Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



666-Damarus-666 zei:Wat een baalresultaat voor Kimi. Ik vraag me nu af hoe de verhouding ligt tov Mclaren. Nuja, hopen dat hij de schade kan beperken met een 4e plaats nog fzo.
. Dat het maar ne goeie seizoenstart wordt
.jeltex zei:BMW is ook verrassend sterk, ik had eerder Williams verwacht dit seizoen. Ok ze kunnen licht staan, maar dan nog is die 2de plaats van Kubica indrukwekkend. Ik hoop dat ze zich wat kunnen mengen in de titelstrijd. 3 competitieve teams is altijd leuker dan 2.

Dr. Doezel zei:Kubica had op de pole kunnen staan als ie niet dat klein foutje gemaakt had.![]()
jeltex zei:Ja ik wil ook wel es zien tot welke positie hij in staat is met een Ferrari die achteraan de grid moest starten. In 2005 bij McLaren moest hij dat zowat om de 2 races doen omdat die motor het de helft van de keren wel opgaf. Toen heeft hij echt kunnen laten zien wat hij waard was. Ik denk aan die ene keer dat hij helemaal achteraan startte en de race in extremis nog won door zn McLaren in de laatste ronde voorbij de Renault van Fisichella te krijgen. Bij Ferrari heb ik hem dergelijke dingen nog niet zien doen, dus ik ben eens benieuwd. Als er vooraan geen technische problemen zijn vrees ik wel dat hij niet verder zal raken dan plaats 6.

.
!!!
, hopelijk zien we wat spectakel van hem morgen
.Krisix zei:Djuu tegenvaller voor Raïkkönen. Ik denk dat hem rond 4/5de plaats wel ergens zal eindigen morgen. Top 3 zal moeilijk worden peis ik, alé ja die BMW zien er precies ook wel goed uit dan, te zien wat het is qua benzine. 1e plaats wordt wss strijd tussen Hamilton en Massa, 3des nen BMW of Williams denk ik en voor de rest ... Raïkkönen dan 4de/5de plaats, Alonso ergens rond plaats 7/8 ?
Deze nacht bij het thuiskomen effe korte slaap of anders wakker blijven en race zien en daarna gaan slapen. Dat het maar ne goeie seizoenstart wordt
.
blaatschaap zei:ik zag vorig jaar toch nie de raikkonen van de jaren bij mclaren, die ferrari is echt wel anders, en dacht toen al bij mezelf dat die ferrari nie de power heeft in duels als de mclaren
weet nie in wat opzicht die auto's verschillend zijn maar ferrari lijkt me een pak 'stroever' te rijden