Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiddy

Legacy Member
Race start om 8u Belgische tijd zeker? Dat is een uur dat ik wel zie zitten om voor op te staan :)

Laat ons hopen op een regenrace, altijd plezant, en nu zeker zonder tractiecontrole. Benieuwd waar Massa hem nu rond gaat zetten :D

jeltex

Legacy Member
Kiddy zei:
Laat ons hopen op een regenrace, altijd plezant, en nu zeker zonder tractiecontrole. Benieuwd waar Massa hem nu rond gaat zetten :D

Ik gok alvast op bocht 1 :p

En als het effectief regent gok ik op een drie à viertal wagens dat de finish haalt :p

Raanº³

Legacy Member
Soit, vanaf 2009 kun je weer op "internet" de races volgen :)

BBC heeft de rechten van ITV afgesnoept vanaf 2009 voor 5 jaar. BBC is te "pakken" bij ij thuis, dus meer alternatieven... :baard: En ze gaan ook "beelden" uitzenden op hun website BBC Sport

xDama

Legacy Member
Raanº³ zei:
Soit, vanaf 2009 kun je weer op "internet" de races volgen :)

BBC heeft de rechten van ITV afgesnoept vanaf 2009 voor 5 jaar. BBC is te "pakken" bij ij thuis, dus meer alternatieven... :baard: En ze gaan ook "beelden" uitzenden op hun website BBC Sport

Is dat dan te zien op de gewone BBC1/2? Want ik ken dat, wss kan de gewone kabelgebruiker dat weer niet zien.

Indien wel kan Sporza zijn kijkcijfers wel vergeten :')

Wesdude

Legacy Member
Zijt daar maar zeker van.

Hopelijk op de gewone zenders ja, zou zalig zijn. :love:

Darth-Falcon

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Is dat dan te zien op de gewone BBC1/2? Want ik ken dat, wss kan de gewone kabelgebruiker dat weer niet zien.

Indien wel kan Sporza zijn kijkcijfers wel vergeten :')

voor 97 was het op BBC 2 te zien dus hopen

vishnusixclix

Legacy Member
Ik hoop het ook! De britse commentatoren zijn de beste die er zijn. Oké ze zijn een béétje pro hamilton, maar dat neem ik er maar bij :D

Darth-Falcon

Legacy Member
alleen hopen dat brundle en blundell meegaan he

vind het wel spijtig dat ik nooit races met commentaar van murray walker gezien heb

Schummi88

Legacy Member
Kiddy zei:
Race start om 8u Belgische tijd zeker? Dat is een uur dat ik wel zie zitten om voor op te staan :)

7u35 beginnen ze eraan op Sporza, voor LaDeux weet ik het niet. Waarschijnlijk wel rond hetzelfde uur :).

Darth-Falcon

Legacy Member
tijd om alle hoop in te bashen: BBC verdwijnt misschien van de kabel in België en Nederland

Schummi88

Legacy Member
Wesdude zei:

De BBC doet zijn bestaande contracten nog uit maar wil haar programma's/series voor meer geld verkopen aan de andere Europese landen. Bende ******** ja, zeg maar al byebye tegen 'Top Gear' ed.

Wesdude

Legacy Member
Allez man ik kijk elke dag naar BBC.

On topic: de perschef van Sepang heeft nogmaals bevestigd dat het nat wordt dit weekend. :love: Alle 3 de dagen namiddag regen !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan