falc.be
Legacy Member
laatste echte F1 game op pc was gebaseerd op seizoen 2002.
sony had de exclusieve rechten tot en met 2007 en die games zijn ook alleen op ps2 en 3 verschenen.
voor PC is er rfactor met enkele mods, maar die slagen op enkele punten wel goed mis.
EA zou bezig zijn aan een f1 game maar dat zal wel een arcade racer worden
sony had de exclusieve rechten tot en met 2007 en die games zijn ook alleen op ps2 en 3 verschenen.
voor PC is er rfactor met enkele mods, maar die slagen op enkele punten wel goed mis.
EA zou bezig zijn aan een f1 game maar dat zal wel een arcade racer worden



(die crash van 98 dus)