Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
Ik vind zijn outfit nu net iets teveel logoo'tjes bevatte, we weten al dat hij bij ferrari rijdt hoor ^^

xDama

Legacy Member
Defkes zei:
Video van de shakedown van Kimi

Echt wel stoer hoe die daar doodleuk aankomt, heel droog in de auto stapt om nadien tegen 250 per uur over een circuit te scheuren. F1-rijders, het blijft een ras apart :).

Heerlijk om te horen hoe hij soms het gaspedaal volledig induwt wanneer de achterwielen doordraaien, hopelijk een voorbode op meer van dat!

Stancke

Legacy Member
Heb het al eens vermeld paar maand geleden. Toen in '04 TC werd toegelaten is het alleen maar naar beneden gegaan qua spektakel. Vorig seizoen + dit seizoen zonder TC= miauwkes!

Lucian

Legacy Member
Stancke zei:
Heb het al eens vermeld paar maand geleden. Toen in '04 TC werd toegelaten is het alleen maar naar beneden gegaan qua spektakel. Vorig seizoen + dit seizoen zonder TC= miauwkes!

heb ik iets gemist ofzo? tc wordt toch pas vanaf het seizoen dat nu gaat beginnen verboden?

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
Denk dat hij bedoelt: spanning/competitiviteit van vorig seizoen en de ban op TC dit seizoen = superseizoen!... ;)

Romelus

Legacy Member
Alexander Wurz wordt testrijder bij Honda
do 10/01/08 - Alexander Wurz (33) blijft toch in de Formule 1. De Oostenrijker wordt testrijder bij Honda.
Na de voorlaatste Grote Prijs kondigde Alexander Wurz vorig seizoen plots zijn afscheid aan. De Japanner Kazuki Nakajima nam zijn plaats in bij Williams. Dit jaar keert Wurz al terug in de koninginnenklasse van de autosport.
Wurz is in 2008 test- en reserverijder voor Honda. Jenson Button en Rubens Barrichello blijven de vaste rijders.
Wurz was als testrijder al actief bij McLaren.
Tussen 1997 en 2007 reed hij voor Bennetton, McLaren en Williams 69 GP's.

xDama

Legacy Member
De nieuwe toyota staat mij voor een keer is aan qua vormgeving. Alleen jammer van alwéér datzelfde kleurenpalet...

eniac

Legacy Member
eniac zei:
Wat heeft Piquet al allemaal gezegd of gedaan dat hij al als enorm arrogant wordt bestempeld?

Toch even mezelf quoten - kan iemand hier antwoord op geven?

LuCian zei:
mjah ik bedoel maar, als ge een stok zoekt om een hond te meppen vinder altijd wel ene he, zoals ik al zei, kan hamilton ni af, maar dit vind ik te belachelijk om over te beginnen

Ik gaf je eigenlijk volledig gelijk hoor :)

Wesdude

Legacy Member
Goh ja ik herriner me dat Piquet een paar maanden geleden eens iets gezegd heeft waarvan ik dacht, ja lekker arrogant. Maar kan me weinig schelen als hij het volgend seizoen bewijst.

Wurz wel lekker verrassend dat hij toch testrijder blijft, kan wel iets bijbrengen denk ik. Toch een ervaren piloot.

Schumacher ook test- en reserverijder nu bij Ferrari. Zal wel veel goesting hebben na 2007 een jaar niks te doen. Zal nu ook terug elk raceweekend ter plaatse moeten zijn zeker?

En Fisichella zal volgend seizoen toch beter moeten doen als Sutil of hij maakt alweer schande. Hoewel Sutil natuurlijk een zeer goede rijder is, maar toch...

De Toyota ziet er inderdaad iets beter uit als andere jaren. Maar de passie voor de F1 spat er toch niet echt af vind ik, met dat saaie kleurenpatroon :sleep:

xDama

Legacy Member
Ik vraag mij toch meer en meer af hoe die piloten nog veilig uit hun wagen kunnen komen met dat verhoogd profiel rond de helm. Je moet maar eens kijken http://images.gpupdate.net/large/90036.jpg

Wanneer ze erin kruipen halen ze dat profiel eruit, maar wanneer ze bv. crashen moeten ze daaruit kruipen terwijl dat profiel er nog opzit... Hoe ze dat in godsnaam doen.

eniac

Legacy Member
Bij een crash blijft dat gedeelte intact he. Ik zie dus niet in waarom ze het er niet gewoon uit zouden kunnen doen.

Darth-Falcon

Legacy Member
Der zal wel over nagedacht zijn zekerst.

Het verbod van traction control gaat echt niet veel meer spektakel brengen ze. Het probleem ligt bij het feit dat de wagens veel te veel downforce hebben in verhouding met het aantal pk's.

Defkes

Legacy Member
eniac zei:
Toch even mezelf quoten - kan iemand hier antwoord op geven?

Het enige wat ik me kan indenken is dat hij, van zodra hij testrijder werd, zei dat em binnen de 2 jaar Fisichella zou vervangen als racerijder (en hij krijgt nog gelijk ook :)).

Stancke

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
Der zal wel over nagedacht zijn zekerst.

Het verbod van traction control gaat echt niet veel meer spektakel brengen ze. Het probleem ligt bij het feit dat de wagens veel te veel downforce hebben in verhouding met het aantal pk's.

Goh, valt af te wachten natuurlijk. Ik denk wel dat regelmatig eentje TCO gaat meemaken:p Het potentieel spektakel ligt al hoger imo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan