Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
en dat mag dan nog steeds commentaar geven op Belgacom TV en geregeld spuwt zn gal uit over het rottige voetbal van Roeselare in de eerste seizoenshelft in de boekskes.
zo iemand zouden ze aan de hoogste vlaggenmast van de KBVB moeten ophangen zodat heel de wereld kan zien dat het zulke, geflopte, spelers zijn die het voetbal kapot maken. met hun 'kennis' van jan-mn-kloten

Rogue

Legacy Member
In SVM hebben ze hem anders wel mooi te kakken gezet :p. Op het einde van het seizoen publiceerden ze een overzicht met telkens de sterkhouder en de teleurstelling van iedere ploeg. 't Ging natuurlijk over de spelers, maar voor Roeselare hebben ze een uitzondering gemaakt.


Van Wijk is ook een volledig seizoen pissed geweest op Wimpie omwille van zijn uitspraken. Eerst de boel verzieken en dan commentaar geven. 'k Zou der ook mottig van worden.

Jurgenv1

Legacy Member
Bon, Devroe is naar Zweden afgereist om de transfer van Bjärsmyr te kunnen afronden naar het schijnt.

Bron: HLN en Sport.be

LaCucaracha

Legacy Member
euh, ik weet ni waar gij da vandaan haalt, maar kgeloof da ze iets van n 7 a 8 miljoen voor Ruiz hadde geboden, maar toch echt geen 12 hoor :wtf:

NemesisBE

Legacy Member
Rogue zei:
In SVM hebben ze hem anders wel mooi te kakken gezet :p. Op het einde van het seizoen publiceerden ze een overzicht met telkens de sterkhouder en de teleurstelling van iedere ploeg. 't Ging natuurlijk over de spelers, maar voor Roeselare hebben ze een uitzondering gemaakt.


Van Wijk is ook een volledig seizoen pissed geweest op Wimpie omwille van zijn uitspraken. Eerst de boel verzieken en dan commentaar geven. 'k Zou der ook mottig van worden.

jep das waar :D met een schoon fotoke van hem :')

puni

Legacy Member
Er traint een 19-jarige CV van Santos mee bij Anderlecht, tekent waarschijnlijk binnenkort zijn contract. En hij lijkt op Kaka. :O

Svartálfar

Legacy Member
puni zei:
Er traint een 19-jarige CV van Santos mee bij Anderlecht, tekent waarschijnlijk binnenkort zijn contract. En hij lijkt op Kaka. :O

Dacht dat die al getekend had.

PyromaN

Legacy Member
vrijdag zou hij zijn contract tekenen staat er

edit: "Gisteren trainde hij al mee met paars-wit en eind deze week tekent hij een contract voor 3 jaar met optie."

eind deze week dus :)

massief

Legacy Member
LaCucaracha zei:
euh, ik weet ni waar gij da vandaan haalt, maar kgeloof da ze iets van n 7 a 8 miljoen voor Ruiz hadde geboden, maar toch echt geen 12 hoor :wtf:

Napoli heeft vorige winsterstop (januari 2008) heel veel eurootjes geboden, dichter bij de 12 dan bij de 7 miljoen.

Marsu

Legacy Member
LaCucaracha zei:
euh, ik weet ni waar gij da vandaan haalt, maar kgeloof da ze iets van n 7 a 8 miljoen voor Ruiz hadde geboden, maar toch echt geen 12 hoor :wtf:

Er was een bod van om en rond de 11 miljoen van een buitenlands club. Napoli, Celtic, Wigan, Newcastle, ... leken interesse te hebben in Ruiz. Ivan De Witte had toegegeven een astronomisch hoog bod te hebben geweigerd. Naar het schijnt was het Napoli dat 10,8 miljoen (dollar misschien) wilde bieden. (Dat is zo'n 9 miljoen euro ofzo?) Andere bedragen circuleerden ook nog.

Soit, veel te veel om te weigeren, niet vitten.

Marsu

Legacy Member
Sommige persagentschappen zijn dus niet van de Europese unie. En die rapporteren geldbedragen in dollars. Want de euro is dus niet de enige munteenheid in de wereld.

massief

Legacy Member
Gameboy Advance?
Marsu zei:
Sommige persagentschappen zijn dus niet van de Europese unie. En die rapporteren geldbedragen in dollars. Want de euro is dus niet de enige munteenheid in de wereld.
Mja als het over voetbal gaat én over twee ploegen in de Eurozone lijkt die kans me klein.

Marsu

Legacy Member
Dan nog zetten ze die getallen om in dollars om het voor hun lokaal publiek duidelijk te maken toch?

WAAROM DOEN JULLIE ZO MOEILIJK VERDOMME?

MilM

Legacy Member
google é -> het ging dus idd om dollars

Apparently, Napoli (yes, the Napoli of Maradona) made an offer to KAA Gent so they can take Bryan Ruiz for 10.8 million dollars last December.

Bryan Ruiz is just finally finding this out NOW...not only did the club did not tell him shit about any deal, they didn't discuss, want, negotiate, or allowed Ruiz the opportunity to play in such a legendary club like Napoli.

Er wordt ook ergens gewag gemaakt van 8mill euro die op dat moment waarschijnlijk overeen kwam met 10.8 mill dollar

Het zijn wel geen vette bronsites :p (reacties op sites/forums)

Marsu

Legacy Member
Op Sporza stond het ook ooit maar kzou niet weten waar ik dat terug vind.

Btw: Marsu heeft gelijk ivm de dollars. Hail to the king baby. :unsure:

dibo

Legacy Member
Marsu zei:
Op Sporza stond het ook ooit maar kzou niet weten waar ik dat terug vind.

Btw: Marsu heeft gelijk ivm de dollars. Hail to the king baby. :unsure:

Pfuh! Die quote van Google zegt niets hé. :p
Ik wil dat Sporza artikel zien, dan pas zal ik voor u buigen! :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan