Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xhizor

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Eindelijk nogeens wat winst. Hopelijk ben ik nu vertrokken da ik mijn verlies van de laatste weken kan inhalen.

Ik ben van plan om te gokken op dubbele kans met 3 ploegen en dan een correcte score erin te gooien. Je kan bv 3 keer een combo maken van de correcte score met dezelfde ploeg 1-0;2-0;2-1. Dan heb je een notering van 24 tot en met 34 :p

Derby's zijn meestal interessant omdat er daar bijna nooit meer dan 3 doelpunten vallen

Antwerp1

Legacy Member
Xhizor zei:
Ik ben van plan om te gokken op dubbele kans met 3 ploegen en dan een correcte score erin te gooien. Je kan bv 3 keer een combo maken van de correcte score met dezelfde ploeg 1-0;2-0;2-1. Dan heb je een notering van 24 tot en met 34 :p

Derby's zijn meestal interessant omdat er daar bijna nooit meer dan 3 doelpunten vallen

Hmm mss eens aan denken ja!
Bij wedstrijden waar de ploegen redelijk aan elkaar gewaagd zijn dan...

edit: maar dan hebt ge sowieso 2 van de 3 combo's al fout. En de 3e moet ge dan nog het geluk hebben dat die 2 andere matchen goed aflopen én een van de scores die ge hebt gepakt ook nogeens klopt.

Iig vandaag verwacht ik goede resultaten van Antwerp, Napoli, Valencia, Real, PSG en Oostende.

ElbowDrop

Legacy Member
Bedankt allemaal voor de hulp.

Jonas89 zei:
Moet jij uw pas-gegevens opsturen om officieel lid te zijn op unibet ?

Hier geregistreerd en een mail ontvangen dat ik een copy van mijn pas naar Brussel moet sturen....

Ik heb mijn pas niet moeten opsturen.

pie-jie

Legacy Member
Ga voor Antwerp en Oostende in combi. En dan ook nog Lokeren X en Genk to win in combi.
Nog eentje derbij: Catania, napoli en torino.

Antwerp1

Legacy Member
Ik ben zo dom. Dat Antwerp weer onderuit gaat, had ik wel kunnen voorzien. Maar Valencia en Napoli in verschillende combi's steken wegens blindelings vertrouwen is achterlijk. Daar ga m'n winst van gisteren :p

edit: wat te vroeg gereageerd. Valencia wint alsnog hoewel ze meer dan een helft met 10 stonden :)

Kr¥pT

Legacy Member
Espagnol Win
Genk 1
Vallodid X


Vallodid BTC
Kortrijk 0 goals


Achteraf nog Correct Score Genk 3-0 ^^

Xhizor

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Hmm mss eens aan denken ja!
Bij wedstrijden waar de ploegen redelijk aan elkaar gewaagd zijn dan...

edit: maar dan hebt ge sowieso 2 van de 3 combo's al fout. En de 3e moet ge dan nog het geluk hebben dat die 2 andere matchen goed aflopen én een van de scores die ge hebt gepakt ook nogeens klopt.

Iig vandaag verwacht ik goede resultaten van Antwerp, Napoli, Valencia, Real, PSG en Oostende.

Ge hebt 2 van de 3 combo's inderdaad wel mis, maar met noteringen van 25 tot en met 35 is het wel waard. Ge kan bv met 2 euro 70 euro winnen met één combo de andere 2 zet je ook aan 2 euro in heb je een kost van 4 euro tenopzichte van een winst van 66 euro met een totale inzet van 6 euro.

deze is een moeilijke is gewoon een vb :p

Screenshot by Lightshot combo 1
Screenshot by Lightshot combo 2
Screenshot by Lightshot combo 3

Vandaag heb ik het virtueel getest en kon 240 euro gewonnen hebben, met een mogelijk verlies van 30 euro :D

Kr¥pT

Legacy Member
Kenis zei:
Morgen
Siena win
Monaco win
Man U beide scoren
MVV win

Net dezelfde Combo alleen Sienna heb ik 1 2 gedaan dubbele kans, :p je bent ook wel veiliger gaan spele precies xD

Antwerp1

Legacy Member
vandaag niks riskeren, morgen wsl ook ni. voor de europa league wat op blabla gaat door. Zal ni veel opleveren maar vrij easy money als Rubin Kazan, Fenerbahce, Benfica, Anzhi en consoorten hun job doen en goeie uitgangspositie afmaken.

Xhizor

Legacy Member
Antwerp1 zei:
vandaag niks riskeren, morgen wsl ook ni. voor de europa league wat op blabla gaat door. Zal ni veel opleveren maar vrij easy money als Rubin Kazan, Fenerbahce, Benfica, Anzhi en consoorten hun job doen en goeie uitgangspositie afmaken.

Heb je ze in combo staan of single :)

Antwerp1

Legacy Member
Xhizor zei:
Heb je ze in combo staan of single :)

combo, individueel leveren ze helemaal niks op :p

vandaag toch nog iets gedaan: United-Reading 1, Rio Ave-Braga 1X en Lecce-Como 1 ongeldig bij draw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan