Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
Ons moeder gaat goed wat pindakaas meenemen daar dat ik dat blijkbaar ook goed kan gebruiken als tussendoortje op de boterham.

Sedinal

Legacy Member
ik maak er altijd rijst met kip en een pindasausje van ^^
zeer lekker me wa pikant bij, zeker is maken !

Gromme

Legacy Member
Sedinal zei:
ik maak er altijd rijst met kip en een pindasausje van ^^
zeer lekker me wa pikant bij, zeker is maken !

Ik ken het :) niet direct spek voor mijne bek maar ok dat nemen we erbij.

R4ph4el

Legacy Member
Gromme zei:
Ons moeder gaat goed wat pindakaas meenemen daar dat ik dat blijkbaar ook goed kan gebruiken als tussendoortje op de boterham.

ga voor natuurlijke pindakaas

Gromme

Legacy Member
oej, denk niet dat dat het geval is momenteel, maar volgende keer let ik er op.

ugh

Legacy Member
Kben bezig een beetje een deftig schema aant samenstellen, heb veel gelezen en zou dit splitschema willen toepassen. Ik kan 3 keer per week gaan trainen. ,wel ik kan eig ma di woe do vrij en binnen 2 maand ook zaterdag, maar heb wat gelet op dag rust. Anyhoo help/comment worden zeer geapprecieerd

MA
Borst:
-Bench press
-dumbbell incline bench press
-dumbbell fly's
Triceps:
-dips
-dumbbell triceps extension

WOE:
Benen
-squat
-leg curl
Schouders
-shoulder press
-lateral raise
shrugs

VR
Biceps
-barbell of dumbbell curl
Rug
-chin-ups
-cable front pull-down
-bent-over row

squat en bench press zou in een smith rack zijn.
Nu is dit een beetje deftig of te veel/te weinig bij een spiergroep.
Kheb het vooral opgesteld met de gedachte om niet té veel hooi op mijn vork te nemen.
mss biceps/triceps verwisselen?

Boukreev

Legacy Member
ugh zei:
Kben bezig een beetje een deftig schema aant samenstellen, heb veel gelezen en zou dit splitschema willen toepassen. Ik kan 3 keer per week gaan trainen. ,wel ik kan eig ma di woe do vrij en binnen 2 maand ook zaterdag, maar heb wat gelet op dag rust. Anyhoo help/comment worden zeer geapprecieerd

MA
Borst:
-Bench press
-dumbbell incline bench press
-dumbbell fly's
Triceps:
-dips
-dumbbell triceps extension

WOE:
Benen
-squat
-leg curl
Schouders
-shoulder press
-lateral raise
shrugs

VR
Biceps
-barbell of dumbbell curl
Rug
-chin-ups
-cable front pull-down
-bent-over row

squat en bench press zou in een smith rack zijn.
Nu is dit een beetje deftig of te veel/te weinig bij een spiergroep.
Kheb het vooral opgesteld met de gedachte om niet té veel hooi op mijn vork te nemen.
mss biceps/triceps verwisselen?


ziet er goed uit, zou er enkel bij dag van benen calf raises bijsmijte zodat u kuite ok getraind worden en as ge u biceps traint, doe dan ook hammer curls of pinwheel curls daje u voorarme wa meepakt

Stancke

Legacy Member
Er zijn er natuurlijk ook die hun kuiten op een aparte dag nemen, zoals ik. Mja, iedereen z'n voorkeuren liggen anders.

lordfett

Legacy Member
iemand hier die voorstel heeft voor een 3-dagen in de week fullbody schema?

Gromme

Legacy Member
Net iets zalig ondekt. Ik dacht dus dat ik veel was afgevallen en rond de 65 woog (1.91) maar blijkbaar was er iets niet juist met de weegschaal en zit ik nu op een 73.5 kg.

Virz

Legacy Member
Gromme zei:
Net iets zalig ondekt. Ik dacht dus dat ik veel was afgevallen en rond de 65 woog (1.91) maar blijkbaar was er iets niet juist met de weegschaal en zit ik nu op een 73.5 kg.

:sop: Voelde je zelf niet dat 65 niet kon? 65kg en 1.91 is volgens Mij extreem mager.

Simonn

Legacy Member
Gromme zei:
Idd, maar ja, soms vertrouw je meer op techniek dan op gevoel.

Uiteindelijk doet het er niet echt toe zeker? Was het niet vooral de spiegel die je vertelde dat je 'te mager' was?

DBK

Legacy Member
skull crusher was derjust bijna bij mijn vader echt nen skull crusher :D triceps kan em duidelijk ni mee met mij :)

MooNMaN

Legacy Member
kga hier ook eens mijn trainingschema posten. tis opgesteld door den eigenaar van de fitness (die heeft zowa de breedste borstkas dak ooit in RL gezien heb). en kan u garanderen datk alle keren volledig de pijp uit ben. tis schema voor 6 weken.

borst:
incline bench press 4*6
benchpress 4*6 / incline fly's 4*8
incline dumbbell press 4*6 / chest press 4*max

rug:
rear pull-up 4*8
seated high row (wide grip) 4*6
bent-over row 4*6
front pulldown 4*6
one arm row 3*12

die laatste is nie zoals op exrx.net staat. tis steunend op een bankske en dan naar achtertrekken tot aan de borst en ondertussen hand draaien.
kweet ni ofda die oefening nen specifieke naam heeft. ik en namen van oefeningen :p


benen:

single leg press 4*10
squat 4*8
leg extension 4*10
lying leg curl 4*10
standing calf raise 4*15

buik:

seated crunch 4*12
leg raise 4*12
45 side bend 4*12


biceps/triceps:

barbell curl (wide grip) 4*6 / triceps extension 4*6
preacher curl (close grip) 4*6 / skull crusher 4*6
hammer curl 3*12 / bench dip 3*max

schouders:

military press 4*6
arnold press 4*6
front raise 4*6
upright row 4*6 / rear lateral raise 4*6
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan