dendaak
Legacy Member
Vraagje ik ben nu ongeveer 2 maand aan het trainen, en ik eet wel gewone magere platte kaas 6.5G in zo'n potteke aan eiwitten denk ik is niet veel maar ok. Maar ik ben terug van chiro weekend en daar wist iemand mij te zeggen dat als je shake's drinkt dat je dat niet zo nodig hebt platte kaas nzo.
Wat is nu een goeie shake om te maken?
Greetz Ward & bedankt alvast.
Wat is nu een goeie shake om te maken?
Greetz Ward & bedankt alvast.



)