Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
en altijd maar negatief gezever op alles wat ze doen en laten in F1, waarom kijken jullie eigenlijk ??

als jullie denken dat nachtraces een plotselinge trend zijn, in de states worden ze al meer dan 10j gehouden (inlc stratencircuits) ...

ook het feit dat men blijkbaar veel meer stratencircuits in F1 wilt vind ik wel goed (en kom aub niet af met veiligheid)


neways, ik kijk zondag morgen in ieder geval

xDama

Legacy Member
Ow ja. Want jij gaat nu plots Bernie zijn beleid goed vinden...

Het ging hem trouwens niet over nachtrace's, maar over het hypocriete en dictatoriale beleid van Ecclestone.

squan

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
en altijd maar negatief gezever op alles wat ze doen en laten in F1, waarom kijken jullie eigenlijk ?

zelfde reden waarom jij altijd tegendraads moet doen, het is leuk en spannend. :unsure:

Wesdude

Legacy Member
shiftyke zei:
gij zit al 10jaar op dit forum :oink:

:lol:

Nieje, maar ik praat ook nog op andere plaatsen dan dit forum :p

Darth-Falcon zei:
en altijd maar negatief gezever op alles wat ze doen en laten in F1, waarom kijken jullie eigenlijk ??

als jullie denken dat nachtraces een plotselinge trend zijn, in de states worden ze al meer dan 10j gehouden (inlc stratencircuits) ...

ook het feit dat men blijkbaar veel meer stratencircuits in F1 wilt vind ik wel goed (en kom aub niet af met veiligheid)


neways, ik kijk zondag morgen in ieder geval

Stratencircuits kunnen er niet genoeg zijn voor mij ! Is toch iets speciaal en als ik zie dat er in Valencia een rechtstuk ligt met enorme hoge snelheden, dan hoop ik dat er ook kan ingehaald worden.

En ik vind nachtraces ook niet slecht, maar ik vind Melbourne, Albert Park wel een heel schoon circuit en tzou spijtig zijn als het moet verdwijnen omdat ze er geen nachtrace willen of kunnen organiseren.

marcel

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
en altijd maar negatief gezever op alles wat ze doen en laten in F1, waarom kijken jullie eigenlijk ??

als jullie denken dat nachtraces een plotselinge trend zijn, in de states worden ze al meer dan 10j gehouden (inlc stratencircuits) ...

ook het feit dat men blijkbaar veel meer stratencircuits in F1 wilt vind ik wel goed (en kom aub niet af met veiligheid)


neways, ik kijk zondag morgen in ieder geval



:naughty: beetje meer naar de US kijken
nachtraces komen er idd al langer voor, maar dan vooral in Nascar, op ovalen dus

in Champcar zijn er experimenten geweest met nachtraces op gewone circuits
eerst een paar jaar op Cleveland, een vliegveld circuit (ik geloof dat dat max 2 jaar geweest is, daarna weer gewoon overdag)
en in 2006 is er 1 nachtrace geweest in Houston, maar vorig jaar ook al weer gewoon overdag

dat is het zowat (in dezelfde jaren als Cleveland was ook Milwaukee een nachtrace, maar dat is een ovaal)

ALMS heeft ook wel geregeld een race die tot 's avonds duurt, waar ze misschien het laatste half uur 'sin het donker rijden, maar die wagens zijn uitgerust met lichten, net zoals de grand-am wagens



waarmee ik niet wil zeggen dat het een gigantisch groot gevaar met zich meebrengt. met de financiën van de F1 zie ik de verlichting wel beter worden dan het toen al bijna-failliet CC, en daar was het ook al zo verlicht dat ze precies overdag reden

marcel

Legacy Member
Stancke zei:
Lame excuus imo


ik vind van niet

als die mobilhome daar niet past, zou het oneerlijk zijn om ze daar te zetten, want dan kunnen ze die niet achter hun box zetten. dan moeten ze dus een grotere afstand afleggen dan de andere teams (en er wordt wel degelijk gebruik van gemaakt tijdens de race, het gaat hier niet over hun media center he)

Anoniem04

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
en altijd maar negatief gezever op alles wat ze doen en laten in F1, waarom kijken jullie eigenlijk ??

als jullie denken dat nachtraces een plotselinge trend zijn, in de states worden ze al meer dan 10j gehouden (inlc stratencircuits) ...

ook het feit dat men blijkbaar veel meer stratencircuits in F1 wilt vind ik wel goed (en kom aub niet af met veiligheid)


neways, ik kijk zondag morgen in ieder geval

Nachtraces zijn geen probleem voor mij, als het zoiets exclusief blijft zoals in Singapore. Maar mooie circuits gaan schrappen omdat ze geen nachtrace willen houden gaat er voor mij over, ik kijk toch nog liever als ze overdag rijden, ookal moet ik dan vroeger opstaan.

Stratencircuits vind ik een leuke toevoeging.

squan

Legacy Member
marcel zei:
ik vind van niet

als die mobilhome daar niet past, zou het oneerlijk zijn om ze daar te zetten, want dan kunnen ze die niet achter hun box zetten. dan moeten ze dus een grotere afstand afleggen dan de andere teams (en er wordt wel degelijk gebruik van gemaakt tijdens de race, het gaat hier niet over hun media center he)

Dat is als zeggen dat iemand met een Hummer op een handicap-plaats mag parkeren bij het ziekenhuis omdat alle andere plaatsjes te klein zijn ...

Pitter

Legacy Member
squanman zei:
Dat is als zeggen dat iemand met een Hummer op een handicap-plaats mag parkeren bij het ziekenhuis omdat alle andere plaatsjes te klein zijn ...
nee want das appelen en peren verglijken :)

R|Jonas

Legacy Member
mja stratencircuits allemaal goed en wel maar als dit betekent dat het moeilijk wordt om in te halen (alla Monaco) heb ik liever een gewoon raceparcours. Zelfs bij die is het aantal waar inhalenmogelijkheden schaars zijn te groot :), maarja F1 é

Darth-Falcon

Legacy Member
niet alle straten circuits zijn zoals monaco he. zoek s wat filmkes op van bv long beach, toronto of surfers paradise (de laatste zou nog geschikt zijn voor F1).

=>White<=

Legacy Member
marcel zei:
ik vind van niet

als die mobilhome daar niet past, zou het oneerlijk zijn om ze daar te zetten, want dan kunnen ze die niet achter hun box zetten. dan moeten ze dus een grotere afstand afleggen dan de andere teams (en er wordt wel degelijk gebruik van gemaakt tijdens de race, het gaat hier niet over hun media center he)

Dus als Force India een grotere mobilhome koopt mogen ze ook naar een betere pitbox? :wtf:

jeltex

Legacy Member
Of het nu gerechtvaardigd is of niet daar valt over te discussiëren, al zou ik eerder zeggen van niet.
Maar uiteindelijk ligt daar de vraag niet echt, de vraag ligt eerder bij het feit waarom alle garages niet gewoon even groot zijn? Zo zouden er al veel discussies vermeden kunnen worden, om nog te zwijgen van alle tijd die door deze discussies verloren gaat en veel nuttiger besteed zou kunnen worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan