Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darth-Falcon

Legacy Member
zal op zen minst zoals fuji vorig jaar worden dan, waarschijnlijk nog veel erger, zoals in 2001 (begin van de race dan toch)

Rubmifer

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
zal op zen minst zoals fuji vorig jaar worden dan, waarschijnlijk nog veel erger, zoals in 2001 (begin van de race dan toch)

da was echt genieten. plots de 2 ferrari's die van de baan schuiven, en vanaf dan om de 5 seconden iemand da de controle verliest en van de baan spint :lol:

Darth-Falcon

Legacy Member
ferrari's die van de baan schuiven ?? waar hebben we da nog gezien :unsure:

squan

Legacy Member
Da was wss ook de race waar Jos Verstappen in zijn Arrows als een speer door het veld ging, geniaal. Heb die ook altijd graag zien rijden (tot het moment dat ze bolide ergens langs de baan stond/lag ...)

Darth-Falcon

Legacy Member
eerste induk blijft altijd hangen zekerst

verstappen is in zijn laatste seizoenen nauwelijks gecrashed of gespind

squan

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
eerste induk blijft altijd hangen zekerst

verstappen is in zijn laatste seizoenen nauwelijks gecrashed of gespind

Zei ik toch ook niet dachtek?

'k had het vooral op de betrouwbaarheid van zijn wagens ...

Darth-Falcon

Legacy Member
tsja

als ge verstappen zegt en zijn wagen naast de baan, dan bedoelen de meeste ook gecrashed/ gespint

Pitter

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
alleen hopen dat brundle en blundell meegaan he

vind het wel spijtig dat ik nooit races met commentaar van murray walker gezien heb

hahah ja
PSX: formula 1 1998 gespeeld en das zalige comment=D

Wesdude

Legacy Member
Massa snelste in de eerste vrije training, voor Raikkonen. Seconde verschil tussen beide.

edit: En Hamilton snelste in de tweede, voor Massa en Kimi.

jeltex

Legacy Member
Schummi88 zei:
Oeh ja, was echt een geweldig spel. Heb ik uren gespeeld samen met F1 '98 en 99 :D.

Heh ja die spellen hebben me ook uren achter mn PSX gehouden. Als je het nu bekijkt is dat spel echt rotslecht. De besturing was gewoon lachwekkend, het trok meer op rally dan op F1. Maar dat besef is pas gekomen toen ik het veel realistischere F1 2001 speelde op de PS2, omdat het contrast gewoon zo groot was.

@silent_spring@

Legacy Member
schumi zei:
zoals reeds geweten crashte David Coulthard tijdens de eerste oefensessie door ene gebroken ophanging. Red Bull is bij de renleiding geroepen en nu dreigt die met een startverbod:

http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=1797

das wel nen tegenvaller, ma ik heb het ook al gezien op de eerste officiële fotos en had toen toch ook al een vermoeden.

ik kijk eiglijk nu al uit naar de Singapore F1, zou daar echt voldoende verlichting aanwezig zijn om optimale zichtbaarheid te garanderen ?

hatetn

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
das wel nen tegenvaller, ma ik heb het ook al gezien op de eerste officiële fotos en had toen toch ook al een vermoeden.

ik kijk eiglijk nu al uit naar de Singapore F1, zou daar echt voldoende verlichting aanwezig zijn om optimale zichtbaarheid te garanderen ?


in de preview op itv hadden ze een gesprek met de ontwerper van het circuit. het zal bijna net zijn alsof ze overdag races omdat er zoveel licht aanwezig gaat zijn

@silent_spring@

Legacy Member
hatetn zei:
in de preview op itv hadden ze een gesprek met de ontwerper van het circuit. het zal bijna net zijn alsof ze overdag races omdat er zoveel licht aanwezig gaat zijn

door de lichtvervuiling dan van de stad ofzo ?
heb de preview ook gezien, maar weet het niet meer exact.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan