLaren heeft al openlijk gezegd dat ze alles op Hamilton gaan zetten dus t zou wel eens kunnen dat Kova z'n carrière hier definitief kapot maakt...

Over de nachtrace: ben gewoon nieuwsgierig eigenlijk. Weet niet echt wat ik er van moet verwachten :).

Enneuh Jerome d'Ambrosio :love:. Die kerel heeft bakken talent en lijkt ook de connecties te vinden voor sponsoring. Hopen dat die er binnen afzienbare tijd geraakt!

jeltex

Legacy Member
Defkes zei:
Kova naar McLaren :(. McLaren heeft al openlijk gezegd dat ze alles op Hamilton gaan zetten dus t zou wel eens kunnen dat Kova z'n carrière hier definitief kapot maakt...

... eum, ik snap echt niet hoe je je negatief kan uitlaten over een transfer naar het beste team in de F1 dit jaar (samen met Ferrari, vooraleer de fanboys hier weer moord en brand beginnen schreeuwen :p). Mij lijkt dit toch heel duidelijk een stap vooruit in zn carrière. Ruim de helft van het hele deelnemersveld zou maar al te graag naar een team als McLaren gaan denk ik. En hij mag eigenlijk zeker van geluk spreken, want hoewel hij dit jaar al mooie dingen heeft laten zien is het toch eerder door omstandigheden dat hij bij McLaren is terechtgekomen.

McLaren heeft ook niet de traditie om één van zn rijders te bevoordelen (anders was Alonso dit jaar wel kampioen geweest). Uiteraard blijft Hamilton wel de te kloppen man, maar Kovalainen krijgt vast en zeker gelijke kansen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan