Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bron?whatever9 zei:beide mclaren's zijn 5 plekken achteruit geschoven wegens hinderen![]()
whatever9 zei:beide mclaren's zijn 5 plekken achteruit geschoven wegens hinderen![]()
squanman zei:iemand GP2 aan het kijken? Zal wss wel replay zijn nu maar daar regende het dus en D'Ambrosio ligt derde, mooi mooi.
falc.be zei:eurosport zeker ?
B.U.R.N zei:bron?
Vind dit op geen enkele site.
squanman zei:Jup, D'Ambrosio is ook 3e geëindigd, knappe prestatie.
Over die McLaren-penalty: ik vond het eerst overdreven maar in de replay zie je dat het echt wel gevaarlijk is.
whatever9 zei:
Exorikos zei:Jarno Trulli heeft blijkbaar wel een mooie quali gereden. Met zijn Toyota op een 3de plaats (eigenlijk 5de maar dan nog).

Exorikos zei:Jarno Trulli heeft blijkbaar wel een mooie quali gereden. Met zijn Toyota op een 3de plaats (eigenlijk 5de maar dan nog).
)Schummi88 zei:
jeltex zei:Mja toch zotjes wat Heidfeld daar moest doen, hij moet op 100 meter tussen 4 wagens door dus dat zal hem idd wel wat tijd gekost hebben.
Lijkt me dus wel een terechte bestraffing, al waren het niet alleen de McLarens die daar traagjes rondreden. Lewis en Heikki hadden gewoon pech dat Heidfeld hen net op het rechte stuk voorbij moest denk ik.
Een 1-2 voor Ferrari, ze kunnen dus terugslaan, al hoop ik van niet. Dat het maar serieus regent morgen, dan kan het nog alle kanten uit en maken de McLarens zeker nog een kans.


jeltex zei:Mja toch zotjes wat Heidfeld daar moest doen, hij moet op 100 meter tussen 4 wagens door dus dat zal hem idd wel wat tijd gekost hebben.
Lijkt me dus wel een terechte bestraffing, al waren het niet alleen de McLarens die daar traagjes rondreden. Lewis en Heikki hadden gewoon pech dat Heidfeld hen net op het rechte stuk voorbij moest denk ik.
Een 1-2 voor Ferrari, ze kunnen dus terugslaan, al hoop ik van niet. Dat het maar serieus regent morgen, dan kan het nog alle kanten uit en maken de McLarens zeker nog een kans.
LuCian zei:heel veel vind k er ni aan tbh, heidfeld heeft nog tijd om trug links te gaan en de bocht perfect aan te snijden... (trouwens wie is da kalf dat der rechts gaat uitrijden als er 50m voor u 2andere wagens links rijden
nuja kga niet klagen dat de mclarens alle 2 5 plaatsen achteruit vliegen, maar juist is juist en moesten het de ferrari's geweest zijn was k toch wat minder tevreden geweest![]()
.