Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mako

Legacy Member
BlackAngel86 zei:
Tjah hij komt blijkbaar uit een (degradatie-)ploeg uit 2e klasse in Brazilië :D

aaaaaaaaah, dus niet van het "bekende" Juventude. (dat in 1e klasse in Brazilie speelt) Dat verklaart al veel.

BleKKie

Legacy Member
Mako zei:
aaaaaaaaah, dus niet van het "bekende" Juventude. (dat in 1e klasse in Brazilie speelt) Dat verklaart al veel.

kheb geen idee, dat kan ook zijn hoor.

Esporte Clube Juventude - Site Oficial -> deze ploeg dus, geen idee waar die spelen want kan haast niet met die site overweg, stom portugees :unsure:

edit: gevonden

E. C. Juventude: Futebol > Futebol Profissional > Jogadores > Cleber
Speelde blijkbaar daar bij de beloften - en de ploeg zelf speelde 16e op 20 in de Serié B

-Steve-

Legacy Member
Niet doen! Ik kijk al een jaar naar Suarez uit, kheb hem nog altijd niet op zijn beste positie gezien. :unsure:


(Scheve vergelijking, kweet het :p)

waffel

Legacy Member
SteveDB zei:
Niet doen! Ik kijk al een jaar naar Suarez uit, kheb hem nog altijd niet op zijn beste positie gezien. :unsure:


(Scheve vergelijking, kweet het :p)

Haha :p

Waarom is Ariël eigenlijk nog altijd trainer van Anderlecht? Ik dacht dat hij Vercauteren moest vervangen ff. En nu is hij al zijn 3de (2nhalf) seizoen bezig?

NemesisBE

Legacy Member
Mako zei:
hmm, dien Cleber zit niet in de FM database voor zover ik zie, of ik vind hem toch niet. Ik ben benieuwd, klinkt natuurlijk veelbelovend door zijn leeftijd en nationaliteit, maar alleen daarop kunnen we moeilijk rekenen. :p

zolang het maar gene Triguinho wordt :]

twoen

Legacy Member
puni zei:
Omdat hij al bij al wel resultaten neerzet..

maar het voetbal is slecht en dat is toch belangrijk daar in anderlecht..ik ken er 2 die daarom hun abo niet hebben verlengd

Marsu

Legacy Member
Misschien staat ie op het lijstje van koster.

Trouwens, hebben Belgische ploeg voor de euro al meer dan 120 miljoen belgische frank gepompt in het aantrekken van 1 speler? Eigenlijk zijn dat gewoonweg hallucinante bedragen he, niet te doen.

Marsu

Legacy Member
'T was dan ook niet serieus. :D

Wat hadden ze voor Ruiz geweigerd? Een bod van 12 miljoen euro ofzoiets? Tijdens de winterstop, Ruiz heeft er nog over gezaagd dat zijn rpijs nu wel zal gezakt zijn. Maarja, als dat waar is dan is De Witte toch echt nen oliebol he, voor 12 miljoen euro gaat ge nu toch niet weigeren? Zelfs niet voor 8 of 7.

Rogue

Legacy Member
Mja, het onderste uit de kan willen hé. Al zullen ze Ruiz nog altijd voor een mooi bedrag kunnen verkopen. Dan heeft Cercle minder geluk gehad met De Smet. Die hadden ze beter gewoon verkocht op het moment dat er interesse was. Zeker als je ziet welke rol hij nog gespeeld heeft bij Cercle.

Marsu

Legacy Member
Ik zie Ruiz niet vertrekken voor meer dan 6-7 miljoen euro. En dat is dus een heel pak geld dat ze daarmee verliezen. Gewoon een duidelijk voorbeeld dat sommige clubs geen managers aan het roer hebben maar eerder mensen waar ze een lobotomie op hebben uitgeoefend.

Voor 12 miljoen euro koop ik nen hele subtopper in België bij mekaar.

BleKKie

Legacy Member
Marsu zei:
Ik zie Ruiz niet vertrekken voor meer dan 6-7 miljoen euro. En dat is dus een heel pak geld dat ze daarmee verliezen. Gewoon een duidelijk voorbeeld dat sommige clubs geen managers aan het roer hebben maar eerder mensen waar ze een lobotomie op hebben uitgeoefend.

Voor 12 miljoen euro koop ik nen hele subtopper in België bij mekaar.

Oeh, Wim De Coninck is it you?

Rogue

Legacy Member
Mja, 5 à 6 miljoen minder is inderdaad een enorm bedrag voor elke Belgische club. Al vind ik wel dat Louwagie iets meer krediet verdient na hetgeen hij voor Gent gedaan heeft.


Marsu zei:
Voor 12 miljoen euro koop ik nen hele subtopper in België bij mekaar.


FM scout? :]


BlackAngel86 zei:
Oeh, Wim De Coninck is it you?


:p

Marsu

Legacy Member
Die deed dat zelfs met nen boterham en twee snickers, een hele ploeg bij mekaar kopen. Maar ik ben niet lelijk genoeg om hem te zijn. Plus ik kan het ook niet over mijn hart krijgen om een delegatie snertvoetballers te kopen en het dan af te bollen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan