Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hatetn zei:kzou ze toch niet onderschatten ze, als ze motivatie en geld hebben is alles mogelijk. en moesten ze iemand als Fisichella kunnen binnenhalen of zelfs een ralf schumacher, die mannen hebben tonnen ervaring en kunnen enorm veel feedback geven aan het team.

eniac zei:Jaja tuurlijk. En toch gebeurt zoiets nooit. Zelden geweten dat een team van nul naar "goed" ging op korte tijd. De markantste vooruitgang die ik al heb geweten was misschien het Ferrari sinds Schumacher. En die waren voorheen nu ook zo barslecht niet.
Ik onderschat ze niet, volgend jaar wordt dat trage bucht![]()

jeltex zei:Mij kunnen die nachtraces eigenlijk bijzonder weinig schelen, ik snap echt niet waarom er zo'n heisa rond gemaakt wordt. F1-wagens met lichten lijkt mij op zich al een afzichtelijk idee, en 's nachts rijden komt de veiligheid wsch ook niet ten goede. Alweer een zoveelste maatregel van Bernie om de F1 zogezegd "aantrekkelijker" te maken, en alweer de zoveelste keer dat ik echt niet overtuigd ben. Bernie is echt wel n beetje aan het dolen de laatste jaren, de enige reden dat hij nog steeds F1-baas is is wsch omdat er maar geen plaatsen vrijkomen in het lokale bejaardentehuis.


¦¦ $óñï¢ ¦¦ zei:Er gaan toch geen lichten op de F1 wagen zelf komen? alles word rondom het circuit belicht met float lights ofzoiets
Ik ben wel voorstander van nachtraces, kan nog leuk worden![]()
Marsu zei:

666-Damarus-666 zei:Het nut ervan ontgaat me ook hoor. Ze doen dan een 'nachtrace' maar er is bijna evenveel licht als overdag... Nuja, nog afwachten tot na de eerste echte nachtrace vooraleer ik een finaal oordeel vel, maar momenteel sta ik er ook maar sceptisch tegenover.
666-Damarus-666 zei:Het nut ervan ontgaat me ook hoor. Ze doen dan een 'nachtrace' maar er is bijna evenveel licht als overdag... Nuja, nog afwachten tot na de eerste echte nachtrace vooraleer ik een finaal oordeel vel, maar momenteel sta ik er ook maar sceptisch tegenover.

Darth-Falcon zei:omdat ze de honda va vorig jaar hadden en de red bull van dit jaar.
torro rosso zat trouwens op hetzlefde niveau, ze hebben gewoon geluk gehad met de punten
. McLaren heeft al openlijk gezegd dat ze alles op Hamilton gaan zetten dus t zou wel eens kunnen dat Kova z'n carrière hier definitief kapot maakt...
.
. Die kerel heeft bakken talent en lijkt ook de connecties te vinden voor sponsoring. Hopen dat die er binnen afzienbare tijd geraakt!Defkes zei:Kova naar McLaren. McLaren heeft al openlijk gezegd dat ze alles op Hamilton gaan zetten dus t zou wel eens kunnen dat Kova z'n carrière hier definitief kapot maakt...
). Mij lijkt dit toch heel duidelijk een stap vooruit in zn carrière. Ruim de helft van het hele deelnemersveld zou maar al te graag naar een team als McLaren gaan denk ik. En hij mag eigenlijk zeker van geluk spreken, want hoewel hij dit jaar al mooie dingen heeft laten zien is het toch eerder door omstandigheden dat hij bij McLaren is terechtgekomen.