Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Nogal een zwaar bestand om te openen met een mindere pc, maar zeker en vast eens interessant om de evolutie van de wagens te bekijken!
Laat die "mindere" maar weg, ik denk dat elke pc kreunt met deze foto.
Maar het is inderdaad mooi om te zien :)

edit: hoewel, openen en scrollen in bv irfanview gaat heel vlot

Typhon`

Legacy Member
http://www.asag.sk/bio/Brands_Hatch-1974-Token RJ02.jpg
lol

Btw; wat denken jullie dat zoal de eindstand gaat worden bij de constructeurs? wie zullen deze keer de zwakke broertjes zijn? Vele teams zeggen dat ze een grote verandering meemaken, onder meer Honda, toyota, williams,.. torro rosso heeft misschien wel 1 van de beste coureur-line-ups voor een "zozo" team...maar er moet natuurlijk iemand achteraan rijden; wie denken jullie?
Btw, uit de testen kan je soms al veel afleiden, zoals honda, die waren niet echt tevreden vorig jaar met hun progressie > kutjaar. :). The same met renault.

Wesdude

Legacy Member
Honda zal de grootste progressie maken doorheen het seizoen denk ik. Die komen van ver en hebben nu heel wat verandert. Ik zeg niet dat ze in het begin meteen veel beter zullen zijn maar dus doorheen het seizoen zullen ze wel opklimmen.

Renault weet ik niet wat ik moet verwachten. Denk wel dat ze al goed gewerkt hebben aan de nieuwe wagen. Misschien dat dat hun wel een voordeel oplevert tov BMW. Die laatste hebben vorig seizoen nog iets langer aandacht op de wagen van 2007 gevestigd terwijl Renault al in juni alles op 2008 heeft gezet. Dat en terugkeer van Alonso. Mja blijft toch afwachten.

Toyota, Williams en Red Bull zullen het onder elkaar wel uitvechten in de subtop. Toyota is eerder een saai team, weet niet of daar veel veranderd is.

Williams beloofde een revolutionaire wagen, maar langs de buitenkant lijkt er weinig van waar.

Red Bull heeft het geld en de ontwerpers. Weet niet echt wat daar gaat gebeuren. Veel hangt af van betrouwbaarheid.

Achteraan zal volgens mij Super Aguri de laatste plaats innemen. Financiële problemen, tzou me overigens niet verbazen als er nieuwe eigenaars komen voor het einde van het seizoen. Force India/ Spyker vroeger, zullen wel vooruit gaan, genoeg geld en redelijke rijders.

Een echte volgorde kan ik nog niet geven. Wachten op meer testen.

Typhon`

Legacy Member
jep, verwacht ik ook wel, dat super aguri en Forde India zo een beetje van plaats gaan verwisselen qua niveau. Voor de rest denk ik dat McLaren wel eens een kutjaar kan hebben, ik geloof echt niet dat coureurs zoals hamilton & Kovalainnen goed in ontwikkeling zijn, misschien worden ze wel voorbij gestoken door renault en/of BMW...nuja, ze zijn als rijder wel vrij sterk (alé toch hamilton, kovalainnen heeft aanpassing nodig en gaat volgens mij in"t begin van het seizoen zoals bij renault tegenvallen).

Darth-Falcon

Legacy Member
wen er maar aan dat op de duur alle races in het oosten nachtraces gaan worden.

denkimi

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Overlaatst een afbeelding gevonden met een zijaanzicht van alle F1 auto's ooit.

9362 X 7236 pixels, 10 MB.

Link:

http://rapidshare.com/files/62796485/1950_2007.jpg

Nogal een zwaar bestand om te openen met een mindere pc, maar zeker en vast eens interessant om de evolutie van de wagens te bekijken!
hoe slaat ge dat op? volgens mijn computer is dat een bestand van 11kb dat hij niet kan openen.

RaZoR be

Legacy Member
ik wel ^^
ge moet gewoon wachten tot de volledige foto geladen is, dan rechtermuisknop afbeelding opslaan als..

Anoniem04

Legacy Member
Williams heeft is toch al 2 keer de snelste geweest achter Ferrari en Mclaren.

xDama

Legacy Member
Voor die foto moet je idd gwn de afbeelding laten openen en dan opslaan als.

Imo gaat Williams 1 vd te kloppen teams zijn. Zeker met Rosberg, ik zie die dit jaar wel nog eens ongeloofelijk hard stunten!

De nieuwe Honda is ook voor het eerst op de baan gekomen... Doet me een beetje denken aan de SA van 2 jaar terug :')

Wesdude

Legacy Member
Die Honda ziet er echt gedateerd uit hé, jeezes. Kan ook wel aan die witte livery liggen, maar toch, die vormen, precies ne auto uit 2002 ofzo.

Williams-Rosberg hoop ik vanvoor te zien tijdens het seizoen. Zie die graag rijden.

Maarja het zijn maar testen hé.

JackM

Legacy Member
lijkt mij eig gewoon een 'doodnormaal' F1 wiel, maar dan met een 'wieldop' erop :p
dat ene uitsteekseltje is er voor mij ook wel een beetje teveel aan.

denkimi

Legacy Member
ik vraag mij af hoe lang het gaat duren vooraleer het verbod op tractiecontrole omzeilt wordt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan