Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

speeding.be

Legacy Member
25 euro op Monaco gezet aan 1.82. Hopelijk geen ManU scenario. ... :D

Liquigi

Legacy Member
Liquigi zei:
Gevolgd (ik neem aan dat eens een bet gepost wordt, een andere tipster die bet niet meer mag posten...?)

Real Sociedad - Villareal Over2.5 x1.83 (komt in orde :))
:doh:
nog 0.36€ op mn NG rekening :sad: als ik al mijn lopende bets win ong. 18€
Waar blijven die bonussen?

Total bets: 7 Won: 3 Lost: 4 Hitrate: 43% ROITotal: -34% ROIMonth: -34%

S1RBOT

Legacy Member
Fella zei:
Monaco is idd wel een goede bet morgen.

Hoeveel geld zetten jullie zo gemiddeld in? Hangt het af van jullie huidige bankroll of doen jullie waar je zin in hebben?
Ik ben niet echt iemand die veel geld durft in te zetten (zelf niet meer dan 5 euro, meestal 1-2 euro ofzo, sta nochtans met 40 euro).

Ik heb totaal geen bankrollmanagement en zet gewoon in naargelang de hoeveelheid die ik op mijn account heb staan. Soms speel ik met 5 euro, soms met 18,52 omdat dat het bedrag is boven een bepaald rond getal en soms ga ik gewoon all in. Heb ook al eens met eig echt veel te veel geld gespeeld.... Toen zat ik toch wel met wat stress :p Gelukkig is het zo nog niet mis gegaan :p

Kameraden van mij spelen altijd voor 1 of 2 euro of soms zelfs voor minder... Hebben wel een ganse waslijst van 10 tot 12 matchen, maar winnen nooit. Ik speel liever met wat meer geld op 1 of 2 matchen aan een lagere odd.

Deze nacht tennis

Isner @1,40

Anoniem06

Legacy Member
Slechte dag, vandaag in totaal -34 units. Mijn huidige winst bedraagt nog 9.14 units. Leren uit fouten en verdergaan.

Voor NBA heb ik het volgende:
6/10 New York Knicks - Miami Heat: Over 193.5 & Denver Nuggets - Oklahoma City: Oklahoma City +5.5 @ 2.083

4/10 Lehkwiya - Al Sailiya SC: Over 2.5 @ 1.60

Total bets: 25 Won: 16 Lost: 8 Void/Push: 1 Hitrate: 67% ROITotal: 6% ROIMonth: 6% UnitsTotal: +9.14 UnitsMonth: +9.14

be!punter

Legacy Member
Fella zei:
Hoeveel geld zetten jullie zo gemiddeld in? Hangt het af van jullie huidige bankroll of doen jullie waar je zin in hebben?
Ik ben niet echt iemand die veel geld durft in te zetten (zelf niet meer dan 5 euro, meestal 1-2 euro ofzo, sta nochtans met 40 euro).

Een inzet zou realistisch gezien nooit boven de 2% van bankroll mogen zijn om de swings op termijn te overleven. 2% 'to win' wel te verstaan dus 3.0 odds met meer risico maximum 1%. Alles 2% zetten op zich is al extreem riskant en zou eerder tussen de 1% en 1.5% moeten liggen. De strategie van "weinig hebben en snel veel willen" wat de meesten toch voor ogen hebben werkt spijtiggenoeg duidelijk niet. Enkel met heel veel geduld, discipline en hard werk is het mogelijk om op termijn hogerop te geraken zonder afhangkelijk te zijn van extreem veel geluk.

Beste dat je kan doen is een bankroll management schema opstellen en dat zonder uitzonderingen volgen door stakes te verhogen of te verlagen op moment je bankroll een vooropgesteld doel heeft bereikt.

Voorbeeldje van een realistich schema:
2vjtwmh.jpg


Komt voor de meesten hoogstwaarschijnlijk over als heel conservatief en neemt het plezante 'spannings element' weg waar gokkers vaak naar op zoek zijn. Mindere tijden komen er vroeg of laat sowieso voor iedereen aan waarin je zal je merken dat een degelijke bankroll management echt onmisbaar is om de 'test of time' in het sport betting wereldje te kunnen overleven.

Theoretisch gezien met bovenstaand schema zal met gemiddeld een ROI van +2.5% en maandelijks volume van 200 bets er een kleine 11 jaar over doen om van 1.000€ naar 1.000.000€ door te groeien. Spijtigenoeg is het in theorie allemaal een pak gemakkelijker dan in praktijk :)

Gavin

Legacy Member
Gavin zei:
Knicks eerste kwart @2,65
Een minuut voor het einde eerste kwart staan ze een punt voor met possession, einde eerste kwart zes punten achter, drie minuten in tweede kwart staan ze weer drie punten voor.

Godverdomme.

TheRedDevils

Legacy Member
TheRedDevils zei:
NBA bet van iemand gevolgd :unsure:
2 euro op Knicks-Heat under 197,5!

Gelukkig op niets gebet vandaag! Misschien morgen ook op Club zetten.

Edit : 3 euro op Club gezet voor ik het morgen vergeet.

Jupla! :cool:

Tours vs Caen over 2,5

S1RBOT

Legacy Member
S1RBOT zei:
Deze nacht tennis

Isner @1,40


Total bets: 6 Won: 3 Lost: 2 Void/Push: 1 Hitrate: 50% ROITotal: 18% ROIMonth: 18%

Moet je voor je hitrate je gewonnen bets delen door het totaal aantal bets, of je gewonnen bets delen door het totaal aantal bets min de uitgestelde?

Black

Legacy Member
"just end simulating NYK-MIA:

NYK 100 - MIA 91"

Echte score: NYK 101 - MIA 92

Da's echt al de 5de keer ofzo dat die mannen er dus pal opzitten, heel die thread hebben NYK gespeeld en dus schoon kunnen cashen (stonden aan 3.7 +).


Wel verrassend dat OKC denver een pak slaag heeft gegeven, OKC stond echt belachelijk laag, dus wss lijn niet 'correct' omdat bijna iedereen eropzat.

NemesisBE

Legacy Member
Heerenveen staat aan 1.70 om te winnen van Lierse :wtf: en 2.95 met 0-1 handicap.

S1RBOT

Legacy Member
Black zei:
Kzie Heerenveen wel winnen...

Blijft vriendschappelijk... Geen idee als die met hun A ploeg gaan spelen.

*edit* toch ook nog Heerenveen gespeeld @1,52 (live)

shibbie

Legacy Member
Vandaag slecht begonnen met Errani/vinci en Kerber singles. 12 euro kwijt.

Combi El Rayyan - Belye Medvedi en Snezhnye juist voor 5euro * 2.33.

Nu nog leverkusen lopen voor 6.50e @ 1.45

speeding.be

Legacy Member
Komaan Heerenveen, vasthouden dit!
Leuk! had beter een bedje geplaatst bij 1-2 :), weekend goed begonnen.

shibbie

Legacy Member
Livebetje op brugge aan de rust @ 2.15. Lijkt goed te komen,. Leverkusen :doh:

S1RBOT

Legacy Member
speeding.be zei:
Komaan Heerenveen, vasthouden dit!
Leuk! had beter een bedje geplaatst bij 1-2 :), weekend goed begonnen.

Toch nog even spannend :p

S1RBOT zei:
*edit* toch ook nog Heerenveen gespeeld @1,52 (live)

Total bets: 7 Won: 4 Lost: 2 Void/Push: 1 Hitrate: 67% ROITotal: 22% ROIMonth: 22%
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan