Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fordjah

Legacy Member
Mijn inzet al terug verdiend vanavond in de UEFA League met nog 6 matchen te gaan die iets kunnen opbrengen. Ben tevreden :p

MrBrightside

Legacy Member
Alle mijn bets juist vandaag :) 40€ opgehaald.

Genk Under 3,5
Tottenham
Newcastle 1X
Bazel 1X

7€ @ 4,33

Maxwell

Legacy Member
Anderlecht - Charleroi: 1
AC Milan - Parma: 1
Wolfsburg - Bayern: 2

@ 2.5

Xhizor

Legacy Member
Mensen die een combo maken oostende die eerste staat in 2de klasse met een doelsaldo van + 11 moet tegen ver de laatste in stand met een doelsaldo van -10

ze staan aan een notering van 1,30 niet zo bijster hoog maar als je ze in een combo neemt is het best wel nog interessant :p

Kenis

Legacy Member
ni veel soeps vandaag dus dan maar risico :p
Milan 1 goal win
STVV X,
Anderlecht valt rode kaart
Lille X

Xhizor

Legacy Member
Kenis zei:
ni veel soeps vandaag dus dan maar risico :p
Milan 1 goal win
STVV X,
Anderlecht valt rode kaart
Lille X

Weer zo'n zotte notering en er is weer nog een serieuze kans dat het juist kan zijn :niceone:

Beetje smerige vraag je hoeft niet te antwoorden erop maar wat is je winstmarge op een jaar ongeveer, of doe je het gewoon voor de fun

Btw hier is een pic van de notering echt om te duizelen die winstmarge :crazy:

Screenshot by Lightshot

de boom

Legacy Member
Heb er zo ook al een paar bekeken van kenis en die winstmarge is echt zot ja. :D Soms snap ik niet goed of jij kijkt naar de beste noteringen of wat je echt denkt dat gaat uitkomen?
Wel toffe combi's en nog eens dank dat je die hier altijd deelt met ons. :niceone:

Kenis

Legacy Member
Begin dit jaar tot nu een goeie 2k plus maar tis meer voor de fun want kan er nog ni van leven haha was het maar. en van die noteringen ik kijk gewoon wat ik denk dat het wordt. aangezien ik niet meer op favorieten wed. of zoals 1 goal win die odds zijn 3.4+ ook nice

Xhizor

Legacy Member
Kenis zei:
Begin dit jaar tot nu een goeie 2k plus maar tis meer voor de fun want kan er nog ni van leven haha was het maar. en van die noteringen ik kijk gewoon wat ik denk dat het wordt. aangezien ik niet meer op favorieten wed. of zoals 1 goal win die odds zijn 3.4+ ook nice

Dat is niet mis :p

Hebben jullie ook zo'n storing bij die unibet streams eerste keer dat ik zo'n last ondervind

Hekje#

Legacy Member
Xhizor zei:
Weer zo'n zotte notering en er is weer nog een serieuze kans dat het juist kan zijn :niceone:

Beetje smerige vraag je hoeft niet te antwoorden erop maar wat is je winstmarge op een jaar ongeveer, of doe je het gewoon voor de fun

Btw hier is een pic van de notering echt om te duizelen die winstmarge :crazy:

Screenshot by Lightshot

Uwe foto is wel niet juist...
Milan begint 0-1, is niet hetzelfde als Milan 1 goal win...

Hekje#

Legacy Member
Xhizor zei:
Zeker van want er is namelijk geen andere keuze ?

Op uwe foto staat er HC1
Wat kenis eigenlijk wil zeggen is HCX

Dus dat Milan maar met 1 goal verschil wint (1-0;6-5,3-2,2-1,....)

Wat er op jouw foto staat, is dan milan met minstens 2 doelpunten verschil wint :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan