Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fré_

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Toch wel straf van club dit keer, zonder enige geruchten vooraf: PETS, een transfer uit het niks...

't is nu ook niet om te zeggen een transfer die stof doet opwaaien eh. RSCA heeft die playboy van Rijsel ook gehaald zonder dat iemand daar van wist, dus zo straf is da helemaal niet imo.

Ben wel benieuwd om die es in actie te zien.

waffel

Legacy Member
SteveDB zei:

oooh zo lief, dankje :hug:

Maar ik ben wel serieus als ik zeg dat ik Suarez in de ploeg wil! Waarom die altijd op de bank zit is mij een raadsel. Schiet hij telkens naast de bal op training of zo?

Marsu

Legacy Member
Ariel Jacobs.

Jullie hebben nu al 2 seizoenen een T2 als T1, wanneer gaan jullie weer een coach binnenhalen? Djeez. xD Iedereen die Suarez op de bank houdt en zelfs niet deftig gebruikt zou niet lang trainer mogen zijn bij mij hoor.

|steven|

Legacy Member
Bij Club Brugge leert men het écht niet. Weer zo iemand aangetrokken die totaal nog niets heeft bewezen, terwijl ze beter iemand aantrekken voor linksback die er meteen kan staan en een middelmatige speler als Klukowski naar de bank stuurt.

Allez, ze zijn weer goed bezig daar bij Club.

Rogue

Legacy Member
steven150 zei:
Bij Club Brugge leert men het écht niet. Weer zo iemand aangetrokken die totaal nog niets heeft bewezen, terwijl ze beter iemand aantrekken voor linksback die er meteen kan staan en een middelmatige speler als Klukowski naar de bank stuurt.

Allez, ze zijn weer goed bezig daar bij Club.

Als ze iemand aantrekken die er meteen moet staan kunnen ze beter maken dat het een CV of RB is. Of ik eet mijn schoenen op. De linksachter is geen positie waar ze nu veel geld in moeten investeren. Met Klukowski hebben we immers een speler in huis die momenteel voldoet. 't Is waar dat hij niet dé sterkhouder is, maar een probleem is hij evenmin.


Als je op de koop toe ziet dat we het financieel moeilijk hebben om de namen die Koster ons geeft aan te trekken zou het al helemaal te zot zijn om nu zwaar te investeren in een linksachter.

BleKKie

Legacy Member
Piejie zei:
Die mocht dan ook vertrekken, werd onlangs gemeld :)

uhu, heeft blijkbaar zelfs geen nummer niet meer :D - iedereen had deze morgen op de eerste training blijkbaar een genummerde trainingsoutfit, behalve Evens - Kwestie van zeker de indruk niet te geven aan Evens dat de deur nog op een kier stond ofzo :p

|steven|

Legacy Member
Rogue zei:
Als ze iemand aantrekken die er meteen moet staan kunnen ze beter maken dat het een CV of RB is. Of ik eet mijn schoenen op. De linksachter is geen positie waar ze nu veel geld in moeten investeren. Met Klukowski hebben we immers een speler in huis die momenteel voldoet. 't Is waar dat hij niet dé sterkhouder is, maar een probleem is hij evenmin.


Als je op de koop toe ziet dat we het financieel moeilijk hebben om de namen die Koster ons geeft aan te trekken zou het al helemaal te zot zijn om nu zwaar te investeren in een linksachter.
Graag ontvang ik van u de namen die op Koster zijn lijstje staat.
Dank bij voorbaat.

|steven|

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
uhu, heeft blijkbaar zelfs geen nummer niet meer :D - iedereen had deze morgen op de eerste training blijkbaar een genummerde trainingsoutfit, behalve Evens - Kwestie van zeker de indruk niet te geven aan Evens dat de deur nog op een kier stond ofzo :p
Allez, men behandelt daar de spelers ook wel zeer correct en op een respectvolle manier.
Die Evens komt uiteraard tekort, maar dat wist iedereen op voorhand.
Don't blame him, maar Devroe, again...

Marsu

Legacy Member
Ja eens je gezegd hebt dat hij mag vertrekken moet je hem niet terug laten komen he, dat zorgt niet bepaald voor gode sfeer. Duidelijke signalen zijn essentieel.

|steven|

Legacy Member
-Draco- zei:
bol es af fanboy

al een ganse pagina gezaag en geklaag :sleep:
Ik stel alleen maar vast dat Club Brugge weer een onbekend iemand haalt in de hoop dat die een versterking is. Nochtans is de linksback positie van Club Brugge toch niet al te sterk.

En Evens wordt nu gewoon bij het huisvuil gezet. Zelfs geen nr etc geven is er zwaar over. Maar bon, ze geven hun fout bij Club wel toe.
Who's next Djokic? Ciman? Kucera? Of een andere speler gehaald door Devroe? Men kan kiezen hé, er zijn genoeg mannen gekomen onder hem die totaal geen meerwaarde zijn.

Rogue

Legacy Member
Marsu zei:
Wie staan er dan zoal op da lijstje?

steven150 zei:
Graag ontvang ik van u de namen die op Koster zijn lijstje staat.
Dank bij voorbaat.


Ik beweer niet het volledige lijstje te kennen. Koster heeft in een interview zelf gezegd dat hij bij Ajax één of meerdere spelers op het oog had. Maar dat Ajax niet echt wou meewerken.


Twee namen die we wel kennen:

Ryan Donk en Siem De Jong. Beide financieel niet haalbaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan