Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kermit zei:de snorretjes ontbreken nog![]()

Marsu zei:
Tsjerno zei:F1 driver promotional hell
Schumi maakt reclame voor Zwitserse landbouw
http://www.sniffpetrol.com/2007/09/10/f1-driver-promotional-hell-pt-4638653/
De enige echte Fernando Alonso VISA kaart
http://www.sniffpetrol.com/2007/09/07/f1-driver-promotional-hell-pt-785612/
JPM
http://www.sniffpetrol.com/2007/09/04/f1-driver-promotional-hell-no56834/
Schumacher ijsjes
http://www.sniffpetrol.com/2007/08/24/f1-driver-promotional-hell-pt-6584/
Fisichella non-alcoholisch bier
http://www.sniffpetrol.com/2007/08/17/f1-driver-promotional-hell-pt-382/

Darth-Falcon zei:Het verhaal van senna dat ie verongelukt is doordat zijn wagen te laag stond is de meest aangenomen theorie. Ik vind het geen toeval dat die houten plaat vlak na senna's dood verplicht geworden is.
YuRiPa zei:http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=32&nid=6688
McLaren moet tot 14 februari wachten voor er een uitspraak komt over hun wagen voor 2008... Belachelijk. En wie zit er in de WMSC? Juist, Jean Todt, die dus alle info van McLaren leuk kan inzien. Zou me niks verbazen als ie met die data naar Ferrari gaat...En Mosley doet er niks aan, die lacht er alleen maar om.:doh:
Nog niet veel F1 race's gezien van hem, maar toen hij bij Mclaren iemand van de vaste rijders moest vervangen... reed hij wel telkens in de punten en finishte ook met punten, terwijl die vaste rijder moeite had om in de punten te rijden.
eniac zei:Wanneer ga je eens stoppen met van het minste af te komen met die eenzijdige pro-Mclaren anti-Ferrari commentaar? Je hoort een scheet, je komt het hier met veel "OMFG's en WTF's" aanklagen, en als iemand je het tegendeel bewijst of zegt waar het op slaat horen we je weer natuurlijk niet meer. En dan overal direct samenzweringstheorieën zien etc.
Hou er eens mee op, okee?
:doh:eniac zei:Ik dacht dat de stuurkolom de meest aangenomen theorie was... Ene die me plausibeler lijkt ook. Zijn wagen wipte niet echt omhoog he. Je zag hem wel aan het stuur draaien (onboard cam toont dat perfect) zonder dat zijn wielen/wagen nog meewilden.
TX.Conn zei:Af en toe lees ik wel eens zoiets, iemand die De La Rosa de grond inboord... begrijp enkel niet waarom.
Nog niet veel F1 race's gezien van hem, maar toen hij bij Mclaren iemand van de vaste rijders moest vervangen... reed hij wel telkens in de punten en finishte ook met punten, terwijl die vaste rijder moeite had om in de punten te rijden. Begrijp dan niet goed waarom iemand hem dan de grond inboord.
) dan was alles minder dan een podiumplaats ondermaats. Montoya heeft zeker geen superjaar gereden toen maar beter dan De la Rosa was hij echt wel met voorsprong.eniac zei:Wanneer ga je eens stoppen met van het minste af te komen met die eenzijdige pro-Mclaren anti-Ferrari commentaar? Je hoort een scheet, je komt het hier met veel "OMFG's en WTF's" aanklagen, en als iemand je het tegendeel bewijst of zegt waar het op slaat horen we je weer natuurlijk niet meer. En dan overal direct samenzweringstheorieën zien etc.
Hou er eens mee op, okee?
Darth-Falcon zei:De la rosa heeft naast raikonen idd geen goeie beurt gemaakt in 2006. In 2005 in die ene race wel. tenzij Dennis Kovalainnen nog loskrijgt zal het volgens mij toch del De la rosa worden. Ik zie eigenlijk geen echte andere mogelijkheid.
jeltex zei:Twas omgekeerd. In 2005 heeft hij een paar races gereden en vaak geklungeld, in 2006 slechts één keer en toen werd hij idd knap tweede, maar dat is dan meteen ook de enige goeie race die ik van hem gezien heb. Voor de rest ... bah.
jeltex zei:Twas omgekeerd. In 2005 heeft hij een paar races gereden en vaak geklungeld, in 2006 slechts één keer en toen werd hij idd knap tweede, maar dat is dan meteen ook de enige goeie race die ik van hem gezien heb. Voor de rest ... bah.
YuRiPa zei:Dan hoor je mij nie meer? Moet je toch es wat beter opletten.:ironic:
bende Ferrari fanboys hier..
Darth-Falcon zei:sigh
De la rosa heeft 1 race gereden in 2005 (bahrein) waar ie de man van de race was. en heeft de rest van 2006 uitgereden toen montoya vertrokken was, is 1 keer tweede geworden en reed de rest van het seizoen rond op plaats 6-7-8 en meestal achter raikonnen
