Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killingblacky

Legacy Member
Heb ook net op Monaco gewed @1.7.
Montpellier staat 17de, dus is echt wel een goede bet ;)

Fella

Legacy Member
Nu nog uitmaken hoeveel ik op Monaco ga wedden..
Hoeveel hebben jullie ingezet? :)

Fella

Legacy Member
speeding.be zei:
25 euro op Monaco gezet aan 1.82. Hopelijk geen ManU scenario. ... :D

speeding.be zei:
25 euro op Monaco gezet aan 1.82. Hopelijk geen ManU scenario. ... :D


Aan het twijfelen om er ook mijn halve bankroll op te smijten.. veilig is het niet maarja :unsure:.

S1RBOT

Legacy Member
speeding.be zei:
op Napoleon staat Monaco aan 1.83.

Heeft daarstraks geloof ik aan 1.7 gestaan op NPG. Ben er zelf nog niet uit als ik op Monaco ga wedden...Speel eigenlijk niet graag op Franse competitie, maar de 2de tegen de 17de aan zo een odd en Monaco is dan ook nog eens goed bezig...

Fella

Legacy Member
Nog altijd aan het twijfelen of ik Monaco wel ga spelen.
Zou niet mogen mislopen, maar toch.

[C]NightRaver

Legacy Member
Le Havre - Metz : Metz DNB @2,65

Ik ken deze competitie niet maar lijkt me een mooie odd voor de koploper tegen de nummer 12 ...

shibbie

Legacy Member
[C]NightRaver;18155210 zei:
Le Havre - Metz : Metz DNB @2,65

Ik ken deze competitie niet maar lijkt me een mooie odd voor de koploper tegen de nummer 12 ...

Franse twee klasse is heel onvoorspelbaar met vaak de thuisploeg die de 3 punten pakt. Mooie odd indd, maar in die comp met reden dat ie zo hoog staat :)

Fella

Legacy Member
[C]NightRaver;18155210 zei:
Le Havre - Metz : Metz DNB @2,65

Ik ken deze competitie niet maar lijkt me een mooie odd voor de koploper tegen de nummer 12 ...

Ging ik ook eerst doen maar Metz zit met basisspelers die geblesseerd/geschorst zijn.

le harve - metz pick le harve Injuries
FC Metz: Defender C. Philipps (3/0), striker T. Bourgeois (9/0.)
Suspension: zasch****nik G. Milán (8/0), midfielders R. Rocchi (17/0), A. Kashi (17/0), striker K. N'Sor (10/3).

TheRedDevils

Legacy Member
Fella zei:
Nog altijd aan het twijfelen of ik Monaco wel ga spelen.
Zou niet mogen mislopen, maar toch.

3 euro opgezet om verlies van de falers van Brugge te compenseren :unsure:

Ook 3 NBA bets, zin om geld uit te geven!

S1RBOT

Legacy Member
Fella zei:
Nog altijd aan het twijfelen of ik Monaco wel ga spelen.
Zou niet mogen mislopen, maar toch.

Gewoon spelen! Heb hem toch ook maar gespeeld... :P

Monaco @1,83

Fella

Legacy Member
TheRedDevils zei:
3 euro opgezet om verlies van de falers van Brugge te compenseren :unsure:

Mhmm.. nog altijd aan het twijfelen :).
Ga hem wss wel spelen, gewoon nog het bedrag uitmaken.

S1RBOT zei:
Gewoon spelen! Heb hem toch ook maar gespeeld... :P

Monaco @1,83

Hoeveel gebet?

S1RBOT

Legacy Member
Fella zei:
Mhmm.. nog altijd aan het twijfelen :).
Ga hem wss wel spelen, gewoon nog het bedrag uitmaken.



Hoeveel gebet?

8,28 euro :p Dat was hetgeen ik boven een rond bedrag zat :p Toch ma niet teveel want het blijft Franse comp.

fordjah

Legacy Member
I'm in :p

4 units Montpellier v Monaco 2 @ 1.8
5 units Granada v Valladolid 1 @ 2

Ook gewoon in combi gezet.

3 units Monaco 2, Granada 1 @ 3.6

S1RBOT

Legacy Member
fordjah zei:
I'm in :p

4 units Montpellier v Monaco 2 @ 1.8
5 units Granada v Valladolid 1 @ 2

Ook gewoon in combi gezet.

3 units Monaco 2, Granada 1 @ 3.6

Hoeveel is 1 unit? Hoe moet ik dat precies bekijken eigenlijk? Of wilt dat zeggen hoe zeker je bent van een bepaalde bet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan