Mako
Legacy Member
BlackAngel86 zei:Tjah hij komt blijkbaar uit een (degradatie-)ploeg uit 2e klasse in Brazilië![]()
aaaaaaaaah, dus niet van het "bekende" Juventude. (dat in 1e klasse in Brazilie speelt) Dat verklaart al veel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BlackAngel86 zei:Tjah hij komt blijkbaar uit een (degradatie-)ploeg uit 2e klasse in Brazilië![]()
Mako zei:aaaaaaaaah, dus niet van het "bekende" Juventude. (dat in 1e klasse in Brazilie speelt) Dat verklaart al veel.

SteveDB zei:Niet doen! Ik kijk al een jaar naar Suarez uit, kheb hem nog altijd niet op zijn beste positie gezien.
(Scheve vergelijking, kweet het)

Mako zei:hmm, dien Cleber zit niet in de FM database voor zover ik zie, of ik vind hem toch niet. Ik ben benieuwd, klinkt natuurlijk veelbelovend door zijn leeftijd en nationaliteit, maar alleen daarop kunnen we moeilijk rekenen.![]()
puni zei:Omdat hij al bij al wel resultaten neerzet..
Massive.be zei:
En die ruiz is toch een goede speler. Een goede technische spits, lijkt mij ideaal om mee samen te spelen in de spits.Marsu zei:Misschien staat ie op het lijstje van koster.

Marsu zei:Ik zie Ruiz niet vertrekken voor meer dan 6-7 miljoen euro. En dat is dus een heel pak geld dat ze daarmee verliezen. Gewoon een duidelijk voorbeeld dat sommige clubs geen managers aan het roer hebben maar eerder mensen waar ze een lobotomie op hebben uitgeoefend.
Voor 12 miljoen euro koop ik nen hele subtopper in België bij mekaar.
Marsu zei:Voor 12 miljoen euro koop ik nen hele subtopper in België bij mekaar.
BlackAngel86 zei:Oeh, Wim De Coninck is it you?
