Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

falc.be

Legacy Member
laatste echte F1 game op pc was gebaseerd op seizoen 2002.

sony had de exclusieve rechten tot en met 2007 en die games zijn ook alleen op ps2 en 3 verschenen.

voor PC is er rfactor met enkele mods, maar die slagen op enkele punten wel goed mis.

EA zou bezig zijn aan een f1 game maar dat zal wel een arcade racer worden

User_BELGIUM

Legacy Member
Tyfius zei:
Ik kijk maar sporadisch naar F1, maar inderdaad. De commentaar is soms maar gaar :/

pf tjah, kvind dat die Engelsen de laatste tijd ook de naam "Hamilton" iets te veel vermelden..

shiftyke

Legacy Member
Ok ge moogt niet me de mensen hun miserie lachen, maar toen die helikopter in beeld kwam en dan dat naambordje Kovolainen, oogde toch wel wat grappig :D

squan

Legacy Member
Damn, is er een beurtrol voor wie Coulthard mag aanrijden iedere race of zo?

B.U.R.N

Legacy Member
shiftyke zei:
Ok ge moogt niet me de mensen hun miserie lachen, maar toen die helikopter in beeld kwam en dan dat naambordje Kovolainen, oogde toch wel wat grappig :D
Ik moest er ook mee lachten.

Lots02

Legacy Member
falc.be zei:
zichzelf en bourdais uit de race gereden
bwoah, vind ik voor discussie vatbaar.
Piquet zat al volledig aan de binnenkant (maw de ideale rijlijn) dus had Bourdais genoeg moeten uitwijken om
1: er naast te blijven rijden en verder te strijden voor de plek
2: de deur meer open laten om hem te laten passeren...

OT: toch weer saaie race :s

falc.be

Legacy Member
dit gaat heel het seizoen zo zijn dus ofwel eraan gewoon worden ofwel niet kijken.

der gaan races zijn waar ik waarschijnlijk niet ga kijken. magny cours en hongarije om te beginnen

sink

Legacy Member
die mannen van sporza zijn echt nie te schatten toch..
die zitten al de hele race te zagen over de stop&go van webber (die er niet kwam)

enkel omdat er in beeld kwam: car 3 - 10 sec stop and go penalty
nu dachten ze dat car 3 én 10 een stop & go krijgen.. :ironic:

eniac

Legacy Member
Piquet was in zijn recht, zat er volledig naast EN aan de binnenkant van de bocht. Bourdais zwaar in fout hoor.

Voor de rest vond ik de helikopter ook eventjes grappig. Nu hopen dat er niets mis is met Kovalainen.

eniac

Legacy Member
Mao Tse Tung zei:
Haha McLaren zal keihard terugslaan in Spanje, dat zie je nu gewoon al aankomen!

Vooral het inhaalmanoeuver van Hamilton op Raikkonen in bocht 1 wordt er eentje om van te likkebaarden, mark my words!! :D

Mao Tse Tung zei:
Ik kan de race niet zien omdat ik zondagochtend naar Rome vertrek, maar ik lees wel dat ik gelijk had als ik terug ben :)

Drie woorden: bwa-ha-ha.

What goes up...

User_BELGIUM

Legacy Member
'K vond het in het algemeen nog een vrij interresante race.

Mischien niet voor de ramptoeristjes onder jullie, maar ik ben vrij tevreden met wat ik vandaag gezien heb :)

Typhon`

Legacy Member
lol, al die fouten

- van webber denken ze dat hij een stop and go heeft, maar tis dus enkel 10 sec
- fisichella als een duitser beschouwen
- het over barichello hebben wanneer ze een honda zien, terwijl die al 10 ronden eerder opgegeven had
- vul maar aan

EternalSilence

Legacy Member
mooie race.
het zag er naar uit dat het pokkesaai ging worden, maar niet dus.

Talloze opgaves, safetycar.. en dan die crash :oink:
en dat die daar dan uit komt, zonder echt erge blessures .. toch wel ongelofelijk vind ik.
Ik d8 dat die gewoon geplet ging zijn onder die banden.
dusja, alleen de voorkant van die wagen eronder, niet de cockpit.

Mooie race, hamilton heeft ferm veel geluk gehad met die 3de plaats imo


zotste crash die ik al gezien had, was die van ralf schummacher in de VS .. da was echt zotjes
aan 300km/h op een betonnen muur rijden

squan

Legacy Member
Spa '98 anyone? :) Ik had het privilege om er live bij te zijn, op 2 m van waar coulthard eerst de muur raakte.

EternalSilence

Legacy Member
zie die banden vliegen :x (die crash van 98 dus)
toch maar goed dat die nu min of meer vasthangen.

hatetn

Legacy Member
falc.be zei:
laatste echte F1 game op pc was gebaseerd op seizoen 2002.

sony had de exclusieve rechten tot en met 2007 en die games zijn ook alleen op ps2 en 3 verschenen.

voor PC is er rfactor met enkele mods, maar die slagen op enkele punten wel goed mis.

EA zou bezig zijn aan een f1 game maar dat zal wel een arcade racer worden


tot 2007. van s07 mogen die geen game maken(ook de reden wrm er geen is)

BelgianTiger_6 zei:
Man man, domme commentators, voor de tiende keer zeggen ze "Webber moet nog binnenkomen voor zijn stop and go"
Terwijl Webber helemaal geen stop and go moet doen.

En over die pitstop van Heidfeld die hem de stop and go opbracht doen ze alsof het een amateuristische fout was, terwijl het meer dan wssl van noodzaak was want anders stond hij zonder fuel.

idd heidfeld vroeg al aan de eerste bocht direct na zijn stop wnr hij zijn penalty kon gaan uitzitten zonder dat het al officieel was. als je daar dan nog bijrekent dat al die berichten met vertraging komen weet je gewoon dat het van moeten was

Scifo

Legacy Member
shiftyke zei:
Ok ge moogt niet me de mensen hun miserie lachen, maar toen die helikopter in beeld kwam en dan dat naambordje Kovolainen, oogde toch wel wat grappig :D

En dan dieje commentator: "Neen, ik denk niet dat kovolainen achter de knuppel zit..." WTF? :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan