Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darconix

Legacy Member
Doel

Da vind k nu ook wel een schoon kas, let's hope one day.... :p
Niet te, beetje beachboy, maar geen stokskes als benen ;)

GregoryCo

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
hmz ik heb precies ook problemen met die (voor mij; hoge) gewichten tijdens squat en calf raise.

'T is geen probleem met de benen maar vanaf 110kg is't precies of mn schouders plooien en die baar wordt onthoudbaar.

Meer schoudertraining? o_O

en, ga je nu weer naar Kuurne? :p

Phaetor

Legacy Member
lol @ user_belgium :P echt waar lol :D Ge legt de stang toch goed he ? Niet te fel in uw nek, ook niet te laag laten zakken?

Aresonlyone

Legacy Member
Darconix zei:
Doel

Da vind k nu ook wel een schoon kas, let's hope one day.... :p
Niet te, beetje beachboy, maar geen stokskes als benen ;)

dat heb je normaal na een jaartje trainen al denk ik hoor :) geen zorgen dus
toch vind ik zijn benen wel stokskes hoor :$

PapaGanz

Legacy Member
Kvind dat die zijn kuit nogal groot is tov zijn bovenbeen :unsure:.

Maar dat zijn nu toch wel geen stokjes hoor Ares :p

pr0ph3t

Legacy Member
feit, da zijn serieuze keuten imo, zijn bovenbenen staan wel nie echt in balans met de keuten ^^

MichielD4

Legacy Member
Darconix zei:
Doel

Da vind k nu ook wel een schoon kas, let's hope one day.... :p
Niet te, beetje beachboy, maar geen stokskes als benen ;)

Rug is hij waarschijnlijk vergeten te trainen, niets van lat-wijdte :rofl:

Wel goeie kuiten, om jaloers op te zijn :drool:

MichielD4

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
hmz ik heb precies ook problemen met die (voor mij; hoge) gewichten tijdens squat en calf raise.

'T is geen probleem met de benen maar vanaf 110kg is't precies of mn schouders plooien en die baar wordt onthoudbaar.

Meer schoudertraining? o_O

Neem je de bar: high-bar of pl-style (low-bar)?

De meesten die squaten doen high-bar (hoog in de nek, rustend op de trapezius).
Schouders hebben er weinig mee te zien, schouders lopen hard achter bij mij en me pr is 1 x 100. Vroeger kon ik niet squaten met 20kg door pijn in traps, nu me traps wat groter zijn, heb ik er geen last meer van :)

Nog een handige site:
http://stronglifts.com/21-tips-to-improve-your-squatting-technique-avoid-injury/

Je moet je armen zo dicht mogelijk bij je schouders plaatsen, zo kan je je armen de bar beter laten ondersteunen, je duwt als het ware met je armen het gewicht een beetje weg van je rug, zodat er minder druk op staat.

Stancke

Legacy Member
Ah, ofwel hebben die Engelsen geen smaak ofwel blijven ze daar teveel op hun eiland zitten want ik heb toch wel al mooiere fysieken gezien dan dat...

Stancke

Legacy Member
PapaGanz zei:
Uw beeld van mooie fysiek is dan ook nogal ver van gemiddeld :)

Ja, ik zie ook z'n brede schouders, z'n dikke armen, z'n 6pack en z'n kleine borst. Nee, het is niet mis maar fysiek van het jaar?:wtf:

EDIT: voor z'n leeftijd is het wel niet mis daar niet van...

PapaGanz

Legacy Member
Stancke zei:
Ja, ik zie ook z'n brede schouders, z'n dikke armen, z'n 6pack en z'n kleine borst. Nee, het is niet mis maar fysiek van het jaar?:wtf:

EDIT: voor z'n leeftijd is het wel niet mis daar niet van...

Waarom moet de mooiste fysiek (door een stemming) nu ook weer de meest getrainde zijn :crazy:?

herc

Legacy Member
Aresonlyone zei:
dat heb je normaal na een jaartje trainen al denk ik hoor :) geen zorgen dus
toch vind ik zijn benen wel stokskes hoor :$

Die kerel heeft imo wel iets meer massa dan de foto laat blijken. Maar het is duidelijk geen bodybuilders fysiek, maar daar vallen de meeste vrouwen ook niet op.

Heeft mooie sportieve fysiek, ook beetje mijn doel. Wel iets droger, en iets meer massa dan op de foto.

Ik hoop er van de zomer te zitten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan