Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
Jep, bet lost. Ga vanaf nu van die matchen daar wegblijven, alleszins van under 2.5.

Hopen op udinese - inter vanavond.

shibbie

Legacy Member
El gounah, Wadi en Misr Elmaqasah aan U2.5 gespeeld. 2 lijken er al binnen, spannend afwachten voor Wadi ^^

Edit: Egypt U2.5 doet het weer :P

Net de drie matchen eruit gehaald waar ze der geen 3 maken :niceone:

Combi van de drie ploegen voor 5euro * 2.38
El gouna U2.5 - 2.50euro * 1.25
Misr Elmaqasah u2.5 - 2.50euro * 1.34

Twente nog single bet voor 15euro aan 1.45 en al 2-0 voor ^^

hoffenheim en AZ ook nog voor 5 @ 2.10

NemesisBE

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Dwaas dat je niet under 2,5 kan spelen bij die matchen uit Egypte op NPG.

Waarom 2 keer nemesis?

under 2.5 staat aan een lage quotering. Maar bij toppers van Persepolis al vaak gemerkt dat het 0-0 of 1-0 of 0-1 wordt, dus ook nog eentje under 1.5. Dat staat boven de 2.

Liquigi

Legacy Member
Arne zei:
Udinese - Inter Milan: Over 2.5 @ 2.04 stake 5/10
Gevolgd (ik neem aan dat eens een bet gepost wordt, een andere tipster die bet niet meer mag posten...?)

Real Sociedad - Villareal Over2.5 x1.83 (komt in orde :))

shibbie

Legacy Member
Liquigi zei:
Gevolgd (ik neem aan dat eens een bet gepost wordt, een andere tipster die bet niet meer mag posten...?)

Real Sociedad - Villareal Over2.5 x1.83 (komt in orde :))

Beide gevolgd

Roma er nog bij gepakt bij inter

Davidduzy

Legacy Member
Ik heb toch udinese DNB genomen voor vanavond, Inter is niet meer wat het geweest is jammergenoeg ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Anoniem06

Legacy Member
AS Roma - Sampdoria: Roma -1.5 AH @ 2.20 (stake 5/10) (live), meteen na dat ze gescoord hadden, odd was nog niet veranderd. Had er beter meer op gegooid.

Edit: staat nog altijd zo hoog, ik snap het niet. (Pinnacle)

Therapy

Legacy Member
age8azuh.jpg


Lucky betje. :p

Anoniem06

Legacy Member
Heb nog geld gesmeten op Roma -1 AH aan 1.8. Lijkt precies geaccepteerd maar kan het niet goed geloven.. we zien wel.

Anoniem06

Legacy Member
Heb is wat zitten opzoeken op pinnacle:
Important - It should be noted that when placing a Live Soccer Asian Handicap wager, the handicap and price displayed are for the match from the point the wager is accepted. Goals scored previously (ie. current score) are ignored for a Live Asian Handicap wager.

Feest :p Nu maar hopen dat ze met minstens 2 goals winnen of ik ben heel wat kwijt. Stom om te denken dat het kon, maar we zien wel. Onduidelijk systeem zeg.

TrickY.

Legacy Member
Ook nog ingezet op PSV 1/1 aan 2.60 daarnet. Staan ondertussen 1-0 voor, mooi
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan