Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Defkes zei:Renault, BMW en Williams (mss zelfs Red Bull) zijn voor mij grote vraagtekens. Ik verwacht Ferrari vooraan en in het begin van het seizoen enkel McLaren in de buurt. Halverwege het seizoen zie ik McLaren haar plek achter Ferrari verliezen op de grid en Renault, BMW of Williams meedoen.
KIA_Killer zei:Als Renault, BMW en Williams vraagtekens zijn,
waarom zie je ze dan 'opeens' Mclaren van hun plaats stoten?
666-Damarus-666 zei:Ik heb daar ook jammer genoeg mijn twijfels rond. En zelfs al rijden ze mee... Zowiezo zitten die mijlenver achter op de rest. Ze rijden dan al met het misbaksel van Honda van vorig jaar en hebben ochot al 3 dagen getest...
. Ze waren bij Honda allesinds wel al tevreden over de betrouwbaarheid (tja, optimistisch zijn ze bij Honda wel
).=>White<= zei:Mss dat ze de honda van 2008 krijgen. Hoewel die precies al niet veel sneller is. Ze waren bij Honda allesinds wel al tevreden over de betrouwbaarheid (tja, optimistisch zijn ze bij Honda wel
).

Misschien hebben ze een superieure technologie ontwikkeld waardoor ze zo overtuigd zijn van hun overwinning dat ze zelfs niet meer testen?SteveDB zei:Super-Aguri wordt gwn een dikke nul vantjaar.


jeltex zei:Kimi, en die mag trouwens van geluk spreken dat hij op het einde van het seizoen wat cedeautjes kreeg van Massa.

eniac zei:Enfin, gezien het feit dat Nakajima de snelste tijd neerzette zou ik noch belang hechten aan de tijden van Mclaren, noch die van Ferrari.
