Dr. Doezel
Legacy Member
Darth-Falcon zei:voor 95% hier die maar een klein belachelijk ding moeten hebben om iemand volledig af te schilderen
Jij hoort dan wel zeker bij die 95% :
Darth-Falcon zei:piquet en bourdais zijn debutanten en slecht nieuws voor F1 (beide enorm arrogante zakken waarbij Alonso in het niets valt)
Iemand afschrijven omwille van zijn karakter? In de F1 moet je goed kunnen rijden, das het belangrijkste. En het karakter is dan maar een klein belachelijk ding. En ja, zowel gij als ik ergeren mij aan sommige rijders, toch niks mis mee?
En ja ik word er misselijk van dat Lewis de sympathieke ***** wil uithangen voor de camera he
.

)

