Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darth-Falcon zei:zal op zen minst zoals fuji vorig jaar worden dan, waarschijnlijk nog veel erger, zoals in 2001 (begin van de race dan toch)

.Correctie: toen was Schumacher nog oppermachtig in de regenSchummi88 zei:Toen waren de Ferrari's nog oppermachtig in de regen.
.Darth-Falcon zei:eerste induk blijft altijd hangen zekerst
verstappen is in zijn laatste seizoenen nauwelijks gecrashed of gespind
Darth-Falcon zei:alleen hopen dat brundle en blundell meegaan he
vind het wel spijtig dat ik nooit races met commentaar van murray walker gezien heb
Pitter zei:hahah ja
PSX: formula 1 1998 gespeeld en das zalige comment=D
.Schummi88 zei:Oeh ja, was echt een geweldig spel. Heb ik uren gespeeld samen met F1 '98 en 99.

Schummi88 zei:Oeh ja, was echt een geweldig spel. Heb ik uren gespeeld samen met F1 '98 en 99.
schumi zei:zoals reeds geweten crashte David Coulthard tijdens de eerste oefensessie door ene gebroken ophanging. Red Bull is bij de renleiding geroepen en nu dreigt die met een startverbod:
http://www.f1journaal.be/f1_nieuws.aspx?34_5=1797
@silent_spring@ zei:das wel nen tegenvaller, ma ik heb het ook al gezien op de eerste officiële fotos en had toen toch ook al een vermoeden.
ik kijk eiglijk nu al uit naar de Singapore F1, zou daar echt voldoende verlichting aanwezig zijn om optimale zichtbaarheid te garanderen ?
hatetn zei:in de preview op itv hadden ze een gesprek met de ontwerper van het circuit. het zal bijna net zijn alsof ze overdag races omdat er zoveel licht aanwezig gaat zijn