Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wesdude zei:Gaat toch niks boven live en 5 uur is niet zo vroeg hé. In Japan is het al is nog vroeger geweest.


whatever9 zei:waar zenden ze het uit? teveblad.be toont niks op canvas
Muismat zei:kunt ge de wedstrijd ergens live op het internet bekijken?

LuCian zei:waarom zou ge da op internet willen zien als da ook gwoon op tv komt![]()
Dr. Doezel zei:Zouden we dit seizoen weer een schandaal krijgen? Ik verwacht dat er zich wel een team riskeert met een soort launch-control. Tja, spannende tijden![]()
Muismat zei:de ouderlijke macht

squanman zei:Omdat ge nie moogt kijken om 5u 's nachts of omdat uw ouders net toevallig iets willen zien op hetzelfde uur?![]()


noccy zei:ITV heeft de trainingen vrijdag live uitgezonden, net zoals de qualy gisteren
Zijn nu al interviews aan het uitzenden en straks de race live.
Normaalgezien enkel in engeland te bekijken maar via deze link kan iedereen het volgen.
Enjoy
http://itv-80.vo.llnwd.net/d1/broadband/f1/simulcastPlayer.swf

