Tsubasa
Legacy Member
shiftyke zei:ik kom wss net terug van een fuif als het begint![]()
idd, kan ik wa ontnuchteren tijdens de wedstrijd da mijn kamer nie draait

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shiftyke zei:ik kom wss net terug van een fuif als het begint![]()

evil-duckie zei:idd, kan ik wa ontnuchteren tijdens de wedstrijd da mijn kamer nie draait![]()


shiftyke zei:http://www.sporza.be/cm/sporza.be/auto-motor/Formule+1/Fietserke+F1/1.266642
En terecht zeker, moet ik niet uit mijn bed![]()
rubmifer zei:ik ben wss een van de enigen die graag opstaat om naar de wedstrijd te kijken. Zeker als er een tv op u kamer staat, zodat ge vanuit u bed kunt kijkenwedstijd gedaan, tv uit, en voort maffen
![]()

Legolas02 zei:hun mobilhome is te groot voor die garage... dat was meer de reden
Legolas02 zei:hun mobilhome is te groot voor die garage... dat was meer de reden
666-Damarus-666 zei:Bah bah bah bah! Ik begin Ecclestone stilaan dood te wensen! Wat zeg ik, ik zou hem eigenhandig de strot kunnen toenijpen. Eerst ervoor zorgen dat Suzuka niet meer gereden wordt, Silverstone wil hij vd kalender halen en nu Melbourne. Gooi er tegelijk nog maar wat saaie Oosterse circuits bij.
Dood aan die lul!