Archief - Voetbaltransferthread 2009 - 2010 (Binnenland)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Adrei

Legacy Member
lotti zei:
Laten we lachen met 1 verkeerd lettertje :help:
Lotti, zwam is nog altijd beneden.
Kom is af met een deftige reactie of argumenten ipv onnozele dingen te zeggen als de inhoud van het bericht jouw wrss niet aanstaat.
Ik haat het gewoon als mensen dat weglachen met een onnozele argumentatie zoals "alsof jij dat veel van meegemaakt hebt." Of voelt ge u nu zo goed sinds Standard de titel 2x achter elkaar gewonnen heeft dat ge u niet verplicht voelt om deftige reacties neer te zetten?

Dat verkeerd lettertje was simpel bedoeld om uw kinderachtige bericht nog wat aan te dikken.

Booka Shade

Legacy Member
Ket, dat is echt de manier waarop ge zoiets moet doen.. Mij verwijten van kinderachtig gedrag om het daarna zelf te doe en te zeggen dat het was om 'mijn kinderachtige bericht nog wat aan te dikken'.

Zoals ik al zei. Uw post kwam over alsof gij de beste tijden van Anderlecht echt beleefd hebt. We leven in 2009, niet 19.. Daarom dus, Standard absolute nr.1.

Marsu

Legacy Member
Zo absoluut ist niet als het met testmatchen beslist moest worden ma bon.

Adrei

Legacy Member
lotti zei:
Ket, dat is echt de manier waarop ge zoiets moet doen.. Mij verwijten van kinderachtig gedrag om het daarna zelf te doe en te zeggen dat het was om 'mijn kinderachtige bericht nog wat aan te dikken'.

Zoals ik al zei. Uw post kwam over alsof gij de beste tijden van Anderlecht echt beleefd hebt. We leven in 2009, niet 19.. Daarom dus, Standard absolute nr.1.
Blijkbaar hebt ge mijn 1ste post nog altijd niet gelezen.
Ik had het over het palmares, die hoef ik niet mee te maken zelfs. Dat bewijst al dat wij gewoon Anderlecht de nummer 1 is en zoals ik ook in mijn post heb gezet dat Standard wel de nummer 1 is als we spreken over de manier hoe ze voetbal spelen en bewezen hebben dat ze beter zijn dan de anderen. Blijkbaar overlees jij dat ofzo .. want ik bevestig die mening zelf en ik voeg er nog wel bij aan toe dat Anderlecht toch de nummer 1 is als het op palmares aankomt.

Dus als jij antwoord met "alsof jij dat meegemaakt hebt" dan denk ik met rede, wat voor kinderachtige post is dat dan wel niet want uw reactie slaat nergens op. Nu heb ik dat gezegd hebt probeert gij te tegenargumenteren met dat het voor u overkwam alsof ik de beste tijden van Anderlecht beleefd hebt en dat we in 2009 zitten.

Dus .. :wtf:
En da's ook het laatste waar ik over ga zagen. Tot je met een deftige reactie afkomt.

pina

Legacy Member
de grootste en roemrijkste club blijft anderlecht. Standard zal nog veel mogen bewijzen om anderlecht van die troon te halen :D de kwalitatief beste ploeg op dit moment is standard. Maar het is niet omdat ze 2 keer de titel winnen dat ze plots de nummer 1 zijn in belgie. Dat is gewoon een brug te ver.

Didierke10

Legacy Member
Evens met onmiddellijke ingang getransferreerd naar Cercle Brugge. Jammer, een echte superspeler die geen balle kan shotten.

starspike

Legacy Member
lotti zei:
Ket, dat is echt de manier waarop ge zoiets moet doen.. Mij verwijten van kinderachtig gedrag om het daarna zelf te doe en te zeggen dat het was om 'mijn kinderachtige bericht nog wat aan te dikken'.

Zoals ik al zei. Uw post kwam over alsof gij de beste tijden van Anderlecht echt beleefd hebt. We leven in 2009, niet 19.. Daarom dus, Standard absolute nr.1.

Heel simpel: Vond jij dus in de periode rond 2001 ons de absolute nummer 1? Titel, topschutter, trainer van het jaar, profvoetballer van het jaar, poules van de Champions League (ZONDER rechtstreekse plaatsing?) Ik alvast niet.

De definitie van "absoluut" sluit net uit dat we zoiets benoemen op zo korte termijn. Daar kan je zelfs de vergelijking trekken met kansberekening en steekproeven... Immers moet je ook hier een voldoende "grote groep" hebben om te kunnen spreken over "absoluut".
Ik zou gewoon al blij zijn met waar jullie nu absoluut gezien staan... Dat is al een plaats of 4 hoger als pakweg 5 jaar geleden ;)

Booka Shade

Legacy Member
starspike zei:
Heel simpel: Vond jij dus in de periode rond 2001 ons de absolute nummer 1? Titel, topschutter, trainer van het jaar, profvoetballer van het jaar, poules van de Champions League (ZONDER rechtstreekse plaatsing?) Ik alvast niet.

De definitie van "absoluut" sluit net uit dat we zoiets benoemen op zo korte termijn. Daar kan je zelfs de vergelijking trekken met kansberekening en steekproeven... Immers moet je ook hier een voldoende "grote groep" hebben om te kunnen spreken over "absoluut".
Ik zou gewoon al blij zijn met waar jullie nu absoluut gezien staan... Dat is al een plaats of 4 hoger als pakweg 5 jaar geleden ;)

Dat jullie in 2001 niet tot absolute nr.1 genoemd werden, heeft niets met korte/lange termijn te maken.
Het heeft alles te maken met de manier waarop, mentalitait, sfeer, présence van de ploeg, behaalde resultaten,..

Dat is het verschil tussen Genk van 2001 en Standard van 2007-2009.

Rogue

Legacy Member
Zouden we iets gekregen hebben voor Evens aangezien hij nog een jaar onder contract lag? Indien ja, dan hebben we er nog winst op gemaakt ook.

Anderzijds ook jammer voor Bernt dat het voor hem niet gelukt is bij ons. Met zijn mentaliteit was niets mis. Een Club-speler in hart en nieren, maar op het veld kwam hij iets te kort. 't Is in elk geval een speler die van mij een applausje zal krijgen tijdens de derby.

NemesisBE

Legacy Member
Rogue zei:
Anderzijds ook jammer voor Bernt dat het voor hem niet gelukt is bij ons. Met zijn mentaliteit was niets mis. Een Club-speler in hart en nieren, maar op het veld kwam hij iets te kort.

jep, zo is dat :) bij Antwerp was da ook altijd dé man die er onvoorwaardelijk voor ging. en ja, in 2de klasse was zn gebrek aan talent niet zo'n probleem precies :]
hij heeft natuurlijk ook meer gespeeld dan op voorhand verwacht denk ik zo...

Jurgenv1

Legacy Member
Rogue zei:
Zouden we iets gekregen hebben voor Evens aangezien hij nog een jaar onder contract lag? Indien ja, dan hebben we er nog winst op gemaakt ook.

Anderzijds ook jammer voor Bernt dat het voor hem niet gelukt is bij ons. Met zijn mentaliteit was niets mis. Een Club-speler in hart en nieren, maar op het veld kwam hij iets te kort. 't Is in elk geval een speler die van mij een applausje zal krijgen tijdens de derby.

In principe moeten we er geld voor gekregen hebben, het kan niet meer straffer nu? :D

|steven|

Legacy Member
Cercle neemt de shit van Club over.
Allez, Cercle heeft nog wat werk voor de boeg, nog de helft van de kern van Club Brugge opkuisen...

Prastepius

Legacy Member
eindelijk zal evens de smaak van een topclub te pakken krijgen.
OT, het interesseert mij geen reet.

Rogue

Legacy Member
Misschien een paar youngsters op uitleenbasis. De rest houd ik liever. Djokic wil ik niet naar Cercle zien gaan, daarvoor zie ik hem te graag :hug:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan