Lucian
Legacy Member
Goldrusher zei:
ligt da aan mij of heeft die auto een extreem lange wielbasis?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goldrusher zei:

Typhon` zei:Nog altijd even mottig, ze zouden beter kiezen tussen geel-blauw-wit of oranje-blauw-wit.
Dat geel en oranje passen gewoon niet samen...
(ja oké, renault = geel en ING oranje, maar kan niemand dan plooien? nuja opvallen doet het wel)

Typhon` zei:Nog altijd even mottig, ze zouden beter kiezen tussen geel-blauw-wit of oranje-blauw-wit.
Dat geel en oranje passen gewoon niet samen...
(ja oké, renault = geel en ING oranje, maar kan niemand dan plooien? nuja opvallen doet het wel)

Dillyracer zei:



jeltex zei:Wanneer begint dat nieuwe seizoen eigenlijk? Tbegint tijd te worden ...
stond hier nog nie dusja"Ferrari is al de nieuwe wereldkampioen"
Ferrari presteerde erg sterk tijdens de testsessies in Bahrein. Vooral Kimi Räikkönen reed de ene upersnelle tijd na de andere. Voor sommigen is Ferrari alvast de nieuwe wereldkampioen van 2008, dat is alvast de mening die Jarno Truli is toegedaan.
"Als ik kijk naar de nieuwe Ferrari's op het circuit, dan is dat erg deprimerend voor ons," aldus Trulli. "Ze kunnen remmen waar en wanneer ze willen, bovendien kunnen ze ook nog eens zo vroeg gas geven als wanneer ze willen. Ik moet daarentegen oppassen, aangezien we geen tractiecontrole meer hebben."
Volgens de Italiaan staat de het dan ook al ontegensprekelijk vast dat Ferrari de wereldtitel zal behalen.
"Ze zijn zelfs ongeveer een halve seconde per ronde sneller dan McLaren. Het wereldkampioenschap is al beslist nog voor het begonnen is!," besluit Trulli.


. Ik hoop gewoon terug zo'n zalig seizoen als vorig jaar met weinig zekerheid en verrassende wendingen. Nen Hamilton dat wnn het erop aankomt helemaal naar achter terug valt en het gehoopte maar bijna onbedenkelijke gebeurt
. Vorig seizoen deed terugdenken aan de duels Schumi en Mika. Ah waar is den tijd dat ze met drie naas't elkaar voor den bocht uitkwamen. Of dat Häkkinen de laatste ronde stil viel omdat de naft op was
.
.