Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
den-kimi zei:
ik vraag mij af hoe lang het gaat duren vooraleer het verbod op tractiecontrole omzeilt wordt.
Dat zou wel heel dom zijn want dat team zal zonder pardon gediskwalificieerd worden als ze het ontdekken.
En het ontdekken zullen ze (alleen al met die gas/reminput die ge op tv kunt zien)

eniac

Legacy Member
Mee zei:
(alleen al met die gas/reminput die ge op tv kunt zien)

Die data wordt door de wagen "uitgezonden" en als je tractiecontrole omzeilt kan je evengoed fake data uitsturen ook hoor. :)

*BeLiSiMa*

Legacy Member

Darth-Falcon

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
De eerste race van de GP2 Asia series zit er op :) D'Ambrosio was de beste uit de benelux

Kwalificatie: http://gp2.gpupdate.net/nl/raceresults.php?racepartID=2160

Hoofdrace: http://gp2.gpupdate.net/nl/raceresults.php?racepartID=2158 (schuift op naar P11 want Buemi gediskwalificeerd.

Sprintrace: http://gp2.gpupdate.net/nl/raceresults.php?racepartID=2159

Jammer van zijn slechte kwalificatie , er zat meer in denk ik na ee 3de tijd tijdens het testen op hetzelfde circuit :)

misschien omdat hij de enige uit de benelux is ?

die van herck rijd onder roemeense vlag, geen belgische

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Jep maar op F1racing zien ze hem als belg, en die chinees Tung is opgegroeid in nederland als ik mij niet vergis :)

Darth-Falcon

Legacy Member
dat is een nederlander eigelijk maar rijd toch onder chinese vlag voor het sponsorgeld.

Typhon`

Legacy Member
mja, ik vind dat er veel te weinig onderscheid is tussen de wagens. Allemaal bijna wit, meestal met een vleugje rood of blauw.
Hopelijk komt er nog eens een gele wagen ofzo, die jordans waren cool :p.

Goldrusher

Legacy Member
Eigenlijk hebben we de laatste jaren maar één extra team die voor meer dan 30% in het wit rijdt...
Wel liggen de overige kleuren dichter bij elkaar én mis je idd de felgele Jordans, de groene Jaguars, zwarte Minardi's, de bontgekleurde Saubers, etc.

2008
Ferrari: rood
McLaren: zilver met rood
Williams: donkerblauw
Renault: geel, blauw, oranje, wit
Red Bull: blauw
Toro Rosso: donkerblauw met rood

BMW: wit met blauw
Toyota: wit met rood
Honda: wit met groen
Force India: wit en bordeauxrood ?
Super Aguri: wit met rood ?
2004
Ferrari: rood
McLaren: zilver met zwart
Renault: lichtblauw, geel
Jaguar: groen
Sauber: donkerblauw
Jordan: geel

Minardi: wit en zwart
Williams: wit
Toyota: wit met rood
Honda: wit met rood en zwart
1999
Ferrari: rood
McLaren: zilver met zwart
Sauber: donkerblauw
Jordan: geel
Prost: blauw
Arrows: oranje
Minardi: zilver

BAR: wit
Benetton: lichtblauw en wit
Stewart: wit
Williams: rood met wit

Darth-Falcon

Legacy Member
Mee zei:
Dat zou wel heel dom zijn want dat team zal zonder pardon gediskwalificieerd worden als ze het ontdekken.
En het ontdekken zullen ze (alleen al met die gas/reminput die ge op tv kunt zien)

die input komt al jaren voordat TC terugkwam op tv (vooral op de betalende zenders)

dat trouwens niet gebaseerd op data van de motor electronica zelf maar wordt geschat door sensoren van de FIA, die data die ge op het scherm krijgt is meestal niet echt correct

Typhon`

Legacy Member
Nog altijd even mottig, ze zouden beter kiezen tussen geel-blauw-wit of oranje-blauw-wit.
Dat geel en oranje passen gewoon niet samen...
(ja oké, renault = geel en ING oranje, maar kan niemand dan plooien? nuja opvallen doet het wel)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan