Booka Shade
Legacy Member
Piejie zei:Als hij volgend jaar 50 keer scoort zal je nog wel iets hebben om over te zagen. Zoals Roel al zei, jij hebt gewoon iets tegen hem.
Die ket kan toch gene bal controleren?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piejie zei:Als hij volgend jaar 50 keer scoort zal je nog wel iets hebben om over te zagen. Zoals Roel al zei, jij hebt gewoon iets tegen hem.

Genk, zondag 21 juni 2009 (22:24:05)
KRC Genk heeft zondagavond opnieuw 2 versterkingen binnengehaald. Centrale verdediger Joneleit en middenvelder Camus, beiden afgelopen seizoen actief voor Charleroi, tekenden zondagavond voor respectievelijk 3 en 4 jaar bij Genk. De club bereikte ook een akkoord met RSC Charleroi.
Maandag volgen voor beide spelers nog medische testen, dinsdag worden ze op training verwacht.
Torben Joneleit is een 22-jarige verdediger met dubbele nationaliteit (Monegasque / Duitser). Hij was sedert de winterstop actief bij Charleroi, waarvoor hij bij AS Monaco speelde.
Fabien Camus (Tunesisch / Frans), 24 jarig oud, speelde al enkele seizoenen bij Charleroi. Voordien speelde de Middenvelder bij Olympique Marseille.

Dat is toch volderke zijn goed recht ?Piejie zei:Als hij volgend jaar 50 keer scoort zal je nog wel iets hebben om over te zagen. Zoals Roel al zei, jij hebt gewoon iets tegen hem.

C|n zei:Camus en Joneleit naar Genk
steven150 zei:Dien ik dat nu echt de verduidelijken? Dat is toch duidelijk genoeg; en dat is toch vorig seizoen ook gebleken.
Iakovenko was bij Genk al geene vette. Bij Anderlecht is dat echt wel de minst goede van hun kern.
En Losada was enkel een transfer als stand-in voor een basisspeler.
Als je ambitie hebt haal je bv iemand van het niveau Polak erbij...
En niet mannen als Losada, Rnic, Bulikyn, etc
exo zei:Ja dat dien je toch te verduidelijken imo...
Iakovenko daar kan ik je nog in volgen, maar ik neem aan dat die transfersom niet al te hoog was.
Maar Losada heeft echt wel het potentieel om één van de beste middenvelders van de JL uit te groeien, beter als Defour etc zelfs imo. Maar die krijgt gewoon geen kansen van Jacobs, hij heeft getoond dat hij echt wel goed is bij GBA, maar Jacobs z'n manier van werken roept soms raadsels bij mij op en hij houdt te vaak vast aan de vaste waardes en durft te weinig schuiven zoals ze in het buitenland dat wel vaak doen. (cfr. Ferguson)
Ik weet dat ik hier enorm veel kritiek mee ga oogsten maar dat is gewoon mijn mening, je bent niet verplicht die te volgen maar ik zie in Losada gewoon enorm veel potentieel.
zwanst gij nu?
lilpunk zei:Boussoufa kan geen bal controleren, juist ja![]()

:')LaCucaracha zei:Het enige wat Mbarkske kan is in n hoekje kruipen en voorzetjes trappen, waar er af en toe s een goed van valt.
LaCucaracha zei:onder druk heeft dat mekkerdwergske het daar idd moeilijk mee. Viel heel goed op in de match tegen Fenerbahce ( en in mindere mate ook tegen Bate). Terwijl Biglia daar zwaar heerste, verzoop Mbarkske. Tegen Bordeaux was hij goed ja, tegen een ploeg die naar voren moest trekken en opt einde nog me ne man of 8 opt veld stond. Dan ist ni moeilijk om dreigend te zijn me nen boulevard aan ruimte voor u. Als ge die echter vastzet, zoals ook Standard heeft gedaan in de titelmatche, is die geen klote waard. Het enige wat Mbarkske kan is in n hoekje kruipen en voorzetjes trappen, waar er af en toe s een goed van valt. Dat hij goed was tegen Standard in de competitie (de 4-2 zege) is een feit, maar zijn 2 goals waren telkens de fout (eerste keer de onnodige overtreding en 2e keer liet hij hem te veel ruimte) van de onervaren Mangala. Enige spelers die een hoger niveau aankunne bij Anderlecht zijn imo Frutos, Polak, Biglia en Juhasz. Op termijn mss De Sutter, Suarez en Lukaku ook nog. Al de rest is middelmaat ( Legear, Van Damme, Mbark, Iakovenko, Kruiswijk,Losada, Chatelle, Wasyl, Gillet) of regelrecht bucht (Rnic, Bulykin)
Bij Standard kunnen ze praktisch allemaal mee op een hoger niveau, buiten mss Mulemo en Benko![]()

puni zei:Lacucaracha is duidelijk een voetbalkenner.
Over Akpala, die wordt gewoon constant verkeerd aangespeeld. Ge moet hem diep sturen, niet constant in de voet geven. Ik blijf erbij dat het een van de betere Clubspelers is, en nog altijd maar 22.


puni zei:Lacucaracha is duidelijk een voetbalkenner.
Over Akpala, die wordt gewoon constant verkeerd aangespeeld. Ge moet hem diep sturen, niet constant in de voet geven. Ik blijf erbij dat het een van de betere Clubspelers is, en nog altijd maar 22.

Arno! zei:fanboy![]()
puni zei:Van Damme kan gerust mee bij Standard, Juhasz ook. Boussoufa onderschat ge ook zwaar, net zoals Frutos (als hij fit is) en De Sutter.
Om er maar een paar te noemen.