Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SteveDB zei:Dat is dan ook zijn enige minpunt, zijn vrije trappen zijn dikwijls gevaarlijk maar die corners trekken echt op niks.
LaCucaracha zei:kerel ik heb dit seizoen een 10-15tal matchen van anderlecht live gezien: ofwel streamen op internet ofwel belgacom tv. Was echt niet alleen in de testmatchen hoor dat hij de corners op liliputterhoogte trapt.
en in de toppers was hij niet slecht, alhoewel hij eigenlijk enkel in de thuismatch tegen standard echt beslissend was en dat was dan nog 2 keer de fout van die mangala. In de testmatchen hebben we hem niet gezien; En DAAR moest hij er staan, tging om 15 miljoen euro. Net zoals dat gelijkspel tegen Tubeke, waarom flitste hij daar niet? Als het 5-0 staat ist gemakkelijk van wat showkes boven te halen en t publiek op uw hand te krijgen. Tegen Bate, daar moest hij het verschl gemaakt hebben, ook niet gebeurd. Dan zijt ger vet mee da ge s 2 keer gescoord hebt tege Standard. Mbokani en Jova scoorde tege Everton, Sevilla, Sampdoria. Dat waren belangrijke Europese matchen waarin je kan tonen dat je het niveau aankan of waarin je door de mand kan vallen. Wel allebei hebben ze daar zeer sterke matchen gespeeld. Moubarak was daar garanti door de mand gevallen.
), maar in de enkele die ik gezien heb, was ik meestal niet echt onder de indruk.puni zei:Boussoufa heeft wel degelijk een passeerbeweging. Maar waarom zou hij telkens zijn man voorbij moeten als hij zo de bal ook kan voorzetten? Efficiëntie heeft zoiets, en daar hij het zelf ook al over gehad in interviews.
LaCucaracha zei:Legear kan eventueel op termijn nog iets worden, maar is veel te wisselvallig. En is idd oerdomme speler. Waarop ge u baseert voor Iakovenko, is mij een raadsel: 1 pegel tegen Bayern die met heel veel geluk binnegaat. Feit is wel dat hij door Jacobs altijd wordt ingebracht als spits, terwijl dat helemaal zijn positie niet is. Wordt daar gewoon gezet omdat hij snel is ofzo zeker
Is niet echt een afwerker en heeft dat al meermaals laten zien dit seizoen. In ieder geval zie ik hem nooit uitgroeien tot vaste waarde hoor. Weegt volgens mij te licht voor de top
Marsu zei:Iako heeft een paar wedstrijden enorm sterke afstanddschoten laten zien, hij trapt iets teveel maar toh enorm goed, ongeluk omdat de keeper net goed stond te keepen. Zet hem achter de spitsen, op de flank desnoods en dat schot zal nog wel wat goaltjes opleveren volgend seizoen. Met de nodige ervaring krijgt ie meer inzicht in het spel en gaat ie beter weten wanneer ie zo iets kan lappen, elke aap kan zien dat Iako niet in de spits mag staan maar toch behoorlijk wat potentieel in zich heeft.
Bouss mag oprotten voor mijn part, Chatelle is 10x beter op stilstaande fases en Bouss is te zwakjes. Hij haalt misschien goede statistieken maar dat is niet helemaal aan zichzelf te wijten, verre van. Meeste goals van hem waren ook wel dikke chancegoals die elke mongool had kunnen maken. Soms eens een vrije trap, njah ik scoor ook wel eens een vrije trap als ik er 30 neem. Ik trap wel meer corners boven kniehoogte dan Bouss.
Njah je overdrijft mss iets te hard, je doet alsof hij niets waard is. Hij is best een goede speler maar veel te hard overschat, en dat is een zware handicap voor de ploeg. Als het niet draait moet hij het verschil maken. Maar eerlijk gezegd kan Bouss misschien 3x per seizoen echt die stervoetballer spelen. Af en toe eens uitblinken is niet genoeg want als het eenmaal om de knikkers gaat moet Bouss het doen maar daar komt hij véél, véél te veel voor tekort. De ballen gaan dan naar hem want hij is zogezegd de creatieve kracht maar er komt niet veel van, hij is fysiek behoorlijk zwak, hij heeft geen superversnelling maar heeft enkel een beter dan gemiddeld spelinzicht.LaCucaracha zei:kerel ik heb dit seizoen een 10-15tal matchen van anderlecht live gezien: ofwel streamen op internet ofwel belgacom tv. Was echt niet alleen in de testmatchen hoor dat hij de corners op liliputterhoogte trapt.
en in de toppers was hij niet slecht, alhoewel hij eigenlijk enkel in de thuismatch tegen standard echt beslissend was en dat was dan nog 2 keer de fout van die mangala. In de testmatchen hebben we hem niet gezien; En DAAR moest hij er staan, tging om 15 miljoen euro. Net zoals dat gelijkspel tegen Tubeke, waarom flitste hij daar niet? Als het 5-0 staat ist gemakkelijk van wat showkes boven te halen en t publiek op uw hand te krijgen. Tegen Bate, daar moest hij het verschl gemaakt hebben, ook niet gebeurd. Dan zijt ger vet mee da ge s 2 keer gescoord hebt tege Standard. Mbokani en Jova scoorde tege Everton, Sevilla, Sampdoria. Dat waren belangrijke Europese matchen waarin je kan tonen dat je het niveau aankan of waarin je door de mand kan vallen. Wel allebei hebben ze daar zeer sterke matchen gespeeld. Moubarak was daar garanti door de mand gevallen.
LaCucaracha zei:dus wat zeg je nu juist? omdat hij een goed schot heeft, moet hij een plaats achter de spitsen hebben? Is niet de man van de laatste pass of de geniale ingevingen. Is goeie invaller, meer niet.
Over Mebark hebt ge gelijk
Marsu zei:Njah je overdrijft mss iets te hard, je doet alsof hij niets waard is. Hij is best een goede speler maar veel te hard overschat, en dat is een zware handicap voor de ploeg. Als het niet draait moet hij het verschil maken. Maar eerlijk gezegd kan Bouss misschien 3x per seizoen echt die stervoetballer spelen. Af en toe eens uitblinken is niet genoeg want als het eenmaal om de knikkers gaat moet Bouss het doen maar daar komt hij véél, véél te veel voor tekort. De ballen gaan dan naar hem want hij is zogezegd de creatieve kracht maar er komt niet veel van, hij is fysiek behoorlijk zwak, hij heeft geen superversnelling maar heeft enkel een beter dan gemiddeld spelinzicht.
Zoals ik al zei, tegen janneke en mieke komt dan de truukendoos boven maar eerlijk gezegd, wat heeft het in concreto al opgeleverd? Verkoop hem en laat de ploeg iets minder geconstipeerd spelen, haal een nieuwe creatieve speler binnen met wat fysieke kracht en een manier om de goal te vieren waar ik niet van moet kotsen. Kweet niet waarom, maar dat gebaar dat ie doet geeft me zin om hem met een jachtgeweer uit te schakelen, lijkt een vogel met down syndroom die wordt verkracht ofzo.
En Frutos moet ook dringend weg. Die jongen is geblesseerd als hij geraakt wordt door ne moussen bal, en als hij speelt zijn ze er dan weer een paar weken afhankelijk van, djeez toch. Als hij speelklaar is, laat hem een half seizoen goaltjes maken en verpats hem dan ASAP. Laat Suarez es opkomen, tweespitsensysteem samen met De Sutter, zorg ervoor dat De Sutter minder werk moet opknappen zodat ie geen defribrilator nodig heeft om zich bij zijn vervanging in de slotfase naar de bank te kunnen hijsen, laat hem maar es de echte spits uithangen.

Marsu zei:Hij is snel, heeft een schitterend schot, kan degelijk voorzetten dus zet hem linksmidden en laat hem de achterlijn halen of op doel pegelen. Naarmate hij ervaring opdoet verbetert zijn inzicht wel, hij is nog heel jong he dus gun hem wat tijd. 'T is ook niet dat hij bij de meest competente trainer zit nu.
puni zei:Stel u voor, vieren als ge een doelpunt hebt gemaakt. :/
Toch wel een serieuze teleurstelling... Wéér een nobele onbekende die nog niks bewezen heeft.Braziliaanse linksachter Cleber (18) is Clubs eerste inkomende transfer
Na de terugkeer van uitleenbeurten van Stepan Kucera en Dusan Djokic, heeft Club Brugge vandaag een eerste inkomende transfer voor de competitie 2009-10 gerealiseerd. De 18-jarige Braziliaan Cleber Sonda, roepnaam en voetbalnaam Cleber, legde zaterdag en maandag met succes medische proeven af in het AZ Sint-Jan en tekende vervolgens een contract voor twee seizoenen tot 2011, met een optie voor nog twee bijkomende seizoenen.
Cleber, geboren op 29 april 1991, is een offensieve linksachter. Hij kende in Brazilië slechts één club: Juventude Caxias, dezelfde club die tijdens de voorbije jaren ook al talenten als Dante (ex-Charleroi, ex-Standard, nu bij Borussia Mönchengladbach), Naldo (Werder Bremen) en Ederson (ex-Germinal Beerschot, nu bij Racing Genk) naar Europa zag uitzwermen om er naam te maken. Cleber betwistte in eigen land steeds de regionale competitie van de provincie Rio Grande do Sul, tegen gerenommeerde clubs als Grêmio en Internacional uit Porto Alegre.
“Cleber is uiteraard nog piepjong, maar hij bewees als Braziliaans jeugdinternational dat hij het volume bezit om de volledige linkerflank te bestrijken door zijn snelheid van uitvoering en een groot atletisch vermogen”, geeft sportmanager Luc Devroe aan. “Hij gaat bij ons de concurrentie aan met Michael Klukowski, voor wiens positie binnen onze huidige kern onvoldoende alternatieven voorhanden waren.”
Voor de blonde, blanke Braziliaan is zijn overgang naar Club Brugge een stap in het onbekende. Of toch niet helemaal.
“Ik heb op het internet al wat informatie over Club Brugge en de Belgische competitie verzameld”, zegt Cleber. “En het feit dat jongens als Dante en Ederson zich via België op de voorgrond voetbalden, met daar bovenop de wetenschap dat Club Brugge in België altijd aan de top meedraait, geeft me een zeer goed gevoel bij mijn keuze.”
Cleber zal bij Club het rugnummer 17 dragen. Hij wordt in een Brugs pleeggezin ondergebracht.
