Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darth-Falcon zei:zucht @ politiek
paar hoge toyota mensen op circuit, wat gewicht uit de wagen en voila, trulli op eerste plaats
Defkes zei:Ook al is het rondje gereden met een lege tank, dan nog blijft het een indrukwekkende tijd. Hij zit slechts op 3 tienden van de tijd die Massa een week er voor reed (en waarvan ik vermoed dat het toch ook met vrij lege tank was).
Ferrari heeft in de laatste testweek een beetje verstoppertje gespeeld denk ik. Williams lijkt mijn verwachtingen iig in te lossen, namelijk het derde team worden.
Defkes zei:Ook al is het rondje gereden met een lege tank, dan nog blijft het een indrukwekkende tijd. Hij zit slechts op 3 tienden van de tijd die Massa een week er voor reed (en waarvan ik vermoed dat het toch ook met vrij lege tank was).
Ferrari heeft in de laatste testweek een beetje verstoppertje gespeeld denk ik. Williams lijkt mijn verwachtingen iig in te lossen, namelijk het derde team worden.
Darth-Falcon zei:neenee geen lege tank,
een wagen die onder de 600 kg zit
teams zijn niet vies van dat toen tijdens de wintertesten om sponsors en hoge bazen tevreden te houden.
Darth-Falcon zei:prost had begin 2001 zo goed als geen sponsors, heeft toen de wagens met lege tanks en zonder ballast laten rondrijden, resultaat was dat voor Alesi gedurende de wintertests dikwijls vooraan stond en enkele ronde records verbrak. toen het seizoen begon stond prost terug achteraan.
red bull heeft het vorig jaar ook s gedaan toen er topmensen op het circuit waren.
ze bungelden onderaan, die dag was coulthard ineens de snelste
).Defkes zei:Prost heeft dat idd gedaan in het verleden, maar ik weet niet of dat nu het geval is bij Toyota. Heb er nergens iets over gelezen of gehoord. Het feit dat Trulli plots zegt dat ze de wereld gaan verbazen, geeft imo ook aan dat het wel een reglementair rondje was (tenzij die natuurlijk ook liegt).
Btw, zonder al te veel balast kan de wagen toch niet fatsoenlijk door de bochten enz? En als ik me niet vergis werd de telemetrie van dat rondje ook nagekeken door de stewards omdat men eerst vermoedde dat Trulli een stuk van de chicane had afgesneden... Bovendien zette Williams gedurende de hele winter sterke tijden neer en die rijden ook met de Toyota motor.
Nuja, het zou kunnen hoor, maar ik weet het toch niet.
maar waar anderen met gemak volgas door kunnen moet ik gas lossen omdat ik anders in de banden steek.666-Damarus-666 zei:Man man man, wat een absoluut PARELTJE is die Williams toch niet. Zowel qua livery als qua vorm is dit ongetwijfeld de mooiste wagen vh veld!
Stancke zei:Straks om 14u30 @ Canvas: preview van het komende seizoen