Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AreVee zei:Ben iig benieuwd je zou denken dat ze nog zou meekunnen, ze zou er anders niet aan beginnen neem ik aan... .
En als je dan ziet dat een Serena zonder echt top te zijn nog zoveel slam finales haalt...
Maxioso zei:Serena is Serena en zo is er gelukkig maar 1. Die mept gewoon al met haar opslag of met een forehand 2 slagen later driekwart van haar tegenstandsters van de baan.
Azarenka had dat 'voordeel' ook en is nog een pak jonger maar overstijgt de middelmaat (voorlopig) niet na haar comeback.
En Clijsters moest het dan nog veel meer hebben van beweeglijkheid en allround game.
Ik snap het dus niet zo goed.
. De eerste vier zou een degelijke Kim op zijn minst partij moeten kunnen geven IMO. Maxioso zei:Dat laatste vooral hé.
Dat het hele WTA-niveau lager ligt dan toen klopt wellicht maar is irrelevant als ze zelf niet haar hoogste niveau van weleer haalt.
Iets wat ook gewoon onmogelijk is, hoe graag velen dat wel zouden willen.
Dat niet. Maar onlangs nog is gezien op TV, zullen toch eerst wel wat kilokes afmogen. Gaf niet meteen indruk dat ze zich op en top gesigneerd had (voor alle duidelijkheid: ook wel begrijpelijk na 3 kids).Lexx zei:Een ex-topsporter zal vooral zelf niet weten wat wel of niet kan, die reacties hier weer overal![]()
als ik dit zo lees heeft 90% hier de laatste 2 jaar in haar achtertuin staan kijken om het niveau te kunnen bepalen![]()
Ik denk dat het "succes" van leeftijdsgenoten waar ze toch goed mee overweg kon dit seizoen wel kan meegespeeld hebben. Zvonareva deed het vrij goed (in de eerste helft van het seizoen), Kuznetsova had halverwege ook een opflakkering en kon fysiek nog wel redelijk mee, Serena weer twee slamfinales ... misschien zelfs de run van Strycova op Wimbledon, die toch met zus Clijsters ooit dubbelde, die misschien liet blijken dat het nog niet te laat is.Maxioso zei:Ik snap het dus niet zo goed.
Toch wel harder baselinetennis en atletisch sterker nu, ook al winnen die namen misschien geen vier slams.AreVee zei:Maar IMO is de Tour nu niet sterker dan toen met deze namen, in tegendeel misschien zelfs
Kweeni zenne, ik zou toch douchen na de match!brandon_ zei:Baadt het niet, dan schaadt het toch ook niet?
Toch ook min of meer maar omdat het een Belgische is, het journaal is ook weer de goednieuwsshow. Er wordt daar al over de top 10 (da's 4k WTA punten he boys, uit het niets) en Slams gesproken, nog geen bal geslagen ocharme. Als Li of Jankovic of weet ik veel welke buitenlandse vergane glorie een comeback plande, stond hier misschien één post en hadden we met wat ongeluk een tweet van Van Gucht. Of zoals op andere buitenlandse sportsites: een artikeltje op de vijfde of zesde plaats.Pieterjan94 zei:'die reacties hier weer overal'
Aantal kritische stemmen letterlijk op 1 hand te tellen
Gavin zei:Toch wel harder baselinetennis en atletisch sterker nu, ook al winnen die namen misschien geen vier slams.
En Serena speelde wel toptennis op Wimbledon en US Open, gewoon niet in de finale. En vergelijken met iets uniek als Serena moet eigenlijk al helemaal niet, het verschil in serve alleen al.
Toch ook min of meer maar omdat het een Belgische is, het journaal is ook weer de goednieuwsshow. Er wordt daar al over de top 10 (da's 4k WTA punten he boys, uit het niets) en Slams gesproken, nog geen bal geslagen ocharme. Als Li of Jankovic of weet ik veel welke buitenlandse vergane glorie een comeback plande, stond hier misschien één post en hadden we met wat ongeluk een tweet van Van Gucht. Of zoals op andere buitenlandse sportsites: een artikeltje op de vijfde of zesde plaats.
.
. En daar wind ik mij dan in op, ja.AreVee zei:PPS: Allemaal maar mijn mening uiteraard, t kan er hier en daar aanvallender uitgekomen zijn dan de bedoeling was. Vind het negatieve gedoe, in het algemeen!, gewoon niet nodig. Ergens anders al gelezen: Top twintig nooit van zen leven top 100 zou al schoon zijn, op heel wat plekken al dat ze te veel dik staat (alsof ze ooit het model Sharapova geweest is) of nog erger misschien wel, dat het geld op is. En daar wind ik mij dan in op, ja.
Maar die kilo's die waren er wel op Wimbledon, daar verschoot ik echt dat ze een stevige buik had ontwikkeld
Op de US Open zag ze er alweer strakker uit... Mss heeft ze na haar match tegen Venus de ingeving gekregen?Pieterjan94 zei:"een Clijsters op niveau"
Waarom gaan er hier zo veel van uit dat je na acht jaar niet-competities tennissen nog zo vlot op niveau kunt komen

Pieterjan94 zei:"een Clijsters op niveau"
Waarom gaan er hier zo veel van uit dat je na acht jaar niet-competities tennissen nog zo vlot op niveau kunt komen