Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rogue

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
True, dus het zou maar zeer vreemd zijn als ze met Daantje afkomen van Moeskroen die ons naar de titel moet helpen... :p

Eerst een CV en een RB. Daarna mogen ze van mij DVG nog aantrekken indien Evens vertrekt. Dan hebben we terug een linkspoot die Klukowski kan vervangen bij blessure. Met de nieuwe competitie zullen er veel matchen gespeeld worden, en dan is het geen overbodige luxe om een vervanger te hebben voor Klukowski. Gezien het feit dat die toch af en toe met blessures sukkelt. Tenzij je natuurlijk op Daerden rekent om te depanneren.


edit: nvm, als Kucera terugkeert is dat probleem 'van de baan'. Die kan ook LB spelen.

Didierke10

Legacy Member
Ik vind persoonlijk de aanstelling van Koster ook een goede zaak omdat Nederlanders altijd van hun eigen sterkte uitgaan, die kijken niet naar hun tegenstander en ze durven hun ploeg het spel laten maken, kijk maar naar PSV een paar jaar geleden of Nederland op het EK 2008. Ik weet dat, dat dat geen referenties zijn maar zo laten die trainers hun ploeg wel spelen, vrank en vrij. Ik vind de aanstelling van Jonckheere ook niet meer dan logisch als voorzitter, hij is al jaren met de Club betrokken. En Koster heeft ook een neus voor talenten te laten debuteren en hij kent de Scandinavische markt goed.

Didierke10

Legacy Member
En vind het goed dat Evens ook mag opkrassen, diene kan toch nie shotten.

|nfected

Legacy Member
C|N heb jij infeite goed gekeken naar de wedstrijden van bakx? Hij speelt maar 1 helft mee, want langer kan hij conditioneel niet aan. En in die helft toont hij hem ook nog maar eens paar minuten. Is dit dan een speler voor een ploeg die zich een topclub wilt noemen? Ik heb er mijn bedenkingen bij, idem met Koita.

Eerlijk gezegd denk ik dat Hein geen goed jaar zal draaien met genk, ik hoop voor hem van wel, maar immens veel bedenkingen bij.

byter

Legacy Member
Maar Bakx komt transfervrij over ...tekengeld en loon zal ook wel meevallen(idem voor Koita).
We zitten met veel "dood hout" (shit zelfs Tiago Silva is er ook nog?). Spelers met veel te zware contracten en voor een te lange termijn en dan heb je heel wat minder ruimte.

Dan ook nog de transfers van vorig jaar ..damn ..toen ze aangekondigd werden waren er veel positief. Pudil heeft zich uiteindelijk getoond maar Toszer en Nemec zijn voorlopig gebuisd(m.i. vooral door het heel zwakke tactisch plannetje van Ronny Vangeneugden als er al überhaupt 1 was). Voor deze spelers heb je veel geld uitgegeven en ze renderen niet en je krijgt ze niet/nauwelijks kwijt.

Anyway de spelers en Hein krijgen van mij zeker wat krediet. Ik hoop dan ook niet dat de supporters na 3 matchen al liggen te klagen etc.

|nfected

Legacy Member
Akkoord ze zijn goed, maar ik dacht dat jullie dit seizoen een statement willen maken? Zoveel beter doen dat dit jaar? Kan dit dan met zo'n spelers? Nuja na nieuwjaar gaan we meer weten zekers :)

mtm

Legacy Member
|nfected zei:
Akkoord ze zijn goed, maar ik dacht dat jullie dit seizoen een statement willen maken? Zoveel beter doen dat dit jaar? Kan dit dan met zo'n spelers? Nuja na nieuwjaar gaan we meer weten zekers :)

Dat van zichzelf een topclub noemen mag je vergeten. Dirk Degraen heeft verklaard dat we moeten gaan voor top 6. Enerzijds kunnen ze zich hierachter wel een beetje verschuilen, maar van Genk wordt toch nog altijd meer verwacht dan pakweg Lokeren of Westerlo. Een zogeheten topclub gaat altijd voor top 3. Daar ligt hem nu het verschil in. Met de huidige transfers hebben wij als supporters toch nog altijd geen signaal gekregen van dat we terug een stap vooruit willen zetten. De transferperiode duurt wel nog even, dus geen voorbarige conclusies.

Cin

Legacy Member
|nfected zei:
C|N heb jij infeite goed gekeken naar de wedstrijden van bakx? Hij speelt maar 1 helft mee, want langer kan hij conditioneel niet aan. En in die helft toont hij hem ook nog maar eens paar minuten. Is dit dan een speler voor een ploeg die zich een topclub wilt noemen? Ik heb er mijn bedenkingen bij, idem met Koita.

Eerlijk gezegd denk ik dat Hein geen goed jaar zal draaien met genk, ik hoop voor hem van wel, maar immens veel bedenkingen bij.

Hij heeft ook redelijk wat blessures gehad hé? Aan die conditie kan gewerkt worden, maar potentieel heeft ie. Maar zoals ik al zei: hij komt transfervrij over, zo'n groot risico is het dus niet. En daarbij, er komen nog spelers bij dus het is nog wat vroeg om Genk daar over te beoordelen.

Al zullen het geen dure aanwinsten worden. Vorig jaar heeft men zwaar geïnvesteerd in de ploeg, en dat betekent ook dat het transferbudget van dit jaar een beetje is teruggeschroefd.

mtm

Legacy Member
C|n zei:
Al zullen het geen dure aanwinsten worden. Vorig jaar heeft men zwaar geïnvesteerd in de ploeg, en dat betekent ook dat het transferbudget van dit jaar een beetje is teruggeschroefd.

Da's toch erg eigenlijk hè, dat idioot Willy ons meer als één seizoen kan gijzelen met zijn miskopen. En met gijzelen bedoel ik dat we nu nog altijd de gevolgen ervan mogen dragen. Chance dat we de cup hebben

Jurgenv1

Legacy Member
Persoonlijk snap ik de transfer van Bakx niet.. Dat straalt toch geen ambitie uit?

|nfected

Legacy Member
Ik heb het gevoel dat Hein zich wilt bewijzen met zijn kennis van spelers. En laat dat nu eens iets zijn waar hij slecht in is. Al zijn tranfers die hij gehaald heeft zijn geflopt. En nee Bakx was niet ontdekt door Hein. Onze scout kende die omdat hij gespeeld had bij hoek. Hein was te tam om te gaan kijken en dan maar keer op google gezocht er na. Maar hij is gehaald door het bestuur en scoutingcel niet door hein.

Prastepius

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Persoonlijk snap ik de transfer van Bakx niet.. Dat straalt toch geen ambitie uit?

persoonlijk snap ik heel club brugge hun beleid niet, maar kom.

puni

Legacy Member
Ik snap die ook niet om eerlijk te zijn. Bakx heeft m.i. een grijs seizoen gedraaid bij een degradatiekandidaat (ondanks de goede resultaten in de heenronde), waarom zou ge die dan in godsnaam naar Genk halen. :/

pina

Legacy Member
C|n zei:
Ik sta 100% achter de keuze voor Hein.

In tegenstelling tot wat Vaessen beweert heeft Vergoossen wél invloed gehad op de beslissing: Hein heeft De Boeck in een gesprek met Sef tactisch gewoon onder tafel gepraat. (voor de cercle fans: neen, niet in een rechtstreeks gesprek).

De keuze van Sef voor Hein is dan ook doorslaggevend geweest. En daar morgen we blij om zijn: de opstelling in de bekerfinale = 3-4-3.

Do your math.

"onder tafel praten"... alsof het om een examen ging. Zal gewoon zijn dat hein zijn visie beter strookte met die van vergoosen/genk dan die van de boeck hé...

Cin

Legacy Member
Zijn woorden, niet de mijne. ;)

Lord Roel zei:
oela, iets cools op til? :cool:

Tis nie dat het een verrassing is, maar Genk hoopt de transfers van Joneleit & Camus vanavond af te ronden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan