Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hamiltoe

Legacy Member
Zou graag groot bedrag inzetten bij betandwin.

Dacht aan safety car: ja of nee:

betaalt ongeveer 1.80 uit;

ik zeg nee; wat denken jullie?

Wesdude

Legacy Member
Idd, in Melbourne zijnt meestal wel een paar accidenten. Veel kans op safety car.

Mja, tis altijd gokken hé.

Dr.Gay

Legacy Member
omgekeerde wereld kunde ook gaan redeneren, geen snufjes = extra alertheid, geen extra wagen meer beschikbaar extra alertheid...

Lucian

Legacy Member
Dr.Gay zei:
omgekeerde wereld kunde ook gaan redeneren, geen snufjes = extra alertheid, geen extra wagen meer beschikbaar extra alertheid...

nope, meer alertheid = meer vermoeidheid naart einde toe = meer boeinkpatatblutsen :)

marcel

Legacy Member
=>White<= zei:
Dus als Force India een grotere mobilhome koopt mogen ze ook naar een betere pitbox? :wtf:


nee, als Force India een mobilhome koopt zoals die van Mclaren, kunnen ze thuisblijven, want dan hebben ze geen centen meer om te racen

Darth-Falcon

Legacy Member
ok wat al misschien opvalt is dat er een ENORM gat zit tussen ferrari-mclaren enerzijds en de rest.


@ rolex, temperaturen van 40 graden worden verwacht, geen regen.

is er eigelijk ooit al een regenrace geweest op albert park ???

squan

Legacy Member
Wat is er aan de hand met Williams? Zo een beloftevol winterseizoen en nu nikske ...


Ge staat wel in mijn megaploeg é gasten :(

Darth-Falcon

Legacy Member
is eerste sessie he, banden of motoren sparen, dnno

neways, 1.8 seconden tussen nr 1 en nr5 :eek:

iemand die trouwens de GP asia en testen voor gewone GP2 volgt ? Jerome D'ambrosio is niet goed bezig...

xDama

Legacy Member
Waar vind ik ergens al resultaten?

Eerste training is totaal niet relevant qua prestatie's, maar ik ben toch al is benieuwd!

*edit*
Gevonden =)

Williams heeft duidelijk gewoon een installatieronde gedaan. Ze zullen er dit weekend wel staan!

squan

Legacy Member
Blijkbaar een wispelturige versnellingsbak:

It was a disastrous start for the Williams Toyota team. Nico Rosberg made it as gar as the end of his installation lap before his FW30 developed a gearbox problem. Team-mate Kazuki Nakajima managed to set a time at least, but only completed one timed lap. Whatever transmission problems Williams have had this morning, they head into the afternoon session having already lost ground.

Bron: F1-live.com

RaZoR be

Legacy Member
vind het wel goed van Force India op de 9de plek ^^.
hoe veel kan een team wel nie verbeteren op een paar maanden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan