Bontus
Legacy Member
starspike zei:Vind ik toch niet...
Ik kan uiteraard de posting zoeken die ik een aantal maanden geleden in de vorige JupLeag had geplaatst met een overzicht over de laatste 10 jaar. Anderlecht steekt er zwaar bovenuit... Die laatste 2 jaar gooien echt niet ineens alles overkop.
En om je een plezier te doen: jouw ploegske volgt op RSCA, maar staat nog een hele stap voor op Standard en Genk. Al moeten zowel uw ploegske als die van mij opletten dat er de komende paar jaar geen ENORME kloof komt.
Als ge gewoon de punten van de voorbije seizoenen optelt zie ik Club niet in de top 2 komen tbh





