Adrei
Legacy Member
Lotti, zwam is nog altijd beneden.lotti zei:Laten we lachen met 1 verkeerd lettertje![]()
Kom is af met een deftige reactie of argumenten ipv onnozele dingen te zeggen als de inhoud van het bericht jouw wrss niet aanstaat.
Ik haat het gewoon als mensen dat weglachen met een onnozele argumentatie zoals "alsof jij dat veel van meegemaakt hebt." Of voelt ge u nu zo goed sinds Standard de titel 2x achter elkaar gewonnen heeft dat ge u niet verplicht voelt om deftige reacties neer te zetten?
Dat verkeerd lettertje was simpel bedoeld om uw kinderachtige bericht nog wat aan te dikken.

de kwalitatief beste ploeg op dit moment is standard. Maar het is niet omdat ze 2 keer de titel winnen dat ze plots de nummer 1 zijn in belgie. Dat is gewoon een brug te ver.
- nu heb ik toch even (!) leedvermaak tov Cercle 
bij Antwerp was da ook altijd dé man die er onvoorwaardelijk voor ging. en ja, in 2de klasse was zn gebrek aan talent niet zo'n probleem precies :]
.