Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wesdude zei:Dat zei ik 10 jaar geleden ook al.![]()


Darth-Falcon zei:neways, ik kijk zondag morgen in ieder geval
Stancke zei:Zondagavond toch?
als ik mij ni vergisDarth-Falcon zei:en altijd maar negatief gezever op alles wat ze doen en laten in F1, waarom kijken jullie eigenlijk ?

shiftyke zei:gij zit al 10jaar op dit forum
![]()

Darth-Falcon zei:en altijd maar negatief gezever op alles wat ze doen en laten in F1, waarom kijken jullie eigenlijk ??
als jullie denken dat nachtraces een plotselinge trend zijn, in de states worden ze al meer dan 10j gehouden (inlc stratencircuits) ...
ook het feit dat men blijkbaar veel meer stratencircuits in F1 wilt vind ik wel goed (en kom aub niet af met veiligheid)
neways, ik kijk zondag morgen in ieder geval
Wesdude zei:Nieje, maar ik praat ook nog op andere plaatsen dan dit forum![]()

Darth-Falcon zei:en altijd maar negatief gezever op alles wat ze doen en laten in F1, waarom kijken jullie eigenlijk ??
als jullie denken dat nachtraces een plotselinge trend zijn, in de states worden ze al meer dan 10j gehouden (inlc stratencircuits) ...
ook het feit dat men blijkbaar veel meer stratencircuits in F1 wilt vind ik wel goed (en kom aub niet af met veiligheid)
neways, ik kijk zondag morgen in ieder geval
Stancke zei:Lame excuus imo
gelieve namen te noemen want ik hoor daar niet bij hoorjeltex zei:Echt?? Ik niet hoor, jullie zijn mn enige vrienden ...![]()

Darth-Falcon zei:en altijd maar negatief gezever op alles wat ze doen en laten in F1, waarom kijken jullie eigenlijk ??
als jullie denken dat nachtraces een plotselinge trend zijn, in de states worden ze al meer dan 10j gehouden (inlc stratencircuits) ...
ook het feit dat men blijkbaar veel meer stratencircuits in F1 wilt vind ik wel goed (en kom aub niet af met veiligheid)
neways, ik kijk zondag morgen in ieder geval
marcel zei:ik vind van niet
als die mobilhome daar niet past, zou het oneerlijk zijn om ze daar te zetten, want dan kunnen ze die niet achter hun box zetten. dan moeten ze dus een grotere afstand afleggen dan de andere teams (en er wordt wel degelijk gebruik van gemaakt tijdens de race, het gaat hier niet over hun media center he)
nee want das appelen en peren verglijkensquanman zei:Dat is als zeggen dat iemand met een Hummer op een handicap-plaats mag parkeren bij het ziekenhuis omdat alle andere plaatsjes te klein zijn ...

marcel zei:ik vind van niet
als die mobilhome daar niet past, zou het oneerlijk zijn om ze daar te zetten, want dan kunnen ze die niet achter hun box zetten. dan moeten ze dus een grotere afstand afleggen dan de andere teams (en er wordt wel degelijk gebruik van gemaakt tijdens de race, het gaat hier niet over hun media center he)
