Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
puni zei:
Als Camus fit is, kan die wel bij een Belgische topclub mee. Zoals mTm al zei, een paar jaar geleden (voor zijn blessures) stond hij in de belangstelling van o.a. Anderlecht. Dat zal ook wel zijn redenen hebben gehad. :)
Een speeldag opgehemeld geweest door Joos?

:unsure:

Burny

Legacy Member
steven150 zei:
Kom kom, nu zo niet beginnen.
Toen de Jacky kwam was alles koek en ei.
Met de winterstop stond Club op 1 en zowat elke Club Brugge supporter zag Club kampioen spelen.

Achteraf is het gemakkelijk praten en verklaren dat er veel twijfel was...

Ik spreek voor mezelf, en de groep waar ik mee naar de matchen ga.
Wat de totale algemene opinie was, weet ik niet.

Cin

Legacy Member
puni zei:
Als Camus fit is, kan die wel bij een Belgische topclub mee. Zoals mTm al zei, een paar jaar geleden (voor zijn blessures) stond hij in de belangstelling van o.a. Anderlecht. Dat zal ook wel zijn redenen hebben gehad. :)

Voila, het is alleen hopen dat hij terug zijn oude niveau haalt.

Als hij naar Genk komt natuurlijk, want dat bod van Standard maakt die komst toch wat onzekerder. :unsure:

Jurgenv1

Legacy Member
paarsbloed zei:
Maar deels heeft hij toch gelijk. Ik snap ook niet dat supps het kunnen blijven pikken dat spelers als Ciman, everts, daerden etc afkomen? Ik geef wel toe dat ze soms goede transfers doen, zoals Sonck, Vadis en Kruska. Maar daarmee maak je geen topploeg.
(En om de reacties te vermijden, ook Anderlecht doet slechte transfers dus ontwijk het standpunt niet)
Een dikke ², maar ik geloof wel in beterschap met den nieuwe voorzitter en een andere trainer met een betere visie. :)

steven150 zei:
Alleen resultaten tellen. Afwachten dus.
Toch opmerkelijke uitspraak voor een Anderlecht sup die mooi en technisch voetbal altijd prioriteit nr. 1 beaamde al die jaren terwijl Club nu die prioriteit meer en meer begint om te leggen... :p

Omdat het hier gaat over Brugge? Kben niet zoals Jurgen dat bij alles andere ploegen er moet gaan bijtrekken hoor.
Hoezo ik betrek bij alles andere ploegen bij? Geef eens een recente post waarbij ik altijd een andere ploeg betrek die totaal niks met de discussie te maken heeft? :)

|steven|

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Toch opmerkelijke uitspraak voor een Anderlecht sup die mooi en technisch voetbal altijd prioriteit nr. 1 beaamde al die jaren terwijl Club nu die prioriteit meer en meer begint om te leggen... :p
:doh:
Maar jongen toch, ik ben helemaal geen Anderlecht supporter.

NemesisBE

Legacy Member
steven150 zei:
Club Brugge supporters zijn wel de laatste die moeten gaan zagen over "ambitie te hebben".
Als men naar het transferbeleid ziet van Club Brugge, dan weet je genoeg.

Persoonlijk snap ik de transfer van Ciman niet...
Dat straalt toch geen ambitie uit?

Persoonlijk snap ik de transfer van Evens niet...
Dat straalt toch geen ambitie uit?

Persoonlijk snap ik de transfer van Losada niet...
Dat straalt toch geen ambitie uit?

Persoonlijk snap ik de transfer van Jakovenko niet...
Dat straalt toch geen ambitie uit?

Etc etc...

Nu, in dit geval volgt Bakx het spoor van zijn voormalige trainer. De Hein zal wel genoeg vertrouwen in hebben zeker. Gewoon afwachten alvorens die transfer te veroordelen.

ik wist zowiezo dat daar reactie op ging komen :')
zo voorspelbaar dat forum hier.
Brugge supp zegt dat die transfer van weinig ambitie betuigt
*horde andere supporters die erop springen om het transferbeleid van FCB erbij te betrekken*

is dat nu echt altijd nodig? :sad:

exo

Legacy Member
Jurgen, je betrekt nogal redelijk vaak Anderlecht in discussies en of voorbeelden wanneer het eigenlijk volledig overbodig is, ik denk dat hij daar op doelde.

Soit, kvind de weg die Club uitslaat wel leuk en ik hoop voor hen dat het met Koster eindelijk eens mee kan strijden voor prijzen. Maybe zelfs de beker in de wacht slepen dit seizoen, meedoen voor de titel gaat denk ik nog één seizoen te vroeg komen, wel geloof ik dat ze pas eind februari / begin maart de rol zullen moeten lossen itt afgelopen seizoen. (ik heb het dan over de figuurlijke rol, mogelijk was die theoretisch nog iets langer)

|steven|

Legacy Member
Lord Roel zei:
ik wist zowiezo dat daar reactie op ging komen :')
zo voorspelbaar dat forum hier.
Brugge supp zegt dat die transfer van weinig ambitie betuigt
*horde andere supporters die erop springen om het transferbeleid van FCB erbij te betrekken*

is dat nu echt altijd nodig? :sad:
Club Brugge supporters zijn gewoon de laatste die moeten klagen over andere club en hun "geen ambitie te hebben".
De pot verwijt de ketel, in die situatie.

NemesisBE

Legacy Member
ik heb bij Koster nog steeds een 'Arie Haan' gevoel zoals die het destijds enorm verkloot heeft bij Anderlecht :)

nuja, ik wacht af ^^

edit* exo, ik vind Jakovenko nu ook wel niet veel ambitie uitstralen, gezien zn weinige matchen die hij zowel bij Lierse als bij Genk heeft mogen spelen :)

edit2* dus omdat Brugge vorig jaar Evens (als backup) en Ciman (als talent, want dat werd hij toch genoemd, basis bij Chalala en bij Jonge Duivels) aantrok, mogen wij daar niet meer over oordelen?

Akpala, Kruska & Vadis, das toch net wél ambitie hebben?

exo

Legacy Member
steven150 zei:
Club Brugge supporters zijn wel de laatste die moeten gaan zagen over "ambitie te hebben".
Als men naar het transferbeleid ziet van Club Brugge, dan weet je genoeg.

Persoonlijk snap ik de transfer van Ciman niet...
Dat straalt toch geen ambitie uit?

Persoonlijk snap ik de transfer van Evens niet...
Dat straalt toch geen ambitie uit?

Persoonlijk snap ik de transfer van Losada niet...
Dat straalt toch geen ambitie uit?

Persoonlijk snap ik de transfer van Jakovenko niet...
Dat straalt toch geen ambitie uit?

Etc etc...

Nu, in dit geval volgt Bakx het spoor van zijn voormalige trainer. De Hein zal wel genoeg vertrouwen in hebben zeker. Gewoon afwachten alvorens die transfer te veroordelen.

Waarom stralen Iakovenko & Losada geen ambitie uit? Ik snap je post niet zo goed, of was het sarcasme want echt duidelijk is het me niet...

|steven|

Legacy Member
exo zei:
Waarom stralen Iakovenko & Losada geen ambitie uit? Ik snap je post niet zo goed, of was het sarcasme want echt duidelijk is het me niet...
Dien ik dat nu echt de verduidelijken? Dat is toch duidelijk genoeg; en dat is toch vorig seizoen ook gebleken.
Iakovenko was bij Genk al geene vette. Bij Anderlecht is dat echt wel de minst goede van hun kern.
En Losada was enkel een transfer als stand-in voor een basisspeler.

Als je ambitie hebt haal je bv iemand van het niveau Polak erbij...
En niet mannen als Losada, Rnic, Bulikyn, etc

Jurgenv1

Legacy Member
exo zei:
Jurgen, je betrekt nogal redelijk vaak Anderlecht in discussies en of voorbeelden wanneer het eigenlijk volledig overbodig is, ik denk dat hij daar op doelde.

Soit, kvind de weg die Club uitslaat wel leuk en ik hoop voor hen dat het met Koster eindelijk eens mee kan strijden voor prijzen. Maybe zelfs de beker in de wacht slepen dit seizoen, meedoen voor de titel gaat denk ik nog één seizoen te vroeg komen, wel geloof ik dat ze pas eind februari / begin maart de rol zullen moeten lossen itt afgelopen seizoen. (ik heb het dan over de figuurlijke rol, mogelijk was die theoretisch nog iets langer)
En een Cercle sup zou dan zeggen dat ik vaak Cercle betrek en een Gent sup zou dan zeggen dat ik te vaak Gent betrek enz... En als ik zeg dat jullie Brugge teveel bij betrekken HO MAAR! ;) Zoals steven zegt, pot verwijt de ketel idd. :)

De titel zou mss te vroeg zijn idd maar als Club zijnde zijn we verplicht met telkens die ambitie te starten, jammer genoeg moeten we die telkens tijdens de competitie terugschroeven de laatste jaren... En toch maar weer even opmerken voor later: Nee wij staan niet te schreeuwen dat we kampioen worden met alle euforie er boven op!

Durin

Legacy Member
steven150 zei:
Dien ik dat nu echt de verduidelijken? Dat is toch duidelijk genoeg; en dat is toch vorig seizoen ook gebleken.
Iakovenko was bij Genk al geene vette. Bij Anderlecht is dat echt wel de minst goede van hun kern.
En Losada was enkel een transfer als stand-in voor een basisspeler.

Als je ambitie hebt haal je bv iemand van het niveau Polak erbij...
En niet mannen als Losada, Rnic, Bulikyn, etc

Quasi iedereen was het er over eens dat Losada een énorme aanwinst was voor Anderlecht.
Hij heeft het gewoon niet kunnen waarmaken; dus dat gebrek aan ambitie...

Yakovenko is idd crap. En Rnic en Boeleken gewoon een staaltje van de schitterende scouting. Maar Losada werd echt bestempeld als goeie koop (lees de voorbeschouwingen van vorig jaar in de categorie "wie wordt de revelatie" er maar eens op na)

Piejie

Legacy Member
Lord Roel zei:
dude, vorig jaar topschutter en dit jaar ook weer 15 keer gescoord :p ge ziet em gewoon ni graag :cry:
Argh, Volderke heeft nog altijd een Akpala-complex. Vraag me niet waarom.

2 jaar op rij topschutter van zijn ploeg. Nog maar 22 jaar. Wat moet iemand meer doen.

Romelus

Legacy Member
Piejie zei:
Argh, Volderke heeft nog altijd een Akpala-complex. Vraag me niet waarom.

2 jaar op rij topschutter van zijn ploeg. Nog maar 22 jaar. Wat moet iemand meer doen.

Ballen controleren en z'n kansen afwerken om te beginnen.

Piejie

Legacy Member
Als hij volgend jaar 50 keer scoort zal je nog wel iets hebben om over te zagen. Zoals Roel al zei, jij hebt gewoon iets tegen hem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan